Jalkapallon MM Saksa 2006

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
haju sanoi:
Olipa tappavan tarkka pilkku. :ahem:
Täydellinen pilkku, tuota ei veska ota kiinni vaikka hälle kerrotaan mihin se vedetään.

... CAsillas mielestäni mogas Ranskan maalissa, tuli liian innokkaasti vastaan ja joutu pysähtymään rajalle...

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Ehkä mieluummin Ranska, kuin Espanja.

Näyttäisi sellaiselta matsilta, että pitäisi alkaa katsomaan vähän tarkemmin....

haju

Banned
jaska sanoi:
Täydellinen pilkku, tuota ei veska ota kiinni vaikka hälle kerrotaan mihin se vedetään.
No ehkä joku Jaska liimais tollaisenkin :doubtful:

abc

DNF
Ranska on italian jälkeen inhokki nro 2 noista jäljellä olevista maista. Espanja yks suosikeista

R.Rosset

Well-known member
Ribery! Ribe ribe ribe ryyyy!!! :thumbup:

Allez les Bleus! :D

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
VJR sanoi:
Ranska on italian jälkeen inhokki nro 2 noista jäljellä olevista maista. Espanja yks suosikeista
Mulla just toisinpäin :thumbup: Italiasta sentään ollaan samaa mieltä :ahem:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
VJR sanoi:
No mulle Espanja on ollut enämpi inhokki....(ennen kisoja)

Mutta silti toivoisi, että pääsevät jatkoon kun suottavat pelata parempaa peliä jatkossa kuin sammakon syöjät.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
VJR sanoi:
Italia->Ranska->Saksa->Argentiina ... tuossa mun neljä inhokkia inhottavuus järjestyksessä......

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Todetaan nyt pellejen suosikeille lohdutuksena, että Saksan voitto on viimeisin, missä mun kannustama joukkue voitti :eek:
Tuskinpa tämä päivä tuo muutosta aiempiinkaan :nope: :jaska: :thumbdown :(

abc

DNF
No ku tämä meni listaamiseksi nii laitetaan nyt kaikki jäljellä olevat joukkueet järjestykseen. Lista on vähä sinnepäin ja esim. top3 on aika tasanen, kun taas toi viimeinen on tosi kaukana viimeisenä: Espanja, Portugali, Brasilia, Argentiina, Ukraina, Englanti, Saksa, Ranska, Italia (inhokit siis lopussa)

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
VJR sanoi:
No ku tämä meni listaamiseksi nii laitetaan nyt kaikki jäljellä olevat joukkueet järjestykseen. Lista on vähä sinnepäin ja esim. top3 on aika tasanen, kun taas toi viimeinen on tosi kaukana viimeisenä: Espanja, Portugali, Brasilia, Argentiina, Ukraina, Englanti, Saksa, Ranska, Italia (inhokit siis lopussa)
Tällä hetkellä. (mutta emmä nyt niin hirveästi rakasta tai inhoa mitään joukkuetta/maata)

Brasilia (on ne vaan jotain suurta)
Englanti (suku tuo velvoitteita supportoida)
Portugali (olen tykänyt ennenkin)
Espanja (Nostanut omissa silmissäni asemiaan. En hirveästi tykkää, mutta...)
Ranska (näissä kisoissa ei kovin hyvä, ei inhokki...mutta saisi ehkä tippua)
Argentiina (Ei ole suosikkijoukkueitani)
Ukraina (ei herätä tunteita, mutta olisin ehkä nähnyt jonkun muun parhaiden joukossa. Pääsi vähän turhan helpolla jatkoon...kait...)
Saksa (joo, joo. Ärsyttävät melkein yhtä paljon kuin makaroonit)
Italia (Aina osaavat jotenkin ärsyttää)

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

jaska sanoi:
Italia->Ranska->Saksa->Argentiina ... tuossa mun neljä inhokkia inhottavuus järjestyksessä......
Ollaan sitten samoilla ja eri linjoilla.

Italia toki iljettää ja ärsyttää. Ranskaa ja Argentiinaa kannatan. Saksa on vähän neutraali. Riipuu vastustajasta.

Muista jäljellä olevista joukkueista mainitsen tässä Portugalin, joka yököttää. Plussia saa taas Englanti, joka pelaa miehekästä peliä. Mainitaan vielä Lampard, jonka ansiot ulottuvat jalkapallon ulkopuolellekin.

haju

Banned
Ainoa lohtu, että se oli Alonso joka teki oman maalin. :eek: