¨jaska sanoi:Ja huomaavan sen miten ärysyttävä maa Ranska on
Täydellinen pilkku, tuota ei veska ota kiinni vaikka hälle kerrotaan mihin se vedetään.haju sanoi:Olipa tappavan tarkka pilkku. :ahem:
No ehkä joku Jaska liimais tollaisenkin :doubtful:jaska sanoi:Täydellinen pilkku, tuota ei veska ota kiinni vaikka hälle kerrotaan mihin se vedetään.
Mulla just toisinpäin :thumbup: Italiasta sentään ollaan samaa mieltä :ahem:VJR sanoi:Ranska on italian jälkeen inhokki nro 2 noista jäljellä olevista maista. Espanja yks suosikeista
No mulle Espanja on ollut enämpi inhokki....(ennen kisoja)VJR sanoi:Ranska on italian jälkeen inhokki nro 2 noista jäljellä olevista maista. Espanja yks suosikeista
Italia->Ranska->Saksa->Argentiina ... tuossa mun neljä inhokkia inhottavuus järjestyksessä......VJR sanoi:Ranska on italian jälkeen inhokki nro 2 noista jäljellä olevista maista. Espanja yks suosikeista
Tällä hetkellä. (mutta emmä nyt niin hirveästi rakasta tai inhoa mitään joukkuetta/maata)VJR sanoi:No ku tämä meni listaamiseksi nii laitetaan nyt kaikki jäljellä olevat joukkueet järjestykseen. Lista on vähä sinnepäin ja esim. top3 on aika tasanen, kun taas toi viimeinen on tosi kaukana viimeisenä: Espanja, Portugali, Brasilia, Argentiina, Ukraina, Englanti, Saksa, Ranska, Italia (inhokit siis lopussa)
Ollaan sitten samoilla ja eri linjoilla.jaska sanoi:Italia->Ranska->Saksa->Argentiina ... tuossa mun neljä inhokkia inhottavuus järjestyksessä......
englanti ja miehekäs peli? missä pelaa?Il Tempo Gigante sanoi:Plussia saa taas Englanti, joka pelaa miehekästä peliä.
Eivät jää tilanteen jälkeen maahan makaamaan ja kieriskelemään, siinä määrin kuin eräät toiset joukkueet.leipurihiiva sanoi:englanti ja miehekäs peli? missä pelaa?