Totta, tuntuu ettei Cristiano Ronaldo edes yritä pelata palloa tuolla kuudentoista sisällä vaan syöksyy joka tilanteessa. :nope:jaska sanoi:Portugalilaiset tekee tuolla näyttelyllään itselleen hallaa ... tuomari uskoo entistä vähemmän noiden jälkeen!
POR-NED matsin jälkeen portugali nousi meikäläisen inhokkilistan kärkeen ja hollanti hyväks kakkoseks :alppu:jaska sanoi:oon tässä ruvennut tän takia kannustaa Ranksaa (eli Portugali menee jatkoon, sanokaa mun sanoneen)
Todellakin.poko sanoi:KIITOS RANSKA! nyt vielä kaatakaa makaroonit niin saadaan kisoihin siedettävä lopputulos :ahem:
zzZz...Banaani sanoi:Todellakin.
ZZ voisi ratkaista senkin pelin. :ahem:
En ole muuten vielä sanallakaan maininnut oliko pilkku oikeutettu vai ei ?! Epäselvä tilanne kuitenkin ja mielestäni futiksen säännöissä olisi parantamisen varaa. Saisivat antaa tuollaisista tilanteista, joko vapaapotkun (rankkari vain äärimmäisen selvästä tilanteesta) tai sitten rankkarin ja lisäksi keltaisen/punaisen kortin heittäytyjäkandidaatille. Aivan varmasti aika iso prosentti katsojista piti Henryn samaa pilkkua epäoikeutettuna ja melkoisella todennäköisyydellä se myös innoitti portugalilaisia pelaajia kokeilemaan ns. helppoa keinoa tasoitukseen jurkkaamalla. Ja ehkä toi teatraalisuus kontaktitilanteissa on veressä muuteskin...kristian.s sanoi:Kyllähän se selkeä pilkku oli. Ei jää kerrassaan mitään jossiteltavaa, mielestäni. On välillä aika surullista, mutta kuitenkin samalla hyvin huvittavaa, seurata, kun nämä tällaiset jalkapallon anti-kannattajat näkevät jokaisessa tilanteessa tapahtuneen filmausta. Filmausta toki esiintyy, mutta mielestäni olisi suotavaa yrittää ymmärtää, että kun mennään sata lasissa ja joku pistää jalan siihen eteen, niin tuloksena on kaatuminen. Tällä en viittaa tähän nimenomaiseen Henry-tapaukseen, mutta noin yleisestikin tuo tuntuu olevan seikka, joka hyvin harvalle menee perille.
Hidastuksistahan näkee, kuten tässäkin ketjussa on todettu, että Henryn kopattu jalka on suhteellisen luonnottomassa asennossa osuessaan maahan. Ainakin itse olen ihan tavallisella juoksulenkilläkin joskus onnistunut astumaan ns "väärin", menettänyt tasapainoni ja kaatunut. Eikä kyse ole ollut mistään filmauksesta
Älä ota itseesi, eiköhän Kristian (ainakin minä tein) vastannut enemmän Matxin edellisen sivun kommenteille, kuten tälle:Formulanomi sanoi:En ole muuten vielä sanallakaan maininnut oliko pilkku oikeutettu vai ei ?! Epäselvä tilanne kuitenkin ja mielestäni futiksen säännöissä olisi parantamisen varaa. Saisivat antaa tuollaisista tilanteista, joko vapaapotkun (rankkari vain äärimmäisen selvästä tilanteesta) tai sitten rankkarin ja lisäksi keltaisen/punaisen kortin heittäytyjäkandidaatille. Aivan varmasti aika iso prosentti katsojista piti Henryn samaa pilkkua epäoikeutettuna ja melkoisella todennäköisyydellä se myös innoitti portugalilaisia pelaajia kokeilemaan ns. helppoa keinoa tasoitukseen jurkkaamalla. Ja ehkä toi teatraalisuus kontaktitilanteissa on veressä muuteskin...
Se, että pidät näitä kyseisen rankkarin (ja kaatuilemisen) arvostelijoita futiksen anti-kannattajina (ihmeen myöhään viitsivät muuten peliä katsella!) on vielä surullisempaa, kuin sinun jalkapallokiimailusi eli tässä matsissa "mitään näyttelyä ei ollut" -soopa. Eilinen peli ei todellakaan ollut mitenkään erityisen hyvää mainosta jalkapallolle - ainakaan reilua peli ei ollut. Tällä jälkimmäisellä viittaan molempien joukkueiden harrastamaan ilmiselvään jurkkailuun.
Tai tälle:Matxi sanoi:Osuminen on eri asia kuin kaataminen. Mun mielestä toi oli aika selkeä syöksyminen, Henryltä täysin tietoinen teko vrt Maradonan "jumalan käsi". Kosketushan siinä oli mutta Henry tunsi sen ja näki että pallo karkasi itseltä niin tuli sellanen sopiva heittäytyminen siihen.
No, ei voi moittia Henryä. Näitähän voi jalkapallossa tehdä täysin huoletta kun minkäänlaista jälkiseuraamuksen vaaraa ei ole. Iät ajathan filmeillä näitä on ratkottu.
Matxi sanoi:No kyllä minä ainakin näin sen siitä eka hidastuksesta kuinka paljon myöhemmin Henry kaatu osumaan nähden.
:ahem:Moe Szyslak sanoi:Toivottavasti Hyypiä ja Tihinen jyrää noi Portugalin lasijalat helvetin syvälle nurmen alle. :thumbup: