Jalkapallon MM Saksa 2006

patriot

Foorumin senaattori
Matxi sanoi:
Toisaalta mitä tekemistä tsunamilla tai Konginkankaalla on :

1. jalkapallon
2. jalkapallon MM-kisojen 2006
3. jalkapallon MM-kisojen finaalin
4. Zinedine Zidanen

kanssa?
:thumbup:

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
leipurihiiva sanoi:
ja zidanen tapauksessa ei ollut edes ensimmäinen kerta :thumbfh:
Joo. Siltähän toi kuulostaa. Varmasti täysin tietoinen veto Italialta, tiedettiin että herra Zidane on kova pilkuissa ja Ranskan sielu mutta myös tiedettiin, että Zidane on "helposti" provottavissa pois pelistä. Ei varmaan koskaan saada täyttä varmuutta siihen mitä kentällä on sanottu mutta silti. Italia sai täyspotin, osaltaan Zidanen heikkojen hermojen takia.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Matxi sanoi:
Joo. Siltähän toi kuulostaa. Varmasti täysin tietoinen veto Italialta, tiedettiin että herra Zidane on kova pilkuissa ja Ranskan sielu mutta myös tiedettiin, että Zidane on "helposti" provottavissa pois pelistä. Ei varmaan koskaan saada täyttä varmuutta siihen mitä kentällä on sanottu mutta silti. Italia sai täyspotin, osaltaan Zidanen heikkojen hermojen takia.
Paljon mahdollista ja varmaan käytetty taktiikka myös muissakin lajeissa.

Eri juttu on sitten hyväksyykö tollaista epämurheilusuutta.

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Formulanomi sanoi:
Paljon mahdollista ja varmaan käytetty taktiikka myös muissakin lajeissa.

Eri juttu on sitten hyväksyykö tollaista epämurheilusuutta.
Ei varmaan vaan PALJON käytetty taktiikka. Kuten sanottua niin kyllähän esim lätkässä hiillostetaan. Kyllä ne minun mielestä kuuluu peliin, toki rajansa silläkin miten hiillostetaan kaveria töppäämään itsensä ulos.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Matxi sanoi:
Kyllä ne minun mielestä kuuluu peliin, toki rajansa silläkin miten hiillostetaan kaveria töppäämään itsensä ulos.
En itse arvosta tällaisia keinoja missään pelissä. Mutta konstit on kieltämättä monet...

Rusina

Lux Aeterna
Sijainti
Hyvinkää
Materassin provosoinnista tosin olisi pitänyt antaa siitäkin suora punainenkortti. Sanallinen provosointi on oma asiansa, mutta Maten harrastama meni törkeydessään omaan luokkaansa.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Rusina sanoi:
Materassin provosoinnista tosin olisi pitänyt antaa siitäkin suora punainenkortti. Sanallinen provosointi on oma asiansa, mutta Maten harrastama meni törkeydessään omaan luokkaansa.
Kerrotko mitä Materazzi sanoi, kuin noin varma asiasta olet.

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Formulanomi sanoi:
En itse arvosta tällaisia keinoja missään pelissä. Mutta konstit on kieltämättä monet...
Mun mielestä psyykkinen peli kuuluu lajiin myös.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Rusina sanoi:
Lueppa viestini ja yritä uudelleen
Et kyllä kerro mitä provosointia Mate harrasti. Kerroit vain että se meni yli. Mikä meni yli ?

ja jotta kukaan ei ymmärtäisi väärin, oletan minäkin että Mate sanoi jotain törkeyksiä. Mutta tällä hetkellä lehdistö kertoo 5-6 eri versiota siitä mitä tapahtui. Ennen mitään rangaistuksia pitäisi selvittää mitä hän oikeasti sanoi. Ei rangaista olettamuksilla "Kyllä se jotain sikamaista sanoi"

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Matxi sanoi:
Toisaalta mitä tekemistä tsunamilla tai Konginkankaalla on :

1. jalkapallon
2. jalkapallon MM-kisojen 2006
3. jalkapallon MM-kisojen finaalin
4. Zinedine Zidanen

kanssa?
Matxin asiantuntevat kommentit, tottakai! :thumbup:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Matxi sanoi:
Mun silmissä toi Zidanen käytös (tuon lehtiartikkelin perusteella) osoittaa vain täysin sen, että mies tajusi heti, että nyt tuli mokattua niin saatanan perusteellisesti. Tosin joskus kaikilla pimenee vintti, että ei sen puoleen mutta...
Tottakai. Eihän se tehnyt pelkästään itselleen hallaa vaan myös joukkuetovereilleen.

Törni

Well-known member
Minun sympatiani ovat Zidanen puolella. Voidaan todeta, että tämä Materassi varmisti Italian maailmanmestaruuden nimittelemällä Zidanen siskoa huoraksi ja Zidanea likaiseksi terroristiksi. Upeaa mallia reilusta urheiluhengestä näytti tämä typerä makarooni maailman urheilevalle nuorisolle. Olisi sietänyt saada kunnolla turpaansa.

Toivotaan hartaasti, että tämä kohu tahraa ainakin osittain Italian MM-maineen ja nousee otsikoissa sen ohi.

Vilperi

Välimallin jätkä
Sijainti
Tampere
Törni sanoi:
Minun sympatiani ovat Zidanen puolella. Voidaan todeta, että tämä Materassi varmisti Italian maailmanmestaruuden nimittelemällä Zidanen siskoa huoraksi ja Zidanea likaiseksi terroristiksi. Upeaa mallia reilusta urheiluhengestä näytti tämä typerä makarooni maailman urheilevalle nuorisolle. Olisi sietänyt saada kunnolla turpaansa.

Toivotaan hartaasti, että tämä kohu tahraa ainakin osittain Italian MM-maineen ja nousee otsikoissa sen ohi.
Kyllähän se aika hyvin tuntuu valloittavan palstatilaa. Töissä naureskelin iltalehteä lukiessa että enemmän on lehdessä juttua tuosta tapauksesta kuin muuten itse finaalista tai sen tuloksesta.

Itsellänikin alkuhämmästyksestä toivuttuani olen alkanut enemmän Zidanen puolelle kallistumaan tässä asiassa. Vaikka hölmö teko olikin, niin väitänpä että itsellänikin on sellaisia henkilökohtaisia asioita joista löisin isommin kysymättä jos joku tieten tahtoen tulisi kuittimaan.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Duunikaveri kertoi kuulleensa aamulla radiosta, että Jürgen Klinsmann lopettaa valmennusuransa Saksan maajoukkueessa vedoten henkilökohtaisiin syihin. Kundihan asuu perheineen Kaliforniassa, joten olishan tota etäisyyttä kieltämättä pikkusen paljon.

Sääli sinänsä, koska kisojen myötähän Klinsmannin suosio nousi kotimaassaan pilviin ja ihan aiheestakin. Vielä pari kuukautta ennen kisojahan kundille lähinnä naurettiin päin naamaa.

Symppis ja pirteenoloinen kaveri muutenkin.

Jää nähtäväksi oliko tämä nyt sitten lopullinen päätös.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Seuraajaehdokkaastakin kuulemma jo käydään keskusteluja. Yksi ilmeisesti suhtkoht vahva nimi on Joachim Löw, joka on tällä hetkellä Saksan joukkueen varavalmentaja. Eli siis tää tyyppi Klinsmannin oikealla puolella:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
OoPee sanoi:
Seuraajaehdokkaastakin kuulemma jo käydään keskusteluja. Yksi ilmeisesti suhtkoht vahva nimi on Joachim Löw, joka on tällä hetkellä Saksan joukkueen varavalmentaja. Eli siis tää tyyppi Klinsmannin oikealla puolella:
Näyttää vee.. hitaalta!