Jälkihöyryjä miitingistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Formulanomi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Originally posted by Formulanomi:
Live Chatissa sain myös sen käsityksen, että monet pitivät 'kännäämistä' huonona asiana. Toisaalta se lienee kuitenkin väistämätöntä tämän tyyppisissä tilaisuuksissa.

Tämä saattaa kuullostaa moraalifilosofoinnilta jne., mutta sanonpahan kuitenkin mielipiteeni.

Jos joku haluaa ( siis jos on täysi-ikäinen) 'kännätä' (siis siinä määrin, että siitä aiheutuu kunnon darra), niin mitä se muille kuuluu. Alkoholipitoiset juomat kuuluvat mielestäni ehdottomasti tämän tyyppisiin tilaisuuksiin.

Täällä
on nähtävissä lähes kaikki todistusaineisto miitin tapahtumista.
biggrin.gif
biggrin.gif

Lähettäkää mahdolliset huomautukset sähköpostitse allekirjoittaneelle.
cool.gif

------------------
• • • Tose • • •
Tosen F1-sivut

[This message has been edited by Tose (edited 22-05-2000).]

Ihan kivan näköinen miitti on ollut teillä! Vahinko vaan etten viitsinyt lähteä täältä Kajaanista asti sinne Tampereelle tulemaan. Tosin eihän sitä tiedä vaikka ens miitingi olisi parempaan aikaan (kesällä), niin voisi vaikka polkeä pyörällä!

PS. Jacques muistuttaa erehdyttävästi erästä kaveriani!

Hitsi, olin pitämässä B-ikäisille lentopalloleiriä Kausalassa (jossain Nastolan ja Kouvolan välissä) enkä päässyt vaikuttamaan tapahtumiin. Mutta toivotaan että ens kerralla olis "vapaa" viikonloppu ja pääsisin minä ja moni muukin "Toivo"ton mukaan miittiin.

------------------
Jones
Under the Bloodred Sky

Jimbo:
Uusiksi on otettava ja seuraavan kerran kokoonnutaan varmaan jossain Helsingin suunnassa. Pääset sinäkin sitten mukaan.
wink.gif

------------------
Topi The Great

Timoteus: tarkoitin tietenkin näitä kaikkein nuorimpia!
smile.gif

Esim 12 vuotiaat haluais varmaan mieluummin jonnekin lintsille? Ainakin Irwinille se varmasti olisi oikea paikka!
biggrin.gif

No ei vaan ei mitään ikärasismia. Ehkei tämmöset tapahtumat vain sovi "liian" nuorille?

Pannaan Irwin kummitusjunaan!
biggrin.gif

Tai sitten kerätään kolehti ja lahjotaan maailmanpyörän käyttäjä jotta jättää Ööwinin sinne lakikorkeuteen. Sen verran kuitenkin ollaan inhimillisiä että laitetaan mukaan hattaraa ja popcornia.
eek.gif

------------------
Jones
Under the Bloodred Sky

Jones:
Sut laitettais pahinpaan laitteeseen niin kauan että yrjö lentäis!!

PS.Kh2852 miks matkit mua!?

------------------
Irwin
Schumacher voittaa kolmannen mestaruuden
Minä puhun vain totisinta totta.
Schumacher on paras.
Häkkinen 22.

Eikös siihen kummitusjunaan ole ikärajoituksia ? Olisikohan jotain iisimpää tarjolla Irwinille ? Esim. se vekkula tai mikäs puuhatalo se nyt olikaan. Varmasti olisi nastaa.

Irwin...älä nyt tuhlaa 'lomaasi' chattailuun. Hus, pysy poissa....!

Tsemppiä Skidi
biggrin.gif

Pomppulinna ja hattara mukaan? Ei paha... ei paha...
wink.gif

------------------
amiraali

juuh, eli täytyyhän munkun tänne kommentit laittaa...
smile.gif

Porukkaa olisi saanut olla enämpi, mutta oli hienoo että joillakin riitti rahkeet tulla
smile.gif
. Ja formulakeskustelua ehkä seuraavalla kertaa enemmän.... tai sitten ei
wink.gif

Olin kovasti yllättynyt kuinka porukka hiipui jo alkuillasta, sain sitten yksinäni bailata aamutunneille...koskakohan menin kotiin... siinä vissiin viiden pintaan taisi olla
smile.gif

Seuraavaa miittiä ehdottaisin ehdottomasti helsingin suuntaan!!! Ehkä jo tässä kesällä??

Taisin muuten saada siitä paljain varpasin pomppimisesta mielettömän flunssan, kuumeiset terveiset täältä keskitysleiriltä ja kiitos vielä kaikille vierailijoille, vaikka saunominen nyt jäikin auringon huumassa unohduksiin
biggrin.gif

No niin. Hauskaa riitti! Joo kesällä helsinkiin miitti, varmasti tulisi enemmänkin jengiä.

Täytyypä oikaista virheellinen käsitys että olisin väsynyt aikaisin. Menin Milkein tavoin joskus viideltä majapaikkaani, tiet vain erkanivat kesken tiimellyksen
frown.gif

Hitto miten hyvä raportti, kuvat ja kaikki.

Jospa joskus tulisinkin NÖYRYYTTÄMÄÄN itseäni. Matkat maksaa vaan niin hitosti täältä Venäjältä joka suuntaan (linkallakin markan kilsalta, junalla vielä enemmän ja kyydittäjiä ei taitaisi löytyä).

FORZA FERRARI!

Irwin semmosseeseen karuselliin missä on kahvimukin näkösiä penkkejä, ja ulkopuolella lukee "vain alle 5 vuotiaille"!
biggrin.gif

Eikös lintsillä ainakin joskus 6 vuotta sitten ollu jonkinlainen Formularata?
Siis semmonen sähköformularata? Sinne..
biggrin.gif

Kenties seuraavan miittingin yhteydessä voisi halukkaat mennä johki hesan kartingradalle ajamaan? ei mitään kisaa vaan jokanen ajais "yksinään"?
Minäkin kannatan Helsinkiä. Ja kenties ajankohta ois parempi olla "ei kisaviikonloppu"?

Jacques: Mutta jos nuo alaikäiset menevät johonkin huvipuistoon, ja te yli-ikäiset pidätte ryyppäjäisiänne, niin minähän olen ikään kuin väliinputoaja.
frown.gif

Mitenkäs olisi ihan oikeasti tosimielessä miitti Savonlinnaan:

Siellä on kaikkea kivaa, niin iäkkäille kuin iättömillekkin. Klikkaa kuvaa ja katso...

Etäisyydet Savonlinnasta:
• Helsinki
340 km
• Tampere
360 km
• Jyväskylä
210 km
• Kuopio
160 km
• Oulu
450 km
• Pietari
370 km
• Enonkoski
30 km
Eli ei tuo kovin pitkän matkan päässä ole mistään. Kaikki joukolla Savonlinnaan.

[This message has been edited by SJM (edited 22-05-2000).]

Inhoan huvipuistohärveleitä!
mad.gif

Naamani muuttuisi vihreäksi jo 5-vuotiaiden karusellissäkin.

------------------
janne

Savonlinnaan? Luulisin että ainoa siellä olisi sjm!
Eipä oo kovin pitkä, mutta otetaan huomioon että missä valtaosa asuu niin kyllä Tampere ja Hesa on lähempänä! Esim. mulle tuli reilu 100 km Treelle! Hesaan tulis 50 km!
Enkä ole ainoa joka asuu tällä suunnalla!

Timoteus: Niin mutta sinähän näytät vanhemmalta kun minä!
smile.gif

Kylhä sä siis voit päästä sisäänkin..