Tuli mieleen, että kun itse lennän muutamia kertoja vuodessa kaukolentoja, niin joskus, ei aina, se aiheuttaa minulle päivän tai parin kestävän "asentohuimauksen" tai ainakin tunteen, joka muistuttaa sitä. Vähän sama fiilis kuin silloin, kun tulee maihin laivalta, joka on ollut myrskyssä. Toki Kalle lentää jatkuvasti, joten jos kyse olisi samasta ilmiöstä, hän olisi varmaan kokenut saman efektin jo aikaisemmin. Mutta tämä ei tapahdu itselle aina, olen pannut merkille vasta viime vuosina sen ja joskus se on miedompi ja joskus voimakkaampi. Sori pieni off topic, mutta kävi mielessä, että jos Kallella olisi kyse vain samasta, niin silloin hän pääsisi pian takaisin rattiin.
Pahimmassa tapauksessa Kallen formulaura voi katketa jo ennen kuin se ehti edes oikeastaan alkaa tämän ongelman takia. "Asentohuimaus: vaiva kestää useita viikkoja, keskimäärin noin 10 viikkoa, mutta voi jatkua huomattavasti kauemmin. Se voi myös uusiutua parannuttuaan."
Muuten olen varma, että Kalle tulee yllättämään kaikki vielä formuloissa. Jotenkin sellainen kutina, että ajaa superformuloissa hyvin ja saa jopa 1-2 podiumia (pienellä tsägällä) ja on loppupisteissä top 10 joukossa. Ja Toytota petaa ja on pedannut jo Kallelle F1 paikan (Haasille) jos tämä ja ensi vuosi menee siellä top 10 joukossa niin superissa kun sen jälkeen F2:ssa.