Japan Superformulat

spotter90

Half Blind, Full Throttle
Sijainti
Helsinki

speedman

race is in my head
Noh, en noista päättele vielä mitään. Jos olisi ollut jossakin keskivaiheilla, kyseessä olisi ollut kyllä sensaatio.
Nyt sitten alkaa työnteko.

markot

Well-known member
Noh, en noista päättele vielä mitään. Jos olisi ollut jossakin keskivaiheilla, kyseessä olisi ollut kyllä sensaatio.
Nyt sitten alkaa työnteko.
Joo ei todellakaan, pystyi ajamaan vain aerotestiä ja auton nopeus oli rajoitettu 200km/h tästä syystä. 7 sekuntia kärkeen olisi valovuosi...

speedman

race is in my head
Aika kurja juttu. Kyllähän Kalle ajoi sitä RB F1:tä jo sellaista vauhtia, että olisi luullut, että jo siinä olisi oireillut.

Caledonian

Well-known member
Tuli mieleen, että kun itse lennän muutamia kertoja vuodessa kaukolentoja, niin joskus, ei aina, se aiheuttaa minulle päivän tai parin kestävän "asentohuimauksen" tai ainakin tunteen, joka muistuttaa sitä. Vähän sama fiilis kuin silloin, kun tulee maihin laivalta, joka on ollut myrskyssä. Toki Kalle lentää jatkuvasti, joten jos kyse olisi samasta ilmiöstä, hän olisi varmaan kokenut saman efektin jo aikaisemmin. Mutta tämä ei tapahdu itselle aina, olen pannut merkille vasta viime vuosina sen ja joskus se on miedompi ja joskus voimakkaampi. Sori pieni off topic, mutta kävi mielessä, että jos Kallella olisi kyse vain samasta, niin silloin hän pääsisi pian takaisin rattiin.

Pahimmassa tapauksessa Kallen formulaura voi katketa jo ennen kuin se ehti edes oikeastaan alkaa tämän ongelman takia. "Asentohuimaus: vaiva kestää useita viikkoja, keskimäärin noin 10 viikkoa, mutta voi jatkua huomattavasti kauemmin. Se voi myös uusiutua parannuttuaan."

Muuten olen varma, että Kalle tulee yllättämään kaikki vielä formuloissa. Jotenkin sellainen kutina, että ajaa superformuloissa hyvin ja saa jopa 1-2 podiumia (pienellä tsägällä) ja on loppupisteissä top 10 joukossa. Ja Toytota petaa ja on pedannut jo Kallelle F1 paikan (Haasille) jos tämä ja ensi vuosi menee siellä top 10 joukossa niin superissa kun sen jälkeen F2:ssa.

hila

A-sijan Tuntija
Sijainti
Maalla
Mulla on joskus tuollainen ominaisuus ollut. Sain sen jonkun flunssan jälkitautina.
Tais mennä viikossa ohi. Vaikka varoiteltiin että voi uusiutua niin ei ole. Vaikka on lennoilla ja merillä oltu. Jos siitä jotain opittiin niin flunssat hoidetaan kunnolla pois ennen kuin rasitetaan kroppaa.

Joku vastaava sen täytyy Kallellakin olla kun ralli kuskitkin on kyllä tottuneet G-voimiin. Tosin radalla ne taitaa tuplaantua.