Miksi te toivotte Schumacherille mestaruutta? Eikö seitsemän jo riittäisi yhdelle miehelle?
Mä ainakin toivon mestaruuspytyn matkaavan Alonsolle. Se pitää paikkansa, että Fernando päästelee suustaan tyhmiä juttuja, mutta Schumi sentään on urallaan tehnyt tyhmiä tekoja radalla. Maaliviivapelleilyt Rubensin kanssa, radaltatönimisyritykset 1990-luvulla, Monacon mutkaan pysäyttelyt tällä kaudella... Ei, ei, ei. Ei enää yhtään mestaruutta Saksan suuntaan.
Jos vihanne Alonsoa kohtaan johtuu hänen heikkoina pidetyistä otteistaan radalla, niin kyllä minä olen aika ajoin nähnyt häneltä hyvääkin ajoa. Esimerkiksi tänään hänen vauhtinsa oli ihan kunnossa. Ohituksiinkin mies on tarpeen tullen venynyt. Okei, kyllä hän on välillä (erityisesti viime kaudella) tyytynyt körötellen varmistelemaan, mutta joskus se on vaan fiksua toimintaa.
Sitä paitsi Renault on noin 100 kertaa sympaattisempi talli kuin kaiken voittanut Ferrari.
Varmistukseksi: Alonso ei ole lähelläkään lempikuljettajiani, ja harmittaa, että hän on kohoamassa Häkkisen rinnalle mestaruuksien määrässä. Silti kahdesta pahasta pienempi.