Japanin aika-ajo (ja kisa?)

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
OoPee sanoi:
Se ero oli tossa mun kommentin vikassa virkeessä ;)
Ross Brown sanoi ennen kisaa, että tallimääräyksiä ei saa käyttää ja että kilpailun tulee olla rehtiä. Ilmeisesti Schumin konerikko tuli rehdin kilpailun seurauksena. :dunno:

Observer

Well-known member
Miguel sanoi:
Schumi pääsi kyllä helposti Massasta ohi, vaikka Massa oli kevyemmällä autolla liikkeellä. :frank:
Hylkääkö FIA Suzukan tulokset laittoman tallimääräyksen takia?

poko

Well-known member
Observer sanoi:
Hylkääkö FIA Suzukan tulokset laittoman tallimääräyksen takia?
Ei vaan tulokset otetaan ennen tallimääräyksen tapahtumista :ahem:

mmjj

Tavallinen katsoja
Sijainti
Helsinki
Miksi te toivotte Schumacherille mestaruutta? Eikö seitsemän jo riittäisi yhdelle miehelle?

Mä ainakin toivon mestaruuspytyn matkaavan Alonsolle. Se pitää paikkansa, että Fernando päästelee suustaan tyhmiä juttuja, mutta Schumi sentään on urallaan tehnyt tyhmiä tekoja radalla. Maaliviivapelleilyt Rubensin kanssa, radaltatönimisyritykset 1990-luvulla, Monacon mutkaan pysäyttelyt tällä kaudella... Ei, ei, ei. Ei enää yhtään mestaruutta Saksan suuntaan.

Jos vihanne Alonsoa kohtaan johtuu hänen heikkoina pidetyistä otteistaan radalla, niin kyllä minä olen aika ajoin nähnyt häneltä hyvääkin ajoa. Esimerkiksi tänään hänen vauhtinsa oli ihan kunnossa. Ohituksiinkin mies on tarpeen tullen venynyt. Okei, kyllä hän on välillä (erityisesti viime kaudella) tyytynyt körötellen varmistelemaan, mutta joskus se on vaan fiksua toimintaa.

Sitä paitsi Renault on noin 100 kertaa sympaattisempi talli kuin kaiken voittanut Ferrari.

Varmistukseksi: Alonso ei ole lähelläkään lempikuljettajiani, ja harmittaa, että hän on kohoamassa Häkkisen rinnalle mestaruuksien määrässä. Silti kahdesta pahasta pienempi.

Mera

Tutkija
Sijainti
Finland
Mestaruudet meni sitten siinä, mutta minkäs teet. Jatkoin kesken jääneitä unia 5 kierrosta ennen maalia eli Diazin voittojuhlat jäi näkemättä. Hyvä kisa Schumacherilta joka tapauksessa ja otti tappionkin ilman turhia kiukunpurkauksia. Kauden viimeiseen kisaan ei oikein enää kiinnostusta riitä.

Observer

Well-known member
Tarkoittaako tuo nyt sitä että Kimin moottorin mallikappale on Schumacherin räjähtänyt motti? :eek:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Irwin sanoi:
Totta. Jos Schumi olisi jättänyt Australiassa ja Unkarissa hölmöilemättä olisi hän voinut (ja varmastikin sijoittunutkin) molemmissa kisoissa neljänneksi ja omaisi tällä hetkellä 9 pistettä enemmän. Tosin Australiassa olisi voinut tulla kolmaskin sija, jolloin hän olisi Fernandon kanssa tasoissa. Mutta jossittelu on nyt turhaa, mestaruus on menetetty. :thumbdown

Kai se on sitten alettava totuttautumaan ajatukseen, että saa Kimiä kannattaa. Massasta kun ei ilmeisesti taida ihan terävimpään kärkeen olla.
Toisaalta taas, jos Kubikaa ei olis hyljätty Unkarissa, niin Alonso olis nyt mestari.:eek!:

Aika pikkujutuista voi joskus olla kiinni.:eek:

formulafani911

Well-known member
mmjj sanoi:
Miksi te toivotte Schumacherille mestaruutta? Eikö seitsemän jo riittäisi yhdelle miehelle?

Mä ainakin toivon mestaruuspytyn matkaavan Alonsolle. Se pitää paikkansa, että Fernando päästelee suustaan tyhmiä juttuja, mutta Schumi sentään on urallaan tehnyt tyhmiä tekoja radalla. Maaliviivapelleilyt Rubensin kanssa, radaltatönimisyritykset 1990-luvulla, Monacon mutkaan pysäyttelyt tällä kaudella... Ei, ei, ei. Ei enää yhtään mestaruutta Saksan suuntaan.

Jos vihanne Alonsoa kohtaan johtuu hänen heikkoina pidetyistä otteistaan radalla, niin kyllä minä olen aika ajoin nähnyt häneltä hyvääkin ajoa. Esimerkiksi tänään hänen vauhtinsa oli ihan kunnossa. Ohituksiinkin mies on tarpeen tullen venynyt. Okei, kyllä hän on välillä (erityisesti viime kaudella) tyytynyt körötellen varmistelemaan, mutta joskus se on vaan fiksua toimintaa.

Sitä paitsi Renault on noin 100 kertaa sympaattisempi talli kuin kaiken voittanut Ferrari.

Varmistukseksi: Alonso ei ole lähelläkään lempikuljettajiani, ja harmittaa, että hän on kohoamassa Häkkisen rinnalle mestaruuksien määrässä. Silti kahdesta pahasta pienempi.
huh :thumbfh: en oo sentään ainut joka toivoo Alonsolle mestaruutta.

Observer

Well-known member
mmjj sanoi:
Noh seittemän tai kahdeksan se on ihan sama. Todennäköisesti siihen ei kukaan pysty enää. Sen sijaan Alonso kuitenkin verrataan Kimiin ja haluan että Kimi muistetaan sukupolvensa parhaana kuskina kuten Schumacher oli tämän edellisen sukupolven paras kuski. Siinä mielessä on huono juttu että Alonso tekee nyt Häkkiset ja tilanne on 2-0 Alonsolle.

Miss Piggy

Schufosa
Kyllä tuo Fernandon olemus radan ulkopuolella taitaa olla monelle syy olla pahoillaan toisesta mestaruudesta. Viime kaudella tyyppi vaikutti vielä ihan asialliselta ja oli ihan kiva katsoa miten tuollainen uusi kaveri alkoi voittamaan. Nyt nämä Allun kommentit on olleet niin pissapäisiä, että olen pahoillani, että tuo kaveri on voittanut yhtään kisaakaan.

reason

Well-known member
Observer sanoi:
Sen sijaan Alonso kuitenkin verrataan Kimiin ja haluan että Kimi muistetaan sukupolvensa parhaana kuskina kuten Schumacher oli tämän edellisen sukupolven paras kuski.
Luuletko että sillä on paljonkin merkitystä näissä geimeissä mitä sinä haluat??:D

Observer

Well-known member
reason sanoi:
Luuletko että sillä on paljonkin merkitystä näissä geimeissä mitä sinä haluat??:D
No miksipä ei "näissä geimeissä". :rolleyes: Vituttaa jos Alonson kaltainen kitisijä muistetaan parhaana vaikka todellisuudessa äijä on saavuttanut kaksi tuurimestaruutta parhaalla autolla. :yuck: