OoPee
Nuori ikäisekseen
No tottamooses se on selvää, että nykkun Räikkönen siirtyy Ferrarille, niin niilläkin alkaa koneet paukkua :doubtful: :doubtful: :doubtful:Tomacu sanoi:Räikkösen huono onni ehtinyt tarttua jo Ferrariinkin.:nope:
No tottamooses se on selvää, että nykkun Räikkönen siirtyy Ferrarille, niin niilläkin alkaa koneet paukkua :doubtful: :doubtful: :doubtful:Tomacu sanoi:Räikkösen huono onni ehtinyt tarttua jo Ferrariinkin.:nope:
Kimin moottori pamahtaa siis kaudella 2012. :ahem:OoPee sanoi:Schumille sattui viimeinen konerikko Ranskassa vuonna 2000, that's what I call helvetin huono tuuri
Tämä on juuri se kauhuskeenario jonka pelkään käyvän toteen.. :thumbfh:OoPee sanoi:No tottamooses se on selvää, että nykkun Räikkönen siirtyy Ferrarille, niin niilläkin alkaa koneet paukkua :doubtful: :doubtful: :doubtful:
Samixii. Enpä olis aikoinaan uskonu, että vielä joskus koittaa päivä, jolloin toivon Schumin voittavan mestaruudengilles sanoi:Kyllähän oli dramaattinen kilpailu. Täytyy kyllä tunnustaa et oli ensimmäinen(ja varmaan viimenen) kerta ku schumin keskeytys harmitti.:jaska:
...samalla MacLarenille alkaa uusi aikakausi, ei yhtään konerikkoa eikä keskeytystä tämän vuosikymmenen puolella :frank:Skyggeboy sanoi:Tämä on juuri se kauhuskeenario jonka pelkään käyvän toteen.. :thumbfh:
No eipä tässä olekaan mennyt kuin 7 vuotta putkeen siten että mestaruustaistelu ratkeaa sen hyväksi jolle sitä ei olisi toivonut :ahem:OoPee sanoi:Enpä olis aikoinaan uskonu, että vielä joskus koittaa päivä, jolloin toivon Schumin voittavan mestaruuden
No vituix män sekin sitten
Jälkeenpäin toki helppo sanoa, meinaan eihän siitä ole kulunut kuin tovi, kun se, etteivät päästäneet Schumia heti alkuun Massan edelle kostautui, kun joutuivat kumpainenkin tulemaan yhtäaikaa renkaanvaihtoon. Massa oli edellä ja Schumi joutui venailemaan.Rälle sanoi:Massa olisi voittanut kisan, ellei Ferrari olisi tehnyt typerää taktista siirtoaan jo ekan stintin aikana.
Kuten jo todettua, Massa jäi Heidfeldin taakse rengasrikon vuoksi.Rälle sanoi:Massa olisi voittanut kisan, ellei Ferrari olisi tehnyt typerää taktista siirtoaan jo ekan stintin aikana. Massa olisi joutanut ajamaan kärkipaikalla niin pitkään kuin mahdollista ja vasta viimeisen varikkokäynnin jälkeen olisi sitten vaihtanut Schumin kanssa järjestystä.
Nyt Massa jäi tulpaksi Schumin ja Alonson väliin, joten hän uhrasi oman kisamenestyksensä tallikaverin puolesta. Jäätyään vielä onnettomasti BMW:n taakse ekan varikkostopin jälkeen aikaa tuhraantui niin paljon, että ajamalla ei ollut enää mitään mahdollisuutta haastaa Alonsoa kisan lopussa.
Eli kaiken kaikkiaan: Ferrari tyri.
Edellisen kisan vastakohta.Charlie sanoi:Olipa harvinaisen vaikea kisa Ferrarille hyvistä lähtöasetelmista huolimatta.
Ralf totes RTL:lle, että oli nopeampi, mutta ohitus olisi ollut liian iso riski, koska talli tosiaan tarvitsi ne pisteet. Yritti kerran, Trulli sulki tien, minkä jälkeen Ralf tyytyi ajelemaan perässä. Ilmeisesti tallilta ei annettu määräyksiä.Charlie sanoi:Mikäköhän idea oli muuten ajattaa Ralfia Jarnon takana silloin kun tämä oli tosi hidas?
Schumi pääsi kyllä helposti Massasta ohi, vaikka Massa oli kevyemmällä autolla liikkeellä. :frank:OoPee sanoi:Ralf totes RTL:lle, että oli nopeampi, mutta ohitus olisi ollut liian iso riski, koska talli tosiaan tarvitsi ne pisteet. Yritti kerran, Trulli sulki tien, minkä jälkeen Ralf tyytyi ajelemaan perässä. Ilmeisesti tallilta ei annettu määräyksiä.
Se ero oli tossa mun kommentin vikassa virkeessäMiguel sanoi:Schumi pääsi kyllä helposti Massasta ohi, vaikka Massa oli kevyemmällä autolla liikkeellä. :frank:
VJR sanoi:Käsittämättömän huonoa tuuria Schumilla. 1997 Jerezissä ei päässyt jatkamaan, kun joutui ulos radalta. 1998 oli teknisiä ongelmia startissa ja huono rengas. Ja nyt tämä.
Paitti että Bobbis tais todeta aikaisemmin, että Massalla ei ollut kevyempi auto.Miguel sanoi:Schumi pääsi kyllä helposti Massasta ohi, vaikka Massa oli kevyemmällä autolla liikkeellä. :frank: