Vaihda easy-taso ace-tasoon ja ota törmäyssuojat pois päältä ja kokeile sitten uudestaan. :alppu:Teemu Puumala sanoi:Ööö.. minä kyllä kerran voitin GP2-pelissä lähdettyäni 26.ruudusta :tongue:
No vitsi vitsi.
Vaihda easy-taso ace-tasoon ja ota törmäyssuojat pois päältä ja kokeile sitten uudestaan. :alppu:Teemu Puumala sanoi:Ööö.. minä kyllä kerran voitin GP2-pelissä lähdettyäni 26.ruudusta :tongue:
Suomessa hänet lähinnä tunnetaan alikehittyneenä teinijuoppo Nykäsenä.Jone sanoi:Minkälaisen mielikuvan Kimi jättääkään Ykkösiä seuraavan maailman mieliin...
Hiukkasen(paljon) parempaa juttua heittää kuin Nykänen!mn97 sanoi:Suomessa hänet lähinnä tunnetaan alikehittyneenä teinijuoppo Nykäsenä.
Siihen ei oikeastaan vaadita kuin puhekyky. Kimiä tuskin tullaan muistamaan miellyttävän oloisena supliikkimiehenä.patriot sanoi:Hiukkasen(paljon) parempaa juttua heittää kuin Nykänen!
Tullaanko juuri ketään suomalaista?skf sanoi:Siihen ei oikeastaan vaadita kuin puhekyky. Kimiä tuskin tullaan muistamaan miellyttävän oloisena supliikkimiehenä.
No jos formuloissa pysytään niin Keke ja JJ olivat kyllä aikanaan molemmat supliikkimiehen maineessa. Eikä Salokaan ainakaan hiljaiseksi jäänyt, toki joskus olisi voinut olla syytä.patriot sanoi:Tullaanko juuri ketään suomalaista?
Vaikka ne on vain nuo herkästi narutettavat ja pahansupaiset seiskan lukijat (ja tietenkin pettyneet tifosit) jotka haluavat muistaa Kimin sellaisena.mn97 sanoi:Suomessa hänet lähinnä tunnetaan alikehittyneenä teinijuoppo Nykäsenä.
Kimi on kyllä vuosien saatossa muuttunut paljon puheliaammaksi ja englantikin on parantunut huomattavasti. Voi olla että 7-10 vuoden päästä on ihan eri mies noissa tilaisuuksissa.skf sanoi:Siihen ei oikeastaan vaadita kuin puhekyky. Kimiä tuskin tullaan muistamaan miellyttävän oloisena supliikkimiehenä.
Ihmettelin tätä jo sunnuntaina mutta Briatoren katkeralla tilitykselle :alppu:Tuomareille haukut Kimin suosimisesta
Turun Sanomat, Suzuka
HEIKKI KULTA
Renaultin tallipäällikkö Flavio Briatore ja myös Ferrarin urheilujohtaja Stefano Domenicali eivät olleet alkuunkaan tyytyväisiä, miten Tony Scott Andrewsin johtaman Japanin GP-tuomaristo tulkitsi sääntöpykäliä Kimi Räikkösen moottoririkon jälkeen Japanin Grand Prix -viikonloppuna.
Räikkönen ei pudonnut yhtään ruutua alemmas aika-ajon tuloksestaan, kun tuomaristo hyväksyi, ettei lähtöpaikkaa voi hävitä sellaisille kuljettajille, joilla ei ole tulosta aika-ajosta.
Ratkaisu perustui sääntöpykälien 85. ja 129.artiklan yhteisvaikutuksen soveltamiseen. Tuomaristo katsoi, ettei moottorivaihdon jälkeen aika-ajokierroksen suorittava kuljettaja voi hävitä sijoitusta niille, jotka jäävät ilman kierrosaikaa.
- Jossain pelattiin meitä vastaan. Sääntö sanoo, että kymmenen ruutua putoaa, jos moottori vaihdetaan. Ei siinä puhuta, onko jollain aikaa vai ei, Briatore intti.
Julkaistu 11.10.2005 2:39:08
Olet oikeassa ton suhteen, että sääntöjä tulee selventää, mutta onhan tämä aika tuttu linja FIA:lta, että säännöt ovat ympäripyöreitä ja täynnä porsaanreikiä. Tämä 10 lähtöruudun pudotus vaan sattuu jo lähtökohtaisesti olemaan niin huono, että toi kun sanot että moottoririkosta kuuluu rangaistus, haukkaisi paskaa vaikka sääntöjä selkeytettäisiin. Eihän tälläkään hetkellä aika-ajojen hitain kuljettaja kärsi mitään rangaistusta vaikka motti vaihdetaankin.E. Tuhero sanoi:Ei tuolla välttämättä lopputulokseen vaikutusta olisi ollut, mutta aivan aiheesta Flavio ja Stefano ärähtävät. Ensinäkin se että tuossa on taas mahdollisuus monenlaiseen tulkintaan selkeän säännön sijasta on syy nostaa asia pöydälle (mikähän haloo olisi noussut jos tulkinta olisi tehty Ferrarin puolesta tärkeässä tilanteessa) ja toisekseen moottoririkosta kuuluu rangaistus eikä sitä minkään tulisi lieventää.
Kyllähän se kärsii, joutuu lähtemään varikolta josta ei ole mahdollisuuksia nostaa sijoja lähdössä, kun joutuu starttaamaan selvästi muiden perään.Vilperi sanoi:Olet oikeassa ton suhteen, että sääntöjä tulee selventää, mutta onhan tämä aika tuttu linja FIA:lta, että säännöt ovat ympäripyöreitä ja täynnä porsaanreikiä. Tämä 10 lähtöruudun pudotus vaan sattuu jo lähtökohtaisesti olemaan niin huono, että toi kun sanot että moottoririkosta kuuluu rangaistus, haukkaisi paskaa vaikka sääntöjä selkeytettäisiin. Eihän tälläkään hetkellä aika-ajojen hitain kuljettaja kärsi mitään rangaistusta vaikka motti vaihdetaankin.
Tuo on aivan totta että mitä hitaampi aika-ajoissa, sitä vähemmän rangaistuksesta kärsii, enkä sano että tuo sääntö olisi hyvä. Yleensäkin se että kuljettajaa rangaistaan tallin virheestä ei ole kovin oikeuden mukaista.Vilperi sanoi:Olet oikeassa ton suhteen, että sääntöjä tulee selventää, mutta onhan tämä aika tuttu linja FIA:lta, että säännöt ovat ympäripyöreitä ja täynnä porsaanreikiä. Tämä 10 lähtöruudun pudotus vaan sattuu jo lähtökohtaisesti olemaan niin huono, että toi kun sanot että moottoririkosta kuuluu rangaistus, haukkaisi paskaa vaikka sääntöjä selkeytettäisiin. Eihän tälläkään hetkellä aika-ajojen hitain kuljettaja kärsi mitään rangaistusta vaikka motti vaihdetaankin.