Näyttäisi vähän samalla tavalla pettäneen kun Hirvosella Walesissa viime vuonna.PeeVee79 sanoi:Nyt vasta kattelin tuon eilisen rallilähetyksen ja Bossen ulosajon. Ei todellakaan näyttänyt niin rajulta, että olisi kuvitellut turvakaaren vioittumisen. Mun mielestä rajumpiakin ulosajoja on sattunut ja silti on jatkettu. Sattui varmaan heikkoon kohtaan se kanto.
RITA#28 sanoi:Ei sen tarvi olla kuin oikee kohta niin peli on pelattu. Eikä siinä kaaressa tarvi olla kuin naarmu niin ajaminen kielletään! Loistavaa Loeb! Tätä on kauan odotettu! Mestaruus on Bossen, se on varmaa! Mikolle kolmas voitto uralla, hienoa.:thumbup:
Latvala teki sen taas, ei yllättänyt yhtään...
Eli kyllä se aika lujaa on sittenkin tömähtänyt.henrizio sanoi:Näyttäisi vähän samalla tavalla pettäneen kun Hirvosella Walesissa viime vuonna.
Kyllä se paikkaa pitää!:ahem: Ei sen tarvi poikki mennä että ajaminen kiellettäs...PeeVee79 sanoi:Pitääkö paikkansa, tuo naarmuhomma? Mää oon kuvitellu, että putkessa tai hitsisaumassa täytyy olla murtuma.
Kyllä se J-M taitaa ensi kaudella tehdas-Focuksella päästellä.
En nyt kyllä niinkään olisi varma siitä... Kyllä Latvala tulee olemaan Fordille huomattavasti viisaampi valinta kuin henning. Vauhti on jo nyt selvästi norskia nopeampaa, kokemuksen ja tehdaspaikan myötä JM osaa myös kontrolloida vauhtiaan paremmin. Ensi vuonna Latvala kerää Henningiä enemmän pisteitä, riippumatta siitä kumpi ajaa tehdastiimissä ja kumpi Stobartilla (olettaen etä Stobart saa edelleen lähes viimeisimmät autot).RITA#28 sanoi:Voi olla, ihan sama mulle kumpi siellä on, mutta kumpikaan ei tuu pärjäämään. Henning tois vaan enemmän tallipisteitä.
Noh. mr.virheetön on tehnyt jo kaksi ihan ominpäin.Kiertokanki sanoi:mut eipä tehny Loeb vieläkään sitä virhettä, vaan Elena.
Bowser sanoi:Näköjään noille huipputason karttureillekin sattuu kämmejä silloin tällöin. Eilisessä Maikkarin koosteessa näytettiin incar-kuvaa, missä Bosse torui Timppaa kolmospätkällä, kun tämä sekoili taas nuottien kanssa. Edellisessäkin rallissa Timpalle tuli joku häiriö. Ja olikos se Kreikan rallissa, kun Hirvonen ajoi vauhdilla puiden sekaan kun Lehtiseltä tuli nuotti vähän myöhässä.
Olisi pitänyt riskillä veikata Compancia rallitietäjässä!Japanin MM-ralli, tilanne EK 20/27:
1. Mikko Hirvonen Ford 2.26.28,9
2. Daniel Sordo Citroen +38,2
3. Henning Solberg Ford +1.51,7
4. L. Perez Companc Ford +5.05,6
5. Matthew Wilson Ford +5.27,3
6. Manfred Stohl Citroen +5.59,7
7. Federico Villagra Ford +7.26,6
8. Gabriel Pozzo Mitsub. +14.47,1
OT: Latasin myös ja pelasinkin, mutta enpä juuri pitänyt, liikaa hehkutettu etukäteen ja petyin pahasti.L4z! sanoi:OT: Crysis demo latauksessa.
Mä tykkäsin kovasti, uskomattoman hieno. Tykkäsin myös FarCryistä. Mutta se peleistä.PeeVee79 sanoi:OT: Latasin myös ja pelasinkin, mutta enpä juuri pitänyt, liikaa hehkutettu etukäteen ja petyin pahasti.
Ei mainosteta, juu, mutta kun ei sillä Fordilla pahemmin vaikuta vaihtoehtoja olevan. Oikeastaan vain JML-Henninki-Duval. Näistä jos pitäisi valita, eiköhän JM (ja Duval asvaltilla) toisi vauhdillaan Fordia paremmin näkyviin kuin joku Henning. Aiemmin taisinkin tänne kirjoitella että eikös Fordille ihan hyvä olisi JM soralla/Duval asfaltilla, koska Petteri ei ole saatavana. Kyllä silloin aika monessa rallissa voisi taistella palkintosijoista kakkoskuskin toimesta.RITA#28 sanoi:Ei Latvalallakaan paljoa mainosteta. Sen takia Ford yrittää etsiä edelleen parempaa kuskia tai suostutella Bossea ajamaan edes muutamia kisoja, Mikko-JM/Henning, ei hirveästi mainosarvoa.
Kahdeksantena on kylläkin Katsuhiko Taguchi N-ryhmän Mitsulla, joka on 56,7 sekuntia Pozzoa edellä. Hän on lähtöluettelossa niin kaukana, etteivät YLEn ja Maikkarin tyypit ole ilmeisesti jaksaneet odottaa.RITA#28 sanoi:Joku kysyi kuka kaheksas, Pozzohan se! Petteri on Pozzoa 10min perässä, onnistuuko 7pätkällä saamaan kiinni?