Jarkko Nieminen

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
jps sanoi:
Mä lupasin sille sen vastustajan sapuskaks jos ei pääse nukkumaan.
Siinäpä hyvä hauva :thumbup: Toimiikohan sama lätkässä, rallissa, fykkösissä, mäkihypyssä jne. :confused:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Nieminen otti turnausvoiton Aucklandissa
14.01.2006 04:15

Jarkko Nieminen on voittanut ensimmäisenä suomalaisena ATP-turnauksen.

Jarkko Nieminen otti kautta aikain ensimmäisenä suomalaisena turnausvoiton ammattilaistenniksen ATP-kiertueella Aucklandissa Uudessa-Seelannissa. Seitsemänneksi sijoitettu Nieminen kukisti palkintoarvoltaan 430 000 dollarin turnauksen loppuottelussa viidenneksi sijoitetun kroatialaisen Mario Ancicin lukemin 6-2, 6-2.

Maailmanlistalla sijalla 29 oleva Nieminen, 24, hallitsi uransa viidettä ATP-turnauksen finaalia alusta loppuun. Avauserässä suomalainen mursi Ancicin (ATP-21) syötön kahdesti siirtyen ensin 2-1-johtoon ja hetkeä myöhemmin 5-2-johtoon.

Toisessa erässä Nieminen mursi kroatialaisen syötön viidennessä pelissä siirtyen 3-2-johtoon. Heti perään hän mursi Ancicin syötön toistamiseen ja iski taululle lukemiksi 5-2.

Nieminen kuittasi turnausvoitosta palkintorahoja 48 600 Yhdysvaltain dollaria.

(MTV3-STT)
Tolla potilla saa jo monta ketchuppipulloa ostettua. :ahem:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Heräsin klo 4 jälkeen ja Ylen tv 2selta tuli Jarkon kiitospuhetta. :thumbup:

Hämmästys oli melkoinen :eek!:

Louhen Isäntä

Isä Aurinkoinen
Lupasin joskus Jarkon häviämän surkean matsin jälkeen että en palaa kirjoittamaan tähän threadiin ennenkuin Jarkko ottaa ensimmäisen turnausvoittonsa. Olin tuolloin varma etten palaa tänne enää koskaan. Onneksi olin väärässä.

Loistavaa Jarkko !!!
Onneksi olkoon !!!

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Oho.. vau.. :eek:

En ollut uskoa silmiäni ja korviani kun herättyäni käänsin televiisorin kakkoselle ja Peliuutisiin.

Hyvä Jarkko! Hyvä Suomi! :thumbup: :ahem:

Teme-84

Well-known member
Sijainti
Kokkola
Niin kauan Jarkko joutui sitä yrittämään että ällistys oli valtava kun käväisin Iltiksen sivuilla. Aivan loistavaa Jarkko! :) Onneksi olkoon! :thumbup: