WebSlave
Trackman
Sehän tarkoittaisi että se olisi moderni, eikä 35 vuotta vanha niinkuin Bobakki viittasi.Eiköhän se ole Red Bullilta kopiotu?:doubtful:
Sehän tarkoittaisi että se olisi moderni, eikä 35 vuotta vanha niinkuin Bobakki viittasi.Eiköhän se ole Red Bullilta kopiotu?:doubtful:
Noku just se on se juttu, ettei Todt ole koko ajan suuna päänä vaan on kykeneväinen pesemään likapyykin omassa piirissä. Lisäksi Todt laittanut jokaiselle sarjalle oman johtajan eikä sotkeudu itse jokaiseen käänteeseen toisin kuin edeltäjänsä, joka kuvitteli reseptin onneen olevan kopioida F1:stä kaikki mahdollinen kaikkiin muihin maailman sarjoihin. Ainut mikä hitusen epäilyttää on se, että F1:ssä se johtaja on Bernie.Mä taas olisin odottanut vähän enemmän tiukkoja kommentteja, jyrähtelyä ts. kikulinvertailua. Vaikkapa Bernien mitalilausuntoihin olis voinut sanoa että turpa kiinni siltä joka ei sääntöjä päätä.
Niin, mutta toimisi vain Alonson autossa.:frank:Sehän tarkoittaisi että se olisi moderni, eikä 35 vuotta vanha niinkuin Bobakki viittasi.
Siinä on kyllä semmonen uutinen mitä olen odottanut, joka päivä vuodesta 2005 lähtien.Hyvä kysymys päivänä, jolloin FIA (yhdessä ACO:n kanssa) julkisti uuden Le Mans-protojen MM-sarjan.
Nyt täytyy sanoa, ettei edes Jellinekin kommentit ole näin kryptisiä.Niin, mutta toimisi vain Alonson autossa.:frank:
En tunne miestä, sano Pietari Jeesuksesta.Nyt täytyy sanoa, ettei edes Jellinekin kommentit ole näin kryptisiä.
Eikös Pietu ollakaan sen kaveri. Muistan varmaan väärin :thumbfh:En tunne miestä, sano Pietari Jeesuksesta.
Okei, no tuo on sitten varmaan meriitti, ja kenties hyvä juttu....Todt laittanut jokaiselle sarjalle oman johtajan...
Tuli muuten mieleen että Bernien mitaliehdotukset taisivat, jos muistan edes hitusenkaan oikein, ajoittua kalenterillisesti sellaisen aikahetkeen jolloin F1 ei saanut muuten palstamillimetrejä, joten voisin kuvitella Bernien, joka tajuaa markkinat sekä median arvon, laskelmoineen niin että ihan sama vaikka hänet leimattaisiin seniiliksi kunhan F1 saa huomiota...Ainut mikä hitusen epäilyttää on se, että F1:ssä se johtaja on Bernie.
Ihan kuin Bahrainin pois jättämistä nyt voisi ihmisoikeuksilla perustella niin kauan kuin Kiina on mukana.26 äänestäjästä 26 äänesti Bahrainin GP:n puolesta. Samanlainen korruptoitunut kusipää kuin Max.Raha puhuu,ihmisoikeuksilla ei niin väliä.
Kyllä mun mielestä voi. Ei kai yksi olemassa oleva vääryys estä poistamasta toista vääryyttä tai estä siihen reagoimista?Ihan kuin Bahrainin pois jättämistä nyt voisi ihmisoikeuksilla perustella niin kauan kuin Kiina on mukana.
Ei toki. Minkä tahansa toimijan uskottavuuden kannalta on kuitenkin melkoisen tärkeää, että päätöksenteko olisi johdonmukaista. Muutoin sitä aletaan hyvinkin nopsasti syyttää heikosta johtajuudesta ja tekijöistä riippuen jopa korruptiosta.Kyllä mun mielestä voi. Ei kai yksi olemassa oleva vääryys estä poistamasta toista vääryyttä tai estä siihen reagoimista?
Toi on kyllä totta. Mutta inisen silti, koska en halua myöntää olevani netissä väärässä.Ei toki. Minkä tahansa toimijan uskottavuuden kannalta on kuitenkin melkoisen tärkeää, että päätöksenteko olisi johdonmukaista. Muutoin sitä aletaan hyvinkin nopsasti syyttää heikosta johtajuudesta ja tekijöistä riippuen jopa korruptiosta.
Olen samaa mieltä ettei politiikkaa ja urheilua pidä sotkeman noin lähtökohtaisesti, mutta rajansa kaikella. Jos maan hallinto tappaa ja kiduttaa mielenosoittajia niin länsimaisen demokratiayhteisön, jota myös FIA omalla tavallaan edustaa, tulee ihan vaikka vaan omia periaatteita kunnioittaakseen vetää tukensa tuollaiselta hallinnolta, kaikin tavoin.Minun mielestäni politiikkaa ja urheilua ei tulisi sotkea, ts. Bahrainin tilanteen tulisi vaikuttaa F1-kilpailuun vain jos osallistujien turvallisuutta ei voida taata. Kisaa ei minusta olisi pitänyt palauttaa kalenteriin täksi vuodeksi, mutta siihen on muita syitä kuin ihmisoikeustilanne.