Spam
Well-known member
aijaaaaaformulastara:
Sullon standardi perseessäSpam:
Eikös ne ole ihan vaan sääntöjä. Itse kyllä ymmärrän standardin vähän eri tavalla.
aijaaaaaformulastara:
Sullon standardi perseessäSpam:
Eikös ne ole ihan vaan sääntöjä. Itse kyllä ymmärrän standardin vähän eri tavalla.
Ymmärtäkää junnua vielä tässä vaiheessa..MikGo:
Nokun sitä ei täällä kukaan tunnu muistavan...spekulaatio on aina sallittua, mutta kun täällä hehkutetaan jo seuraava mestaria pelkkien testiaikojen perusteella.Pitääkö tuota vanhaa fraasia aina toistaa, eteenkään kun kukaan ei ole siitä mitään päätellyt miesmuistiin? yuck
Jatkakaa!McLaren 4ever:
Tästä voimme päätellä että Kimi on ensi vuoden maailman mestari... wink
No ei tuokaan niin järin hyvältä edes vaikuta. Half neljän sadasosan päässä.. ja kun tiedetään kumman suuntaan vaaka kallistuu kun punnittavina ovat Half ja Monty.. doubtful1. K. Raikkonen, McLaren Mercedes, 1:16.074, 29/32
2. R. Schumacher, BMW WilliamsF1 Team, 1:16.110, 29/87
[/QB]
okei,okei...tästä aiheesta puhuminen voidaan varmaan lopettaa?Ylen Sankia Priha:
Ymmärtäkää junnua vielä tässä vaiheessa..Pidäpä, MikGo, silmällä noita hymiöitä. Luulen että väärinkäsitys johtuu siitä.. kukaan ei ole päätellyt mitään. wink
Toivottavasti McLarenin uusi standardiauto standardimoottoreineen toimii hyvin ensi kaudella!Misa1:
Tuossahan on juuri kyse tietyistä standardeista, mitä valmistajille annetaan!Observer
Mikä ihmeen standardisiipi? Kyllä ne siivet on käsittääkseni edelleenkin tiimien omaa disainia kuten aikaisemminkin. Profiilien määrä on vain rajoitettu kahteen ja päätylevyt ovat aiempaa suuremmat.
Eriasia on sitten miten ne toteutetaan!
kukas se nyt jakaa mestaruudet jo talvitesteissä?MaranelloRed:
Kausi 2004 = standartikausi = Ferarri korjaa pytyt otiin.
Ferarri.. kuka/mikä?MaranelloRed:
Kausi 2004 = standartikausi = Ferarri korjaa pytyt otiin.
Tuskinpa sentään... Hitailla radoilla toki uusi siipi "pitäisi" olla vanhaa tehottomampi, mutta nopeilla ei "pitäisi" olla mitään eroa. Voisi hyvin ajatella että mäkin vauhti ennemminkin paranee kun saavat mp4/19 autoon suunnitellun siiven kiinni.belated:
1. McLaren (uusi siipi -0.5s :rolleyes )
Minä uskon BARin vauhtiin vasta sitten kun ne melbournessa aika-ajoissa päräyttää noita aikoja. Laarenitkin paukannnu ihan kiitettävän määrän kierroksia.arttum sanoi:ei voi enää uskotella ittellensä, etteikö BAR kulkis