Jerezin testit

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
MikGo:
Pitääkö tuota vanhaa fraasia aina toistaa, eteenkään kun kukaan ei ole siitä mitään päätellyt miesmuistiin? yuck
Nokun sitä ei täällä kukaan tunnu muistavan...spekulaatio on aina sallittua, mutta kun täällä hehkutetaan jo seuraava mestaria pelkkien testiaikojen perusteella.
Ymmärtäkää junnua vielä tässä vaiheessa..


Pidäpä, MikGo, silmällä noita hymiöitä. Luulen että väärinkäsitys johtuu siitä.. kukaan ei ole päätellyt mitään. wink
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
1. K. Raikkonen, McLaren Mercedes, 1:16.074, 29/32
2. R. Schumacher, BMW WilliamsF1 Team, 1:16.110, 29/87
[/QB]
No ei tuokaan niin järin hyvältä edes vaikuta. Half neljän sadasosan päässä.. ja kun tiedetään kumman suuntaan vaaka kallistuu kun punnittavina ovat Half ja Monty.. doubtful
 

MikGo

Well-known member
Liittynyt
10.7.2003
Viestit
199
Ylen Sankia Priha:
Ymmärtäkää junnua vielä tässä vaiheessa..
Pidäpä, MikGo, silmällä noita hymiöitä. Luulen että väärinkäsitys johtuu siitä.. kukaan ei ole päätellyt mitään. wink
okei,okei...tästä aiheesta puhuminen voidaan varmaan lopettaa?
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Lepo vaan.. täällä vain on muutama niksi/inside-juttu jotka ei heti aukene.. ja sitten syntyy väärinkäsityksiä.

Vaikka syntyyhän niitä kokeneemmillekin..

 

Observer

Well-known member
Liittynyt
23.10.2000
Viestit
14546
Misa1:
Observer
Mikä ihmeen standardisiipi? Kyllä ne siivet on käsittääkseni edelleenkin tiimien omaa disainia kuten aikaisemminkin. Profiilien määrä on vain rajoitettu kahteen ja päätylevyt ovat aiempaa suuremmat.
Tuossahan on juuri kyse tietyistä standardeista, mitä valmistajille annetaan!

Eriasia on sitten miten ne toteutetaan!
Toivottavasti McLarenin uusi standardiauto standardimoottoreineen toimii hyvin ensi kaudella! :p
 

MaranelloRed

'Buongiorno a tutti'
Liittynyt
22.2.2000
Viestit
3059
Sijainti
Maranello
Kausi 2004 = standartikausi = Ferrari korjaa pytyt kotiin. :p

<small>[ 14-01-2004, 15:15: Message edited by: MaranelloRed ]</small>
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
MaranelloRed:
Kausi 2004 = standartikausi = Ferarri korjaa pytyt otiin. :p
Ferarri.. kuka/mikä?

ot/oti.. missä?

---

Hmmh.. kummasti muistuu mieleen hahmo nimeltä Irwin.. doubtful

Äläkä vedä pientä pyöreää vihreää vihannesta ylähengitysteihisi nyt tästä.. wink
 

MaranelloRed

'Buongiorno a tutti'
Liittynyt
22.2.2000
Viestit
3059
Sijainti
Maranello
Ja sinusta Lapatossu. Olen saikulla ja hengitys ei kulje muutenkaan joten nou hätä.

<small>[ 14-01-2004, 15:17: Message edited by: MaranelloRed ]</small>
 

belated

Well-known member
Liittynyt
25.1.2002
Viestit
1843
Sijainti
Αθήνα
standardi vs. toleranssi -kausi tulossa wink

testien ja faktojen perusteella ensikaudella:

1. Williams
1. McLaren (uusi siipi -0.5s :rolleyes: )
3. Renault
4. Ferrari
..

sääntöjen standardien ja toleranssien tutkimisen jälkeen Ferrari kuitenkin julistetaan voittajaksi.
 

E. Tuhero

Well-known member
Liittynyt
30.10.2000
Viestit
1911
Sijainti
Tampere
belated:

1. McLaren (uusi siipi -0.5s :rolleyes )
Tuskinpa sentään... Hitailla radoilla toki uusi siipi "pitäisi" olla vanhaa tehottomampi, mutta nopeilla ei "pitäisi" olla mitään eroa. Voisi hyvin ajatella että mäkin vauhti ennemminkin paranee kun saavat mp4/19 autoon suunnitellun siiven kiinni.

Voisiko joku kertoa tarkalleen mitä tuo siipisääntö sanoo.. Jotkut puhuvat standardi siivistä, mutta onko sääntö vain elementtien kappale määrää rajoittava?

(Mainoslevyjen koko tietty kasvaa, mutta sillä ei käytännön väliä.)
 

arttum

________
Liittynyt
8.1.2004
Viestit
160
10.02.04
Jenson Button BAR Honda 1m17.708s 80
Jarno Trulli Renault 1m17.863s 66
Takuma Sato BAR Honda 1m18.027s 84
Luca Badoer Scuderia Ferrari 1m18.265s 81
Alex Wurz Team McLaren Mercedes 1m18.435s 68
David Coulthard Team McLaren Mercedes 1m18.547s 22
Franck Montagny Renault 1m18.631s 89
Christian Klien Jaguar Cosworth 1m19.367s 82
Giancarlo Fisichella Sauber 1m19.289s 74
Rubens Barrichello Scuderia Ferrari 1m19.367s 6
Felipe Massa Sauber 1m19.457s 94
Nick Heidfeld Jordan Ford 1m22.977s 27
Giorgio Pantano Jordan Ford 1m23.151s 34
 

arttum

________
Liittynyt
8.1.2004
Viestit
160
11.02.04
Jenson Button BAR Honda 1m16.987s 108
Takuma Sato BAR Honda 1m17.259s 61
Franck Montagny Renault 1m17.300s 110
Ralf Schumacher Williams BMW 1m17.348s 85
Marc Gene Williams BMW 1m17.403s 71
Jarno Trulli Renault 1m17.409s 101
Kimi Raikkonen Team McLaren Mercedes 1m17.821s 95
Mark Webber Jaguar Cosworth 1m17.893s 57
David Coulthard Team McLaren Mercedes 1m17.967s 96
Luca Badoer Scuderia Ferrari 1m18.059s 109
Christian Klien Jaguar Cosworth 1m18.167s 100
Felipe Massa Sauber 1m18.930s 63
Giancarlo Fisichella Sauber 1m19.271s 44
Nick Heidfeld Jordan Ford 1m20.105s 52
Giorgio Pantano Jordan Ford 1m21.586s 24

ei voi enää uskotella ittellensä, etteikö BAR kulkis
 

Ambomaan Mambo

Well-known member
Liittynyt
11.12.2001
Viestit
2509
arttum sanoi:
ei voi enää uskotella ittellensä, etteikö BAR kulkis
Minä uskon BARin vauhtiin vasta sitten kun ne melbournessa aika-ajoissa päräyttää noita aikoja. Laarenitkin paukannnu ihan kiitettävän määrän kierroksia.
 

AMS82

Well-known member
Liittynyt
13.12.2002
Viestit
1641
Sijainti
Turku
Kyllä BAR varmasti kulkee siitä ei pääse mihinkään. Kokonaan toinen juttu sitten on se, mihin se tosipaikan tullen riittää. Talli on ainakin sopeutunut uusiin renkaisiin ilman mitään ongelmia ja tänä vuonna myös moottoripuoli vaikuttaa olevan paremmassa kunnossa kuin viime vuonna. Lienee kuitenkin täysin mahdotonta ennustaa miten suurista eroista ensimmäisessä GP:ssä puhutaan neljän kärkitallin ja haastajien kesken.
 
Ylös