APUA, PIAN!
Olen 16-v. tyttö. En kestä F1-Forumin Jippii-linkkejä. Se vaivaa mua ja mun isäpuolta. Äiti huutaa mulle joka ainut päivä. Lyönytkin se on. Isän luo en voi mennä, koska sillä on uusi perhe. Jos vastustan F1-Forumin Jippii-linkkejä, niin äiti huutaa mulle. Tulen hulluksi, koska en tiedä mitä tehdä asialle. Miksi helvetissä en saanut parempaa elämää? Olisko haudassa paremmin? Sukulaisten luo en voi mennä ja mun on ajateltava myös velipuoltani. Auta, ainoa toivoni!
Mikan Silverstonen voitto tuntuu äitistäsi vielä jotenkin tunteita kuohuttavalta, koska hän on kirjeessäsi olleiden taustatietojen mukaan vannoutunut Schumi-fani. Sinun ei tarvitse morkata isäpuoltasi, mutta voit olla kehumattakin, isäsi kuullen. Mikä hätä äidilläsi on? Eikö hän ymmärrä, että olet kokenut kauheita F1-Forumilla lukiessasi uutisia? Mistä asioista hän on sinulle vihainen? Sinulla on tukala olo, kun pelkäät, että äitisi vaatii sinun lukea lisää juttuja, joissa on linkki Jippiin sivuille ja voi heittäytyä vielä ikävämmäksi.
Koska tunnet itsesi yksinäiseksi ja avuttomaksi, mene jonkun sellaisen ihmisen luo, jonka luulet ymmärtävän tilannettasi. Perheneuvola, terveyskeskuspsykologi, kuraattori, kuka tahansa ammattiauttaja saattaisi antaa sinulle lisäpontta ja voimia tämän tilanteen selvittämiseksi. Jos haet apua, saattaa äitisikin tilanne selkiintyä. Samassa tilanteessa on niin moni Forumilainen. Onko sinulla samassa tilanteessa olevia kavereita Forumilla, joiden kanssa voisit puhua ja jakaa tuntoja?