Jippii!!

TaZier

Member
Liittynyt
15.7.2001
Viestit
10
Sijainti
Paimio, Finland
Tääkö siitä nyt sit tuli kun Jippii sohlaa tälläki sivustolla. Lukaskaapa toi uutinen jossa toimittajat ihmettelee Ferrarin vaisua esitystä. Sitten kun pääsette viimeseen Schumin vastaukseen jossa se kertoilee tyyliin, "En todellakaan huutanut auton sisällä 'jippii, hän on ulkona'. Niin eikös siitä jippiistä vaan olekin laitettu linkki Jippiin sivuille :) Kai sitä nyt vähemmälläki mainostamisella tulis toimeen. :confused:
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
No en nyt tiedä...onhan toi melko törkeetä (oisko jopa lainvastasta) mainostaa toisen kommenteilla....Jippii voi odottaa yhteydenottoa Schumin lakimiehiltä.. :)
Ett silleen!!!!!!!!
 

Jere1983

Well-known member
Liittynyt
11.3.2001
Viestit
2972
Sijainti
lpR/Hyvinkää
Mä tykkään jippiin kotisivupalvelusta. Joo me otetaan joka viikko varmuuskopiot sivuista, sitten niiden kone ottaa viiruksesta ja kaikki sivut menee. No onneks on edes viime viikon varmuuskopiot että saa sivut ees suurinpiirtein pystyyn, Soitto jippiille ja hups heijakkaa viimesimmät varmuuskopiot on viime joululta--->KPNQwest
 

Antti

Administraattori
Ylläpitäjä
Liittynyt
27.12.1998
Viestit
1967
Sijainti
Suomi
Schumi sanoi englanniksi 'wow'. Käänsin sen 'jippiiksi', koska se kuulosti paremmalta kuin 'vau'. Tein sanasta linkin kiitokseksi Jippiille.

Ilman Jippiitä F1-Forumia, sen F1-uutisia ja tätä keskusteluforumia, ei olisi olemassa. Tämä palvelu aiheuttaa rahallisia tappioita Jippiille joka kuukausi, mutta siitä huolimatta sivut ovat edelleen pystyssä.

Eli vaikka kotisivupalvelut tai muut eivät aina toimi niin kuin pitäisi, kannattaa muistaa mistä täällä saadaan nauttia Jippiin ansiosta. :)
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Aivan. Mun puolesta jippii saa tyrkätä etusivun mainoksia täyteen, kunhan forumi pysyy pystyssä ja ilman suurempia mainoksia.
 

Kortteen Topi

Well-known member
Liittynyt
21.1.2000
Viestit
5673
Sijainti
Manse
Antti:
enemmän kaivattaisiin palautetta siitä, minkälaisia uutisia halutaan ja kuinka paljon.
Okei! Olisiko mahdollista hommata jotakuta asiantuntijaa kirjoittamaan kommenttinsa kisasta tänne tyyliin Mika Salo->Iltalehti?

Taitaa olla turha toive. Raha ratkaisee?
 

Kortteen Topi

Well-known member
Liittynyt
21.1.2000
Viestit
5673
Sijainti
Manse
Tuosta linkityksestä vielä:

Minä ainakin otin sen huumorilla mikä lienee ollut sen tarkoituskin.
 

Otto Hokkanen

Well-known member
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
8542
Sijainti
Tampere
No olipa tarkoituksena huumori tai ei, niin silti mun mielestä vakavastiotettavassa julkaisussa pitää pitää mainokset ja toimituksellinen sisältö erillään.
 

Wilpuri

Senile Member
Liittynyt
28.6.1999
Viestit
9041
Sijainti
hki
No, nyt kun tuo valtaisa epäkohta on korjattu ja linkki poistettu, niin kaikki voinevat nukkua yönsä rauhassa..
 

Kortteen Topi

Well-known member
Liittynyt
21.1.2000
Viestit
5673
Sijainti
Manse
Originally posted by Wilpuri:
<STRONG>No, nyt kun tuo valtaisa epäkohta on korjattu ja linkki poistettu, niin kaikki voinevat nukkua yönsä rauhassa..</STRONG>
Tiedä tuota. Viime yönä heräsin useita kertoja omaan karjaisuuni ja kylmähiki vain valui. Muistan painajaisista vain sen, että jokaisessa vilahti sana Jippii. ;)
 

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
Originally posted by Kortteen Topi:
<STRONG>

Tiedä tuota. Viime yönä heräsin useita kertoja omaan karjaisuuni ja kylmähiki vain valui. Muistan painajaisista vain sen, että jokaisessa vilahti sana Jippii. ;)</STRONG>
päädyitkö unessasi Jippiin kotisivulle??? ;)
 

Wilpuri

Senile Member
Liittynyt
28.6.1999
Viestit
9041
Sijainti
hki
Originally posted by Kortteen Topi:
<STRONG>

Tiedä tuota. Viime yönä heräsin useita kertoja omaan karjaisuuni ja kylmähiki vain valui. Muistan painajaisista vain sen, että jokaisessa vilahti sana Jippii. ;)</STRONG>
LOL
 

jmt

Senile Member
Liittynyt
1.1.1999
Viestit
2161
Sijainti
Isle of Man
Onneksi tämä karmea epäkohta on nyt saatu korjattua. Pahimpia traumoja kärsineet ohjataan varmasti kriisiterapiaan ja voimme vain toivoa, että heistäkin joskus vielä tulisi yhteiskuntakelpoisia. ;)
 

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
APUA, PIAN!

Olen 16-v. tyttö. En kestä F1-Forumin Jippii-linkkejä. Se vaivaa mua ja mun isäpuolta. Äiti huutaa mulle joka ainut päivä. Lyönytkin se on. Isän luo en voi mennä, koska sillä on uusi perhe. Jos vastustan F1-Forumin Jippii-linkkejä, niin äiti huutaa mulle. Tulen hulluksi, koska en tiedä mitä tehdä asialle. Miksi helvetissä en saanut parempaa elämää? Olisko haudassa paremmin? Sukulaisten luo en voi mennä ja mun on ajateltava myös velipuoltani. Auta, ainoa toivoni!
Mikan Silverstonen voitto tuntuu äitistäsi vielä jotenkin tunteita kuohuttavalta, koska hän on kirjeessäsi olleiden taustatietojen mukaan vannoutunut Schumi-fani. Sinun ei tarvitse morkata isäpuoltasi, mutta voit olla kehumattakin, isäsi kuullen. Mikä hätä äidilläsi on? Eikö hän ymmärrä, että olet kokenut kauheita F1-Forumilla lukiessasi uutisia? Mistä asioista hän on sinulle vihainen? Sinulla on tukala olo, kun pelkäät, että äitisi vaatii sinun lukea lisää juttuja, joissa on linkki Jippiin sivuille ja voi heittäytyä vielä ikävämmäksi.

Koska tunnet itsesi yksinäiseksi ja avuttomaksi, mene jonkun sellaisen ihmisen luo, jonka luulet ymmärtävän tilannettasi. Perheneuvola, terveyskeskuspsykologi, kuraattori, kuka tahansa ammattiauttaja saattaisi antaa sinulle lisäpontta ja voimia tämän tilanteen selvittämiseksi. Jos haet apua, saattaa äitisikin tilanne selkiintyä. Samassa tilanteessa on niin moni Forumilainen. Onko sinulla samassa tilanteessa olevia kavereita Forumilla, joiden kanssa voisit puhua ja jakaa tuntoja?
 
Ylös