Johanna Tukiainen

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Hehe, noh, Tukiainen kuitenkin paljon parempi tapaus kuin BB-Minna.
Samasta puusta veistettyjä:

Aamupäivän keskustelut BB-talossa vaihtelivat tupakan vaikutuksista Minnan Playboy-haaveisiin.
Minna tunnusti tähtäävänsä maailmankuuluun miestenlehteen.
- Vähän mä haluaisin Playboy-lehteen. Se on tavoitteena.
- Joo, joku viulu sitten sojottaa takapuolestani, Minna heitti.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Yksi hymyn julkaisema playboy-kuva tarjokas:

Iltasanomat.fi sanoi:
Tässä on Johanna Tukiaisen Playboy-koekuva - katso kuvalinkki!
01.09.2008 11:24

Hymy-lehti julkaisee verkkosivuillaan yhden koekuvista, joita tanssija Johanna Tukiainen on lähettänyt Playboy-lehteen.

Tukiainen itse on luottavainen, että hänet valitaan vielä miestenlehden malliksi.

- Uskon mahdollisuuksiini, sillä biletettyäni aikoinani Hugh Hefnerin Playboy-kartanossa mallit olivat samaa tasoa minun ja Julian kanssa, Johanna viittaa sisareensa syyskuun Hymyssä.

- Pleikkaria voi myös kiinnostaa se, että ulkoministeri on tekstaillut kanssani, hän sanoo Hymy-lehdelle.
IS
Täytyy todeta se tähän väliin, että a) Playboy-mallit ovat vähän eri tasoa ku Tuksu ja b) sen sisko on Johannaa rumempi.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Täytyy todeta se tähän väliin, että a) Playboy-mallit ovat vähän eri tasoa ku Tuksu ja b) sen sisko on Johannaa rumempi.
Joko Tuksu on pahasti näkövammainen tai todellisuudentaju on pahasti hämärtynyt, viimeisenä vaihtoehtona on taas julkisuudenkipeys Suomessa.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Ei jumalauta. Se oikeesti kuvittelee olevansa Playboy -tasoa ja lähettää moisen kuvan lehteen demomielessä? Sairasko se on?

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Iltalehti.fi sanoi:
"Emme olleet koskaan kiinnostuneita Tukiaisesta"
2.9.2008 16:25

Suomalainen Playboy-kuvaaja tyrmää Johanna Tukiaisen pääsyn Playboyn sivuille. Asiasta kertoo Hymy verkkosivuillaan.

Yhdysvalloista tavoitettu Playboy-kuvaaja Jarmo Pohjaniemi ei anna armoa Johanna Tukiaisen unelmille päästä poseeraamaan maailman kuuluisimman miestenlehden sivuille. Lukuisia Playboy-kuvauksia tehnyt Pohjaniemi sanoo suoraan, ettei Tukiaisesta ole Playboy-pupuksi.

Pohjaniemi tapasi Johanna Tukiaisen siskokset Miamissa neljä vuotta sitten. Tukiainen kirjoitti Hymyn blogissaan hiljattain, että suomalaiskuvaaja oli erittäin kiinnostunut valokuvaamaan heidät lehteen. Pohjaniemi itse ampuu alas Tukiaisen väitteet.

- Tapasin kyllä Johannan ja hänen siskonsa Miamissa 2004. Minä tai Playboy emme ole koskaan ollet millään lailla kiinnostuneita kuvaamaan Johannaa tai hänen siskoaan, Pohjaniemi kertoo Hymylle.

- Tein Johannalle aivan selväksi, että ehkä hänen kannattaisi tavoitella unelmiaan jotain muuta kautta, ja toivotin tytöille onnea.

Valokuvaaja on myös nähnyt yhden Tukiaisen ns. Playboy-koekuvan. Hän ymmärtää naisen innon päästä Playboy-malliksi, mutta samaa asiaa haluaa tuhannet muutkin naiset.

- Valitettavasti vain pieni osa kandidaateista tulee valituksi. ja valitettavasti Johannaa ei tällä kertaa ole valittu.
:eek: