Johanna Tukiainen

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
http://www.elu24.ee/?id=37950

150 sentimeetri pikkune ja 45 kilo kaaluv Tukiainen, kelle ametiks on poliitiliselt korrektset keelepruuki kasutades erootiline tantsija, saabub Tallinna eeskätt soome mehi toetama, kuid et üritusele õli tulle valada, on ta esitanud väljakutse naiste kakluses Liis Lassile.
Onko toi suomeksi, että 150 senttiä pieni ja 45 kiloinen?

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Tuksu :(

Johanna Tukiainen: Olen masentunut ja lihava

Glamour Dolls -tanssijatar kertoo harkitsevansa muuttoa ulkomaille.

Tukiainen kirjoittaa päiväkirjassaan tanssiryhmänsä nettisivuilla mediahuomion saaneen hänen elämänsä sekaisin.

- Voin niin huonosti mediahässäkästä ja kaikesta loan heitosta, että oksennan lähes päivittäin enkä saa nukuttua, nainen kirjoittaa.

Tukiainen kertoo ymmärtävänsä, miksi Linda Lampenius muutti pois Suomesta ja kirjoittaa myös itse miettineensä vaihtoehtoa.

Tukiainen kokee myös, että hänen ulkonäkönsä on kaiken huomion keskellä kärsinyt.

- En ole koskaan eläessäni ollut näin rumannäköinen ja painavassa kunnossa. Mun on pakko laittaa itseni takaisin samaan kuntoon kuin missä olen koko elämäni ollut.

Tanssija kertoo lähtevänsä tällä viikolla rauhoittumislomalle Afrikkaan. Sen jälkeen on vuorossa Tukholma.

- Jos asiani eivät ala selvitä ja rauhoittua Suomessa, muutan Tukholmaan pysyvästi.
\o/

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Ja eikös tällä yhdellä managerilla Cris Owenilla ollut kanssa kansalaisuusongelmia kun vaihtoi sukupuoltaan ja jotenkin sukupuoli ja kansalaisuus oli Suomen ja Ruotsin välillä ristissä tai jotain... :doubtful:

Lunssila

Well-known member
Mitä kauempana Suomesta kyseinen henkilö on, sen parempi.

Estate

Well-known member
Bongasin eilen lehden, joka houkutteli ostajia kanteen painetulla tekstillä:
"Ei sanaakaan Johanna Tukiaisesta" :D

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Minusta Tukiaisesta on tästä kaikesta johtuen tullut aika hellyyttävä Suomi-hahmo. :)

Kaikki muka vihaa häntä, vaikka oikeesti kaikki rakastaa tuota pikku höpönassua. <3

Oon vieläpä AIKA varma, että jos lausun Tukiaisen nimen 20-30 vuoden päästä itseni ikäiselle ihmiselle. Hän tulee muistamaan kuka ko. hahmo oli (tai on :D).

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Oon vieläpä AIKA varma, että jos lausun Tukiaisen nimen 20-30 vuoden päästä itseni ikäiselle ihmiselle. Hän tulee muistamaan kuka ko. hahmo oli (tai on :D).
Varmaankin noin joo. Ja jos lausuu Tuksun nimen viisi kertaa peilin edessä se tulee ja vie mennessään :eek:.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Varmaankin noin joo. Ja jos lausuu Tuksun nimen viisi kertaa peilin edessä se tulee ja vie mennessään :eek:.
:eek::eek!::eek!:
TuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksu

:doubtful:

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
:eek::eek!::eek!:
TuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksuTuksu

:doubtful:
Nyt jos Dominic ei enää kirjoita tänne foorumille niin sori :(. Toivottavasti on paremmassa paikassa.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Niin sitä vois luulla.
Mutta otetaan esimerkki. Ei sen kauempaa kuin vajaan 10 vuoden takaa takaa: Satu Lappi. Nostatti paljon suurempaa kohua kuin Tukiainen ikinä. Hänellä oli mm. oma televisio-ohjelma yms. Mutta kuka enää muistaa kuka Satu Lappi oikeastaan oli ja miksi hän ponnahti pinnalle?

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Niin sitä vois luulla.
Mutta otetaan esimerkki. Ei sen kauempaa kuin vajaan 10 vuoden takaa takaa: Satu Lappi. Nostatti paljon suurempaa kohua kuin Tukiainen ikinä. Hänellä oli mm. oma televisio-ohjelma yms. Mutta kuka enää muistaa kuka Satu Lappi oikeastaan oli ja miksi hän ponnahti pinnalle?
Satu Lapin kanssa samaan aikaan seikkaili lööpeissä samankaltaisilla meriiteillä myös tyttönen nimeltä Sanna Suutari. Missä hän on nyt, kuka muistaa? Tukiainen on samaa kauraa heidän kanssaan ja ei jää pinnalle. Toisia pukkaa ihan varmasti taas ohitse entisten ja jälleen paremmilla aikaan sopivilla lööppiavuilla.