Johanna Tukiainen

Archie

Well-known member
Eikä estolääke mikään varma keino ole, se toimii vain osaan malariatyypeistä.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
22.11.2008, 14:14 http://www.urheiluviikko.net/tallainen-urheilija-on-johanna-tukiaisen-mieleen/21492/

Urheiluviikko tarjoaa ajankohtaisimmat urheilu-uutiset ja kolumnit. Varmaan on teholta sunnuntaina antanut haastattelun... :doubtful:

EDIT: Urheiluviikon haastattelun jälkeen Tukiainen matkusti Gambiaan ja sairastui malariaan.
Johanna Tukiainen ei halua, että urheilu menee överiksi. Klikkaa kuvaa, jos haluat siitä suuremman.
En painanut, tiedä mikä logout.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
22.11.2008, 14:14 http://www.urheiluviikko.net/tallainen-urheilija-on-johanna-tukiaisen-mieleen/21492/

Urheiluviikko tarjoaa ajankohtaisimmat urheilu-uutiset ja kolumnit. Varmaan on teholta sunnuntaina antanut haastattelun... :doubtful:

EDIT: Urheiluviikon haastattelun jälkeen Tukiainen matkusti Gambiaan ja sairastui malariaan.
heh.. hyvää logiikkaa tuksulta:

iltalehti sanoi:
Tukiainen suositteli naisille tanssiharrastusta ja kertoi, ettei pidä liian bodatuista miehistä. Nainen empi, kun häneltä kysyttiin, kenellä miesurheilijalla on paras kroppa.

- Hmm... Göran Porvalilla on sopiva. Hän on hyvässä kunnossa, mutta ei ole liian lihaksikas. Hän ei tosin taida enää olla uimari. Muistaakseni hän on nykyään poliisi. Hunks-tanssijoiden kropat ovat myös hyvät, Tukiainen sanoo.

Samassa haastattelussa Dolls Dancers -tanssiryhmän perustaja kertoo, ettei hän pidä miehistä, jotka ovat niin sanottuja urheiluhulluja.

- Tykkään sellaisista, joiden elämään kuuluu muutakin kuin urheilu. Mun mielestä pari treeniä viikkoa kohti on hyvin hyvä määrä, koska silloin homma ei mene ihan överiksi. Jos urheilee ammatikseen, sitten pitää tietenkin urheilla päivittäin - tai ainakin lähes päivittäin, Tukiainen miettii verkkojulkaisu Urheiluviikossa, kun hän avasi uuden Pukuhuoneessa-juttusarjan.
Tuksu selvästi tietää kuinka paljon pitää treenata saadakseen samanlaisen kropan kuin Göran Porvalilla. :D

Mangelo

Well-known member
tipahdin tuolilta

jättipesä kaapissa :D:D:D:D:D

J.Hunt :thumbdown

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Ei taida olla pitkä aika, kun uskoon hurahtamisen sanottiin uupuvan vielä "uraltaan".

"Lääkärit antoivat minulle huonon ennusteen ja siksi pitävätkin nyt tätä paranemistani suurena ihmeenä. Itse uskon Jumalaan ja olen täysin varma siitä ,että Jumala paransi minut."