Johanna Tukiainen

72

Well-known member
Ei taida olla pitkä aika, kun uskoon hurahtamisen sanottiin uupuvan vielä "uraltaan".

"Lääkärit antoivat minulle huonon ennusteen ja siksi pitävätkin nyt tätä paranemistani suurena ihmeenä. Itse uskon Jumalaan ja olen täysin varma siitä ,että Jumala paransi minut."
Muistaakseni JT:n perhe on uskovainen.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
En oo vissiin vielä täysin herännyt, kun hetken aikaa ihmettelin, että kuka kumman JT. :eek:

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Ilta-Lehden (edit.) ja vitutku Ilta-Sanomien sivuilla on tällainen uutinen:
Johanna Tukiaisen kuva valittiin vuoden tärkeimpien uutiskuvien joukkoon
06.12.2008 19:08

Kansainvälinen uutistoimisto Reuters on nostanut kuvan eroottisesta tanssijasta Johanna Tukiaisesta vuoden merkittävimpien kuvien joukkoon. Reuters valitsee tärkeimmät uutiskuvat joka vuosi.

Glamour Dolls -tanssiryhmän perustaja Tukiainen poseeraa kuvassa paljastavassa mekossa ja kirjoittaa paperille kirkkaanpunaisella sulkakynällä. Kuvan taustalla näkyy marmoripylväitä.

Kuvan otti Lehtikuvan Markku Ulander samana päivänä, kun Hymy-lehti julkaisi silloisen ulkoministerin Ilkka Kanervan Tukiaiselle lähetetyt tekstiviestit. Paljon julkisuutta saaneen kohun myötä Kanerva menetti ministeriytensä.
Kyseinen kuva puolestaan on tämä:

Näinköhän Tuksu palaa julkisuuteen tämän tunnustuksen myötä?

Viimeksi muokattu:

EdHunter

Uuden Englannin Nahkamies
Sijainti
Brave New World
Mitä h-vettiä? :D
Oonkohan mä missanut jotain tärkeääkin, kun en olekaan vielä kuullut että Tukiainen ja Halme deittailee? ....tuskinpa. :rolleyes:

Siinä on kyllä sellainen pari, että maikkari voisi tehdä näistä kahdesta jonkun reality-shitin jenkkityyliin ja esittää sen jollain plus-tv:n niistä kanavista, joita kukaan ei katsoisi muutenkaan.