Johtopoll

180 euron kaapelit 1400 euron autoon? Ostaisitko?

• Äänestäjiä yhteensä
    32
  • Äänestys suljettu. .

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Oletetaan sellainen tilanne, notta kukin ylen arvoisa forumisti tahollaan on ostamassa ensimmäistä autoaan. Forumisti on juuri valmistunut, eikä omaa rikkaita vanhempia, jotka maksaisivat auton. Lainan ottokaan ei kiehdo, joten on auton hankintaan jää 1000 - 2000 €.

Ostaisitko sinä noin 1500 €:uron hintaiseen autoon kaiutinkaapelit, jotka maksavat yli 10 %:rosenttia hankkimasi auton hinnasta?

1) Kyllä
2) En
3) En tiedä
4) En vastaa
5) Häh?

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Mä johdan edestä.
Autossa on ne caabelit, jotka sinne on tehtaalla laitettu. Kelpaa mulle.
Varmasti ne laadukkaat kaapelit parantaa äänentoistoa n. 2%, jonka joku voi huomata. Mutta tuon tasoisessa autossa taustamelu peittää parannuksesta 1007%, joten aivan turha hankinta.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Toi on just sitä vitun idiotismii..

Sitten kun ne on palttiarallaa 40, ne miettii hiljaa jossain saunan takana ja juo viinaa, että "voi vittu kun olis silloin edes hiukan miettinyt" :nope::nope:

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
En tietenkään. Joka tapauksessa lähtökohtaisesti se musa, mitä ko. hlöt yleensä näillä silkkimunavehkeillään "kuuntelee" on täyttä paskaa. Mitä paremmin (jota se ei todellakaan edes tee) se kuuluu, sitä vittumaisempaa ihan kaikille.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Ei tulisi mieleenkään. Mun kuuntelema musiikki sopii tulemaan mua tyydyttävällä tasolla ihan vaki-johtoja pitkin.:ahem:

markoj

Custom User
Jos tuo auto sattuu olemaan italialainen niin siinähän joutuu joka tapauksessa uusimaan kaikki johdotukset. Ehkä noita kalliita kaiutinpiuhoja voi hyödyntää siinä puuhassa niin saattaa jopa säästää.

Archie

Well-known member
Tuli tästä mieleen entinen läppäri. Sen kun kytki ulkoiseen näyttöön, niin se näyttö väreili. Mutta kun näytön töpselin käänsi toistepäin pistorasiaan - väreily loppui. Mystistä.

Itse asiassa ko. ongelman kanssa meinasi mennä hermot. Googletin asiaan ratkaisua.. kunnes törmäsin em. ehdotukseen. Pidin sitä (tietysti) täytenä höpötyksenä, mutta eipä ollut muutakaan ideaa. Hyvä että kokeilin.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
En lukenut pohjustusta ja kuvittelin kyseessä olevan kaapelin, jota ilman auto ei voi toimia. Siispä ajattelin että 180 euron sijoituksella saa sen 1500 euron lotjan vielä liikkeelle ja vaikka myytyä. Joten vastasin, että tottakai ostaisin.

Archie

Well-known member
En lukenut pohjustusta ja kuvittelin kyseessä olevan kaapelin, jota ilman auto ei voi toimia. Siispä ajattelin että 180 euron sijoituksella saa sen 1500 euron lotjan vielä liikkeelle ja vaikka myytyä. Joten vastasin, että tottakai ostaisin.
Ei sitä tiedä. Voihan olla, että tuollainen kosla tarvitsee bassoelementistä lähtevän paineen, jotta liikkuminen eteenpäin onnistuu. Siksi kai ne heput sijoittaa niitä laitteitta takakonttiin.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Huvitti tuo termi, kun minullakin tuli mieleen, että se auto on varmaankin iso syöppö lotja! :ahem:

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
En ostaisi.

Aika pitkälti tällä PuoliPöhkön tyylillä menisin:
Mä johdan edestä.
Autossa on ne caabelit, jotka sinne on tehtaalla laitettu. Kelpaa mulle.
Vaikka onkin tällainen alkuoletuksen lisäys:
Oletuksena on, että tehdasjohdotus ei ole tarpeeksi laadukas. Unohdin kertoa johdannossa.
Varmasti ne laadukkaat kaapelit parantaa äänentoistoa n. 2%, jonka joku voi huomata. Mutta tuon tasoisessa autossa taustamelu peittää parannuksesta 1007%, joten aivan turha hankinta.
Tää on aika täytisen tosi huomio kyllä. Puhumattakaan tästä:
En tietenkään. Joka tapauksessa lähtökohtaisesti se musa, mitä ko. hlöt yleensä näillä silkkimunavehkeillään "kuuntelee" on täyttä paskaa. Mitä paremmin (jota se ei todellakaan edes tee) se kuuluu, sitä vittumaisempaa ihan kaikille.
joka pitää kutinsa ihan v***n todella. Jättäisivät edes vaikka puolet niistä sadasta wunderbaumista ostamatta niin riittäisi rahaa vielä jokuseen hyvään levyyn, joita soitella siinä autossa 100 000 watin soittimineen!

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Typerimpien kohkaamisen aiheiden joukosta löytyvät hifistely ja tuunaaminen. Ne kun yhdistetään niin saadaan autohifistely.
Jumalauta jos ei se utsuts siirry platalta tärykalvolle järjellisellä panostuksella niin on syytä käydä ammattiauttajan pakeilla..

Eli ei, en helvetissä ostaisi. En ostaisi minkään hintaiseen kikottimeen mitään saatanan piuhoja. Eri asia sitten jos ne pitää uusia sen takia ettei Kutri Helunaa kuulu laisin vallan..

Sinäputki

Troll
Sijainti
Trollhättan
En ostaisi, koska:
- jos kaiuttimet toimivat ihan ok, se riittää minulle
- jos kaiuttimet eivät toimisi lainkaan, ottaisin matkalle kännykän mukaan ja tykittäisin sieltä radion päälle.

Siggeboi

Banned
Sijainti
Puskassa
En todellakaan ostaisi. En vaikka olisi kalliimpi auto ja varaa ois vaikka mihin johtoihin.