Olga
.
Viikko sitten maanantaina vaihdoin, tai siis vaihdatutin - 16 €. Ihan hyvä ratkaisu.
70% nastoista pitää olla tallella :ahem:patriot sanoi:Vaihdoin eilen itse. Voi olla, että tulee renkaiden vaihto vielä kuitenkin eteen. Kaksi rengasta oli aika kulunut nastoituksen osalta.
Sama. :alppu:Black Leopard sanoi:Eilinen maanantai-iltapäivä tuli käytettyä renkaiden vaihtoon.Hien sai kaikkine oheistoimintoineen pakkasesta huolimatta hyvin pintaan :alppu: :ahem:
:thumbup: Hienoa kun homma pelaaWiller sanoi:Aamulla ajelin Vianorille renkaita ostamaan. Renkaat löyty ja vaihtoajaksi sovittiin klo 19.30.. tulin paikalle klo 19.15 ja rengasmies jo viittelöi että tännepäin. Sitten kävin maksamassa, join kahvit ja lukaisin lehden. Pian renkaanvaihtaja toikin jo avaimet, joten eikun matkaan. Olen nyt asioinut sekä Vianorin jyväskylän että joensuun liikkeissä. Molemissa palvelu on pelannut todella hyvin.
NO minä ajattelin antaa vaihtajalle tilaisuuden napata keppanaa.Ylen Sankia Priha sanoi:Tänään vaihdoin.. simmonen 20min meni. Töistä tulin Vianorin kautta, renkaat mukaan (vein eilen uusittaviksi) ja vaihto. Näin niilläkin Olgan mainitsemilla 16 jööröllä voi ostaa keppanaa.. :alppu:
Tosin ne uudet gummit kustanti sitten vähän enämpi.. :thumbfh: