No sitten mennään pienituloisten porukkaan niin että rytisee.Oisko jotain 32-52 tonnia keskituloisen ansio.
No sitten mennään pienituloisten porukkaan niin että rytisee.Oisko jotain 32-52 tonnia keskituloisen ansio.
Ajattelin että raja olis jossain kahden tonnin paikkeilla, oman tunteen mukaan voi äänestää sitä lokeroa johon itse tuntee asettuvansa.Oisko jotain 32-52 tonnia keskituloisen ansio.
Jos ton verran kuukaudessa tienaa, niin kyllä mun mielestä on jo kohtuullisen hyvätuloinen.Oisko jotain 32-52 tonnia keskituloisen ansio.
Kyllä.Tarkoitatko omaa henkistä taantumaasi?
Jep, oisko viimeksi julkaisutussa palkkatietovertailussa pk-seudulla annettu ylimmän desiilin alarajan kk-palkaksi noin 4100€/kk.Jos ton verran kuukaudessa tienaa, niin kyllä mun mielestä on jo kohtuullisen hyvätuloinen.
Missä ajassa?Oisko jotain 32-52 tonnia keskituloisen ansio.
No voi helvetti, äänestin opiskelijaa kun luin vain siihen asti. :jaska:Peruskoululaiset vois sitten äänestää kaikki tuota 'lapsi' vaihtoehtoa, paitsi jos ovat päättötodistuksen jo saaneet.
Tätä nykymenoa olen vähän ihmetellyt.. ala-astelaiset tuntuu olevan jo opiskelijoita, ja yläastelaiset jatko-opiskelijoita :alppu:No voi helvetti, äänestin opiskelijaa kun luin vain siihen asti. :jaska:
Tätä nykymenoa olen vähän ihmetellyt.. ala-astelaiset tuntuu olevan jo opiskelijoita, ja yläastelaiset jatko-opiskelijoita :alppu:
Toisaalta kun kategoriakin on aika karski niin ei tuo hassumpi rajaus mun mielestä. VuosiansiotJep, oisko viimeksi julkaisutussa palkkatietovertailussa pk-seudulla annettu ylimmän desiilin alarajan kk-palkaksi noin 4100€/kk.
Lisäksi tuo 32-52 raja nyt tuntuu keksityltä, joku 20000€ ero nyt on jo yhden pienpalkkaisen vuosiansio. Pk-seudulla voinee kait pitää kohtuupalkkaisena jos palkka on/hipoo 3000€.
EDIT: Ja vielä vitsikin mukana.
Kuin myös.Opiskelija, nyt kesätöissä.
Yhteyskuntaopin kirjassa taisi olla että alle 24000 on pieni tulonen 24001-44000 normitulonen+ 44001 on hyvätuloinen jotenkin noin taisi olla.Toisaalta kun kategoriakin on aika karski niin ei tuo hassumpi rajaus mun mielestä. Vuosiansiot
<30 000€ pienituloinen
30 001€ - 50 000€ keskituloinen
>50 001€ isotuloinen
Oliko minkä vuoden painos?Yhteyskuntaopin kirjassa taisi olla että alle 24000 on pieni tulonen 24001-44000 normitulonen+ 44001 on hyvätuloinen jotenkin noin taisi olla.