jonipossen keväiset pileet - tuleks ineen?

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
hei haloo. ei ny lähetä tähän faightaamseen. kateelliset rümät umpioldikset senilisoi great biletoikin. ei näin :mad_old:, tsemiä jatkoo. hymy pepaan!:D

Örfil

Guest
Joni, en vittuile vaan kerron faktan: olet hankkimassa itsellesi alkoholiriippuvuutta - se on vissi ja varma. Tai olet jo hankkinut.
Tämä ei ole jonemaista jeesusteluakaan, vaan puhun kokemuksen syvällä rintaäänellä :eek:

Siksi mua ei enää pahemmin naurata nuo pitkin viikkoa ilmestyvät pullo/tölkkikuvat. Hommahan on selvästi lähtenyt jo lapasesta.
Luulen että jonterilla on se vaihe meneillään että ajattelee homman olevan hanskassa, aina löytyy pahempia juoppoja ja sillähän on fledakin ihan ok eikä asu sillan alla.

Odotan mielenkiinnolla millainen vastakommentti tulee, jossa takuulla selitetään että "ei tässä mitään ongelmaa ole" tai "tää on mun oma asia".
Takuulla onkin ihan oma asia, mutta eipä voi sanoa etteikö joku joskus olisi varoitellut asiasta.

Olenpas minä nyt synkkänä heti aamusta :thumbfh:

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
Yksilönvapaus on hieno asia. Toivottavasti pohja viimeistään opettaa Jonia, kuten itsellä aikoinaan.

Örfil

Guest
Pohja? Mitäs siellä aikanaan tapahtui?

Se on muuten nykyään Raasepori.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Hyvät on työttömyystuet kun on varaa kupittaa monta kertaa viikossa.

Vois vähän leikata niitä näköjään.

markoj

Custom User
Tuskinpa koskee niitä, jotka työkkäreillä elää yrittävät.