jonipossen keväiset pileet - tuleks ineen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Formulanomi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No daa... Sama suunta hei. Mä tuun dösäl täält böndelt. Oliks pileet jossai fleimis mestas vai milliksel?

2f75fc3e151c7a1346ee265e7967ea3f.jpg

Jostain syystä tuli mieleen ajatuskuvio, että emäntää etsittäessä matkustetaan maailman ääriin vetämään vitunmoiset pleksit sen emännän löytämiseksi. Ja sitten kun emäntä on löytynyt ja asunto hommattu ja mitä kaikkea kuvioon kuuluukaan ... kultainen noutaja, kaksi lasta, kartano-Volvo ..., niin ne vitunmoiset pleksit vedetään kotona. Kun ei sitä nyt koko ajan jaksa louhia, saatana!

No daa... Sama suunta hei. Mä tuun dösäl täält böndelt. Oliks pileet jossai fleimis mestas vai milliksel?
daa daa...pyöreän pöydän knightit on magees mestas tääl näin. dösäl pääsee böndelt suoraan tänne näin. tääl löytyis shottii, bissee ja sidukkaa. kändet saa ja mimmei on viereises tables ainaskin kaks perfect age panopuuta vaille cimmiä ja cummia. ilta on still perfect age. kehii vaan...

Vanhat sedät ei saakaan nuoria naisia...ainakaan ilman tuhannen euron seteliä.

Haa

Vedättääköhän Joni näillä kuvillaan meitä ns. tavallisia forumisteja, voi onko se ihan oikeasti tuollainen invavessasiideripoika?

Siinä sitä on kysymystä?

Itse en enää osaa päätellä asiaa suuntaan, tai toiseen?