Ja säki unohit edellee vastaa mun kyssäriin + feidasit mun 25v syndet ilman anteeksipyyntöjä + et kertonut 2015 vappusuunnitelmista + et kertonut mitään miksi vaihoit nimimerkkiä. Kyllääh olis banjon paikka... Perus nipsu
Joo sori!
Ja säki unohit edellee vastaa mun kyssäriin + feidasit mun 25v syndet ilman anteeksipyyntöjä + et kertonut 2015 vappusuunnitelmista + et kertonut mitään miksi vaihoit nimimerkkiä. Kyllääh olis banjon paikka... Perus nipsu
Lisäksi Joni käytännössä paljasti Volvo Markkasen edellisen nimimerkin.
Tuotahan harrastaa moderaattorit kilvan kuka ehtii ensin, ja muistuttavat vanhasta jatkossakin.Lisäksi Joni käytännössä paljasti Volvo Markkasen edellisen nimimerkin.
Onks toi homodroidi joku seksuaalisesti poikkeava robotti?
Se joka vielä kuhtuu mua Mosseksi, Moeksi tms. vanhaksi nikiksi, tuomitaan saamaan hemoroidin ja pahan mielen.
On tietty.
Se on peräpukama. Käytetään sitä suomea.![]()
nimenomaa - isosti peesiä kingil! nuorukaiset saa pitää just sellaist hairstyleä ku tykkää.Miten sua liikuttaa minkälaiset hiukset nuorukaisilla on? Mielummin paljon kuin vähän imo.
Se on peräpukama. Käytetään sitä suomea.![]()
Älä ny hei, Salmisen poika on kotoisin rantaruottivyöhykkeeltä, ollaan tyytyväisiä, että pystyy ilmaisemaan itteeään edes ton vertaa suomen kielellä :thumbfh:
Kirjoittelin kahdesti tuonne Fyysiset olotilat-toikkiin että mulla on pakarassa hippopotamus, eikä kukaan huomaa mitään.:frank:
Onko se virtahepo, vai kreikkalainen filosofi?Kirjoittelin kahdesti tuonne Fyysiset olotilat-toikkiin että mulla on pakarassa hippopotamus, eikä kukaan huomaa mitään.:frank: