Chip^
Well-known member
http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2007/05/530156
Tästä se alamäki alkaa :ahem:
toivottavasti...
toivottavasti...
Hamilton vaan testailee oikeassa paikassa. Vetelihän se Schumikin pihalle aina harkoissa.Chip^ sanoi:http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2007/05/530156
toivottavasti...
Joo näin näyttää menevän. Kyllä se Hämis sitten aika-ajossa näyttää, miten Laarenia viedään. :thumbup:Törni sanoi:Alkukauden ihastelu Hamiltonin osalta on selvästi muuttunut. Ajovirhe herättää jo runsaasti vahingoniloa. Kohta ihmetellään laajasti miten miehellä on sitten alkukauden noussut kusi päähän
Hommat etenevät tuttua rataa :thumbup:
Kylläpäs sitä nyt kovasti yritetään olla kaikkien muiden yläpuolella.Mikkoz84 sanoi:Joo näin näyttää menevän. Kyllä se Hämis sitten aika-ajossa näyttää, miten Laarenia viedään. :thumbup:
Kylläpä sitä nyt yritetään vittuillaJeeves sanoi:Kylläpäs sitä nyt kovasti yritetään olla kaikkien muiden yläpuolella.
Mä veikkaan että sunnuntaina kisassa.Moe Szyslak sanoi:Lauantaina aika-ajossa on Elwis kaiteissa!:ahem:
Jeeves sanoi:Kylläpäs sitä nyt kovasti yritetään olla kaikkien muiden yläpuolella.
Törni sanoi:Mitäs sieltä alhaalta oikein huudellaan
Vaihtoi kuitenkin nimensä ennen sitä Kimi RäikköseksiMoe Szyslak sanoi:Lauantaina aika-ajossa on Elwis kaiteissa!:ahem:
Varo, muuten IceManFani suuttuu sulle, uhkailee bannilla ja pistää sut ignoreen (ellei ole jo).Törni sanoi:Vaihtoi kuitenkin nimensä ennen sitä Kimi Räikköseksi
No niinpä ketale teki.Törni sanoi:Vaihtoi kuitenkin nimensä ennen sitä Kimi Räikköseksi
Moe Szyslak sanoi:Menee huominen kisakin wituxi. Ihan saletisti.:ahem:
Ei oo, eikä mee. En lopulta suakaan viittiny ignoreen tunkea, laiska ku oon... Mut kyllä joo. Luulin jo että yli-ihmisistä päästäs muutamaks vuodeks, sit tulee Lewis Hamilton ja ajaa kaikissa ekoissa kisoissaan palkinnoille ja aika- ajoissa kahteen ekaan riviin. :eek!: :eek!: Ihme jäpikkä. (Ettei vaan Mobil 1 ois kehitelly jotain super löpöä ku McLadat ruvennu kulkeen yhtäkkiä noinkin hyvin)azai sanoi:Varo, muuten IceManFani suuttuu sulle, uhkailee bannilla ja pistää sut ignoreen (ellei ole jo).
Mikset hyväksy!? Ai kun se voi jopa päihittää suosikkisi?Janne A. sanoi:Itselläni juuri päinvastoin. Mahtavaa että Fernando siirtyi mäkille, mutta en hyväksy tummahipijäisen ylimainostetun jätkän tuloa tiimiin.
Shhhh. Ei sitä saa ääneen sanoapatriot sanoi:Mikset hyväksy!? Ai kun se voi jopa päihittää suosikkisi?
SHhh joo. Eiku tosi kiva että maailmanomistaja / galaxin paras kuljettaja on ottanut hommat käsiinsä... Kimi ei mittään Alonso ei mittään, kaikki mulle heti, mä oon Luis. Roni on vaan vähä tyhmä kun ei se enää pidä musta, mutta nyt kun mä itken medialle, mun maine nousee ainaki triltsin ja sit mä oon vööltzämppiön. Ja sitte Roni sitte tykkää meitsistä taas.Törni sanoi:Shhhh. Ei sitä saa ääneen sanoa