Jos Hamiltonin menestys jatkuu.....

WebSlave

Trackman
Lazer sanoi:
No joo, onhan niitä paineita nytkin, mutta ne kasvaa kun kausi menee eteenpäin. En sitten tiedä että tuleeko paineita liikaa, niin paljon, että virheitä tulisi.
Tietysti MM-tittelin lähestyminen nostaa jonkin verran paineita, mutta Lewis on ottanut mestaruuksia ennenkin. Toistaiseksi Lewis on saanut ajaa vailla paineita, ja mitä paremmin hän ajaa ja saavuttaa tuloksia, sitä enemmän se asettaa paineita muille enemmän kuin hänelle.
Vaikka on kai se nyt jo jonkun virheen tehnyt?
Australiassa kävi nurmikolla pariinkin otteeseen ja Monacossa veti harjoituksissa seinään. Ei siis mitään, mikä olisi vaikuttanut lopputulokseen. Varmasti se virhe on kisassakin joskus tulossa, mutta kuten olen todennut, nykyisessä pistejohdossa hänellä on siihen varaakin.

Trullinkaasu

Well-known member
WebSlave sanoi:
Varmasti se virhe on kisassakin joskus tulossa, mutta kuten olen todennut, nykyisessä pistejohdossa hänellä on siihen varaakin.
Eikös Hamilton sanonut Monacon GP:n jälkeen, että hän oli hyvin lähellä osua kaiteisiin. Lewis saa myös kiittää onnetartaan, mutta hyvällä kuskillahan luonnollisesti sitä onnea on. :wink:

kasper

Well-known member
Trullinkaasu sanoi:
Eikös Hamilton sanonut Monacon GP:n jälkeen, että hän oli hyvin lähellä osua kaiteisiin. Lewis saa myös kiittää onnetartaan, mutta hyvällä kuskillahan luonnollisesti sitä onnea on. :wink:
Selvästihän se kävi monta kertaa kaiteissa.

WebSlave

Trackman
Trullinkaasu sanoi:
Kuusi kertaa kuulemma osui.

Joni

Well-known member
Menestyksen salaisuus piilee tässä:

:eek!: :thumbup: :D

Trullinkaasu

Well-known member
No johan nyt. :eek!: Urheilulehti jälleen elementissään, Hamilton jatkaa samoilla tavoitteilla. Aikamoisia pankin räjäytyksiä (jälleen) Urkkalehdeltä.

Mä kun luulin, että Hamilton suostuisi Alonson aisankannattajaksi ja nuolisi Alonson kypärää, mutta Lewis jatkaakin samoilla tavoitteilla.. Tämä oli sangen uutta.

Go HÄMI!!11

J.Jake

Member
Jos pistetään Hamilton (tai Lonso) puhtaasti nopeutta mittaamaan muita kuskeja vastaan, niin uskoisin tällä hetkellä nopeampia olevan Massan, Kimin, Heidfeldin, Buttonin nyt ainakin, todennäköisesti myös Rosbergin ja Trullin, ehkä myös Fisichellan jaRalfin.
Lollo! Mitä vaan mutta Halffi ei ole ketään nopeampi!

Lewis on tosiaan ajanut hyvin.

Häkkinenhän sanoi lehdistössä Kimille että kannattaisi jäädä. Tietysti "työnsä" puolesta mutta sanoi kuitenkin.

Onnenksi Lewis on Mcärillä, voi jatkaa diggailua. Alonsoa en kannata, periaatteesta.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Itse soisin mieluimmin mestaruuden Kimille noista joilla on voittaja-auto. Sitten tulee Hamilton, Alonso ja viimeisenä Massa joka on laskenut osakkeitaan minun silmissäni tämän kauden jossitteluillaan menneistä kisoista.