Flying Spin
Well-known member
Forti.
Oleppas nyt rehellinen! Dominic kysyi, että kun ajatellaan henkilökohtaista imagoa ja elämää. Onko teikäläisen elämä ollut nousukiitoa vuodesta 96?:doubtful:Schumifani sanoi:Ferrari (1996-)
Sellaiset fanit kuin idoli. :wink:patriot sanoi:Oleppas nyt rehellinen! Dominic kysyi, että kun ajatellaan henkilökohtaista imagoa ja elämää. Onko teikäläisen elämä ollut nousukiitoa vuodesta 96?:doubtful:
Höpsis, tuossahan vain tarkoitettiin fanin syntymävuotta.:thumbup:patriot sanoi:Oleppas nyt rehellinen! Dominic kysyi, että kun ajatellaan henkilökohtaista imagoa ja elämää. Onko teikäläisen elämä ollut nousukiitoa vuodesta 96?:doubtful:
Voi olla et käsitin väärin. Tässä muutama asia joka yhdistää mua ja Ferkkua:patriot sanoi:Oleppas nyt rehellinen! Dominic kysyi, että kun ajatellaan henkilökohtaista imagoa ja elämää. Onko teikäläisen elämä ollut nousukiitoa vuodesta 96?:doubtful:
Milloinkohan mätkähdät maailmaan?Schumifani sanoi:Voi olla et käsitin väärin. Tässä muutama asia joka yhdistää mua ja Ferkkua:
- kova työnteko
- usko omaan asiaan vaikka tilanne olisi kuinka toivoton
- muiden vihamielisyys/kateus, koska eivät itse tee tarpeeksi duunia
- täydellisyyden tavoittelu (huom! tavoittelu, ei saavuttaminen)
On niitä varmasti muitakin. Voisi teidän anti-Ferraristien iloksi laittaa myös kepulikonstit, mutta ei ole niitä vielä tarvinnut kohdallani käyttää.
Laitas sit ne kaikki huonot puolet.Schumifani sanoi:Voi olla et käsitin väärin. Tässä muutama asia joka yhdistää mua ja Ferkkua:
- kova työnteko
- usko omaan asiaan vaikka tilanne olisi kuinka toivoton
- muiden vihamielisyys/kateus, koska eivät itse tee tarpeeksi duunia
- täydellisyyden tavoittelu (huom! tavoittelu, ei saavuttaminen)
On niitä varmasti muitakin. Voisi teidän anti-Ferraristien iloksi laittaa myös kepulikonstit, mutta ei ole niitä vielä tarvinnut kohdallani käyttää.
No kyllähän niitäkin. Voisi esimerkiksi mainita sen että otan jotkut asiat liian vakavasti ja olen hieman itsekeskeinenHenri sanoi:Laitas sit ne kaikki huonot puolet.
Itsekin mietin tuota vaihtoehtoa, mutta ei mulla ole edes takanani loistavaa menneisyyttä.Bleu sanoi:Sanotaan vaikka Tyrrell.
Taakka? Niin no kai pisteiden tuominen ja miljoona korvaus kaverin siirrosta on eräänlainen taakka.General FUp sanoi:Sauber.. tosin en olisi ottanut Räkää taakakseni