Jos Räikkönen ei voita mestaruutta, niin kenen suosisit voittavan?

Törni

Well-known member
Tommipoika sanoi:
Menee vain turhanpäiväiseksi jaaritteluksi tämä.
Yksi asia jäi nyt hieman hämärän peittoon. Mitenkäs tämä sitten eroaa muista topiikeista? :D

ettelbruck

Well-known member
Sijainti
Vantaa/Riihimäki/Ettelbruck
Törni sanoi:
Yksi asia jäi nyt hieman hämärän peittoon. Mitenkäs tämä sitten eroaa muista topiikeista? :D
Hui kamala, ei kai pitäisikään...

Mutta kyl mulla tässä arvostuslähtökohdat menee niin että suomalainen päihittää muut, ellei sitten ulkomaanpellellä oo jokin hieno connection mun ajatusmaailmaan.

Isä keke

Member
hamiltton

Ilman muuta tuo ilopilleri englannista,ja uskomaton kaveri,kun melkein kylmiltään tuli f1,ja heti saattaa olla mestari kauden lopussa:thumbup:

Mera

Tutkija
Sijainti
Finland
1. Lewis. Huikea F1-uran avaus. Tällaisia yllättäjiä tämä sarja tarvitseekin täyttämään Schumin jättämää aukkoa. :ahem:

2. Jos ei LH niin sitten Felipe. Kehityskäyrä on nousussa.

3. Viimeisenä näistä Alonso, koska alla on jo 2 mestaruutta.

wallu13

Well-known member
1. Kovalainen
2. Rosberg
3. Sato:thumbup:
...

20. Alonso
21. Massa

öö ruz

Speed for ever
azai sanoi:
1) Alonso
2) Massa
3) Hamilton
4) Ihan sama, paska laji.

Hyvä kysymys, mutta heitit sitten 3 vittumaisinta vaihtoehtoa ja 4-kohta unohdetaan

Törni

Well-known member
Täytyy sanoa, että tällaiset keskustelunaiheet ovat minulle melko vieraita. "Kenen soisit voittavan jos Räikkönen ei voita"?

Kenen F1-kuljettajan julisteen olisit valmis ripustamaan huoneesi seinälle? Kenestä F1-kuljettajasta olet median välityksellä muodostanut parhaan kuvan? Ketä F1-kuljettajaa fanitat niin paljon, että haluaisit hänen voittavan mestaruuden? Kenestä F1.kuljettajasta tykkäät eniten (tietenkin Räikkösen jälkeen)?

:nope:

Minusta mestarille pitää aina antaa se mikä mestarille kuuluu. Täysin riippumatta siitä kuka mestari on. Minä en osaa ajatella niin, että joku kuljettaja olisi niin vastenmielinen, etten soisi hänelle mestaruutta. Jos joku mestaruuden voittaa, niin hänelle se kuulukoon.

Törni

Well-known member
öö ruz sanoi:
4) Ihan sama, paska laji.
Joku siis pakottaa pistoolilla uhaten katsomaan kilpailut ja kirjoittamaan tänne.

PS. Yritä jotenkin viestittää kuka se pistoolimies on niin yritämme auttaa :ahem:

patriot

Foorumin senaattori
Törni sanoi:
Enpä yllättynyt Törnin kommentista. Eikö sulla todellakaan ole muuta sanottavaa?

Itse kysymykseen vastaan Hamilton! Ravisuttaisi koko sirkusta. Hamiltonin voitto olisi kaikille kolmelle muulle kärkikuljettajalle häpeä. Jos taas Alonso tai Massa vie niin Kimi on suurin looser.

patriot

Foorumin senaattori
Törni sanoi:
Täytyy sanoa, että tällaiset keskustelunaiheet ovat minulle melko vieraita. "Kenen soisit voittavan jos Räikkönen ei voita"?

Kenen F1-kuljettajan julisteen olisit valmis ripustamaan huoneesi seinälle? Kenestä F1-kuljettajasta olet median välityksellä muodostanut parhaan kuvan? Ketä F1-kuljettajaa fanitat niin paljon, että haluaisit hänen voittavan mestaruuden? Kenestä F1.kuljettajasta tykkäät eniten (tietenkin Räikkösen jälkeen)?

:nope:

Minusta mestarille pitää aina antaa se mikä mestarille kuuluu. Täysin riippumatta siitä kuka mestari on. Minä en osaa ajatella niin, että joku kuljettaja olisi niin vastenmielinen, etten soisi hänelle mestaruutta. Jos joku mestaruuden voittaa, niin hänelle se kuulukoon.
No tässä nyt kysyttiin kenen toivoisit voittavan, jos Räikkönen ei voita. Kysymys oli suunnattu siis suoraan Kimin faneille. Itse tunnistan sen mestariksi, joka tittelin kauden päätteeksi vie.

Teme-84

Well-known member
Sijainti
Kokkola
Hamilton. Jotenkin todella miellyttävä tyyppi. Mieheltä hieno ele jäädä Alonson fanien seuraan koko päiväksi Australiassa, kun herra itse taas tylysti "unohti" faninsa ja skippasi sen sovitun fanijutun. Ja oltiin siis AUSTRALIASSA, kaukaisin kisapaikka fanien kotimaasta Espanjasta :rolleyes: Eli ei kyllä kahta sanaa miksi Hamilton. Kaksikosta Hamilton vai Alonso, ei tarvi edes perustella. Massaakaan vastaan ei sinänsä muuten ole mitään mutta ainahan se ketuttaisi jos tallikaverilta saa loppupisteissä käkättimeen.

Viimeksi muokattu:

öö ruz

Speed for ever
patriot sanoi:
No tässä nyt kysyttiin kenen toivoisit voittavan, jos Räikkönen ei voita. Kysymys oli suunnattu siis suoraan Kimin faneille. Itse tunnistan sen mestariksi, joka tittelin kauden päätteeksi vie.

Mikään ei syö enempää kuin se jos Mc Larenilla voitetaan tänä vuonna mestaruus.