Törni
Well-known member
Yksi asia jäi nyt hieman hämärän peittoon. Mitenkäs tämä sitten eroaa muista topiikeista?Tommipoika sanoi:Menee vain turhanpäiväiseksi jaaritteluksi tämä.
Yksi asia jäi nyt hieman hämärän peittoon. Mitenkäs tämä sitten eroaa muista topiikeista?Tommipoika sanoi:Menee vain turhanpäiväiseksi jaaritteluksi tämä.
niin onRaik'n roll sanoi:Paska laji:alppu:
Hui kamala, ei kai pitäisikään...Törni sanoi:Yksi asia jäi nyt hieman hämärän peittoon. Mitenkäs tämä sitten eroaa muista topiikeista?
azai sanoi:1) Alonso
2) Massa
3) Hamilton
4) Ihan sama, paska laji.
Hyvä kysymys, mutta heitit sitten 3 vittumaisinta vaihtoehtoa ja 4-kohta unohdetaan
Joku siis pakottaa pistoolilla uhaten katsomaan kilpailut ja kirjoittamaan tänne.öö ruz sanoi:4) Ihan sama, paska laji.
Enpä yllättynyt Törnin kommentista. Eikö sulla todellakaan ole muuta sanottavaa?Törni sanoi:Yksi asia jäi nyt hieman hämärän peittoon. Mitenkäs tämä sitten eroaa muista topiikeista?
No tässä nyt kysyttiin kenen toivoisit voittavan, jos Räikkönen ei voita. Kysymys oli suunnattu siis suoraan Kimin faneille. Itse tunnistan sen mestariksi, joka tittelin kauden päätteeksi vie.Törni sanoi:Täytyy sanoa, että tällaiset keskustelunaiheet ovat minulle melko vieraita. "Kenen soisit voittavan jos Räikkönen ei voita"?
Kenen F1-kuljettajan julisteen olisit valmis ripustamaan huoneesi seinälle? Kenestä F1-kuljettajasta olet median välityksellä muodostanut parhaan kuvan? Ketä F1-kuljettajaa fanitat niin paljon, että haluaisit hänen voittavan mestaruuden? Kenestä F1.kuljettajasta tykkäät eniten (tietenkin Räikkösen jälkeen)?
:nope:
Minusta mestarille pitää aina antaa se mikä mestarille kuuluu. Täysin riippumatta siitä kuka mestari on. Minä en osaa ajatella niin, että joku kuljettaja olisi niin vastenmielinen, etten soisi hänelle mestaruutta. Jos joku mestaruuden voittaa, niin hänelle se kuulukoon.
patriot sanoi:No tässä nyt kysyttiin kenen toivoisit voittavan, jos Räikkönen ei voita. Kysymys oli suunnattu siis suoraan Kimin faneille. Itse tunnistan sen mestariksi, joka tittelin kauden päätteeksi vie.