Jos Räikkönen ei voita mestaruutta, niin kenen suosisit voittavan?

Hevimies

Hippaheikkien kuningas
Sijainti
Savonlinna
Jos valitaan vain näistä todennäköisistä mestariehdokkaista niin Hamilton ihan ehdottomasti. Muuten Olisin sanonut Heikki tai Nico. :thumbup:

Mutta uskon ja toivon hartaasti että Kimi vie ja sitten juhlitaan! :alppu:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Massa tai Hamilton.. McLarenista en pidä niin paljoa, joten Massa olisi minulle mieluisampi voittaja. Ja siis tämä on näin joka tapauksessa. Mieluummin Massa tai Hamilton kuin Alonso tai Räikkönen. Kovalainen olisi myös mieluisa voittaja, mutta valitettavasti hänellä ei ole enää oikein mahdollisuuksia mestaruustaisteluun.

Irwin

Well-known member
Mediaprofeetta sanoi:
vitsailetteko vai ettekö oikeasti halua Kimin voittavan?
En haluaisi Kimin mestaruuden iloa näille 95% foorumilaisista. On sen verran ärsyttävää sakkia. Kimiä vastaan minulla ei ole mitään, mutta foorumilaisia on. :thumbup:

TIMOMIES

Well-known member
Irwin sanoi:
En haluaisi Kimin mestaruuden iloa näille 95% foorumilaisista. On sen verran ärsyttävää sakkia. Kimiä vastaan minulla ei ole mitään, mutta foorumilaisia on. :thumbup:
mulla on sama, kyllä täällä selittelyä riittäis :rolleyes:

...niin ja tietenkin se että Alonso on ollut favourite-kuski jo monen vuoden ajan,:eek:

Istaria

Well-known member
Sijainti
QuakeNet
Kuhan Alonso ei voita niin hyvä tulee. Suosikit on Kovis, Trulli, Räikkönen melkeenpä, mutta ei noilla enää mitään mahdollisuuksia taida olla!

Jeeves

Well-known member
Irwin sanoi:
Mutta kumpi on syy ja kumpi seuraus? Tarkoitan, että kävivätkö Räikkösfanit ensin ärsyttäviksi ja sen jälkeen alkoi provosointi, vai toisinpäin. Viittaan tällä nyt tähän forumin nykytilanteeseen.

Ja ettei mene ihan Offtopiciksi, vastaan Lewis tai Felipe. Epsanjalaisella noita on jo pari kappaletta.

Jacques

Sijainti
Helsinki
Mediaprofeetta sanoi:
Ei mua haittaa vaikka Kimi voittaisikin mestaruuden.. Hän on minulle samalla viivalla kuin muutkin. Tällä hetkellä vaan ainakin Massa vie minun sympatiani 100-0. En pidä (enkä ole koskaan pitänyt) Kimin ehkä hieman ylimielisestä asenteesta ja olemuksesta. Kimin voitto ei edes herätä minussa mitään kansalaistunteesta johtuvaa iloa toisin kuin esim. Suomen jääkiekkojoukkueen voittoa. Näenkin asian niin, että suhtaudun formula ykkösiin ylikansallisesti, eikä kansallisuudella ole sinänsä mitään merkitystä siinä, ketkä ovat suosikkejani. Mutta ennen kuin mua taas haukutaan maan petturiksi, niin mainittakoon, että Heikki Kovalainen (ei tosin suomalaisuuden takia hänkään) kyllä kuuluu ehdottomasti suosikkikuljettajiini ja toivon hänelle paljon menestystä. :)

Dev

Well-known member
Jos Räikkönen ei voita toivon, että mestaruuden vie Lewis Hamilton. :wink:

Irwin

Well-known member
Jeeves sanoi:
Mutta kumpi on syy ja kumpi seuraus? Tarkoitan, että kävivätkö Räikkösfanit ensin ärsyttäviksi ja sen jälkeen alkoi provosointi, vai toisinpäin. Viittaan tällä nyt tähän forumin nykytilanteeseen.
Hah, mitä luulet onko täältä foorumilta saanut lukea ärsyttävää & provosoivaa tekstiä kun olen ollut Schumi-fani. Sekä Häkkis- että Räikkösfanit ovat olleet aina ylimielisimpiä muita kuskeja kohtaan taas kuin me vähemmistöön kuuluvat muita kuljettavia fanittavat foorumilaiset. Kai tuollaisesta nyt provosoituu väkisinkin.

Massa on saanut, ja varsinkin ennen kauden alkua sai paskaa niskaansa täällä foorumilla, ja nyt selitellään että Kimillä ei vaan osu säädöt kohdalleen eikä auto toimi. Viime kaudella jos Massa (onhan Massa toki kehittynyt viime kaudesta) oli Schumia nopemapi, oli se Schumin huonoutta, ei missään nimessä auton tai minkään muun kuin Schumin ongelma.

Sitäpaitsi, Kimi kilpailee itselleen ja Ferrarille (kun on Ferrarin tallissa), ei kenellekään muulle. Mäkihypyssä Ahonen kilpailee itselleen ja Suomelle, koska on Suomen joukkueessa. Sen takia en valitse moottoriurheilussa suosikkikuskiani kansalaisuuden perusteella. Ja jotenkin tämän foorumin ilmapiiri mahdollistaa sen, etten vahingossakaan voi alkaa fanittaa Kimiä.

Beza

Well-known member
Hamilton, olisi todella kova juttu jos kaveri voittaa debyyttikaudella mestaruuden, ja se olisi ihan mukava nähdäkin. Ja nousisiko kaverilla kusi hattuun mestaruuden jälkeen :alppu:

WebSlave

Trackman
Mediaprofeetta sanoi:
Kyllähän minä ihan taitojen perusteella ainakin yhden maailmanmestaruuden Kimin katson ansaitsevan, mutten mielellään näkisi sen tulevan Ferrarilla. Vaikka Kimissä onkin piristävää poikkeavuutta verrattuna muuhun kuskikatraaseen, niin erityisen karismaattiseksi kaveria ei voi sanoa.

Koska näen F1:n enemmän talli- tai yksilöurheiluna kuin kansallisuuksien kautta, ei Kimin suomalaisuus merkitse minulle kovin paljoa. Toki se hieman lisää Kimin suoritusten kiinnostavuutta. Ei kuitenkaan enempää kuin Heikin tai Nicon. Enemmän minä Heidfeldia tällä hetkellä kannatan kuin Kimiä.

Suosikkikuskini ei välttämättä tarvitse olla suomalainen. Kekenkin aikana suosikkejani olivat enemmän Nelson Piquet (Brabhamilla) ja Elio de Angelis. 1982 toki Keken mestaruustaistelu ja mestaruus oli hieno juttu, mutta kautta varjosti ferrarikuskien onnettomuudet ja kaksi kuolemantapausta.

Jeeves

Well-known member
Irwin sanoi:
Hah, mitä luulet onko täältä foorumilta saanut lukea ärsyttävää & provosoivaa tekstiä kun olen ollut Schumi-fani. Sekä Häkkis- että Räikkösfanit ovat olleet aina ylimielisimpiä muita kuskeja kohtaan taas kuin me vähemmistöön kuuluvat muita kuljettavia fanittavat foorumilaiset. Kai tuollaisesta nyt provosoituu väkisinkin.

Massa on saanut, ja varsinkin ennen kauden alkua sai paskaa niskaansa täällä foorumilla, ja nyt selitellään että Kimillä ei vaan osu säädöt kohdalleen eikä auto toimi. Viime kaudella jos Massa (onhan Massa toki kehittynyt viime kaudesta) oli Schumia nopemapi, oli se Schumin huonoutta, ei missään nimessä auton tai minkään muun kuin Schumin ongelma.

Sitäpaitsi, Kimi kilpailee itselleen ja Ferrarille (kun on Ferrarin tallissa), ei kenellekään muulle. Mäkihypyssä Ahonen kilpailee itselleen ja Suomelle, koska on Suomen joukkueessa. Sen takia en valitse moottoriurheilussa suosikkikuskiani kansalaisuuden perusteella. Ja jotenkin tämän foorumin ilmapiiri mahdollistaa sen, etten vahingossakaan voi alkaa fanittaa Kimiä.
Fair enough. Ymmärrän näkökantasi.

Forumia vaihtamallakaan ongelma tuskin katoaa, täysin objektiivista tekstipalstaa kun ei taida olla olemassakaan.

Jacques

Sijainti
Helsinki
Irwin sanoi:
Noh noh.. ollaanpas rauhassa. monessa tapauksessa sitä saa kyllä kirjoittaja katsoa itseään peiliin (niin schumin, kimin, mikan tai vaikkapa villeneuvenkin kannattajat). :)

Tommipoika

Registered Abuser
Eikös tuo nyt olisi ollut sama tehdä aiheesta polli? Menee vain turhanpäiväiseksi jaaritteluksi tämä.