Joulukalenteri 2010

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Mä en töistä edes pääse koko joulukalenteri sivulle :(. Kiitos työnantajan estojen :mad_old:

Vesku

Maatalousneuvos
Eilinen... mjaaahhh... ihan suotta uhrasitte yhden päivän luukun mulle, mutta taisi teksti sopia sen verran suoraan, että ette voineet vastustaa kiusausta?:p Jos vielä mökkimöötteä tulee, niin taidatte syödä pelkkiä pottuja!?:ahem:

Tässä läppärissä on muuten ekaa päivää mokkula toiminnassa.... Ylläkseltä vaan terveiset!:thumbup:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Eilinen... mjaaahhh... ihan suotta uhrasitte yhden päivän luukun mulle, mutta taisi teksti sopia sen verran suoraan, että ette voineet vastustaa kiusausta?:p Jos vielä mökkimöötteä tulee, niin taidatte syödä pelkkiä pottuja!?:ahem:

Tässä läppärissä on muuten ekaa päivää mokkula toiminnassa.... Ylläkseltä vaan terveiset!:thumbup:
Kunniaa tuosta en ota, mutta tarjoamasi potutkin ovat olleet hyviä :thumbup:
Voisit muuten olla vähän aktiivisemmin täällä kirjoittelemassa.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Olipas huono. Siksipäs nauroin ääneen. Eiku, oliko se nyt sitten sen merkki, että oli hyvä..?

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Huomenta!

Harvoin käy niin, että tähän aikaan aamusta juuri heränneenä purskahtaa nauruun. :D Kyllä pojilla irtoo! :thumbup:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Vierailevan tähden tekosia tämä. Ehkä ei edes ole kauhean vaikea arvata, keneltä tällainen irtoaa :thumbup: