PuoliPöhkö
Well-known member
Aukeni se.Luukku numero 13 ei aukene lain.
Luukun nro 13 takaa paljastui PunainenRisti, mikä onkin sopivaa näin joulun alla.
Aukeni se.Luukku numero 13 ei aukene lain.
Sama mulla.Punainen ruksi.
Ihan oikein. Sen verran hävytöntä materiaaliaMä en töistä edes pääse koko joulukalenteri sivulle . Kiitos työnantajan estojen :mad_old:
tarjoo muutama kalja ensin ja sit puhu vähän suloisia sen korvaan, niin ehkä estot vähenee.Mä en töistä edes pääse koko joulukalenteri sivulle . Kiitos työnantajan estojen :mad_old:
Ei taida Bostonissa purea tuotarjoo muutama kalja ensin ja sit puhu vähän suloisia sen korvaan, niin ehkä estot vähenee.
Sen verran jaskasin, että tämä tuli päivän liian myöhään :thumbfh:Tää on selkeä kunnianosoitus köpöt! Kiitti siitä! :thumbup:
Oi muruu, Ei siin mitään! En mie eilen ehtiny tänne muutenkaan. Ens vuonna uudet synttärit. Teemana: Entistä kypsempää takareittä.Sen verran jaskasin, että tämä tuli päivän liian myöhään :thumbfh:
Kunniaa tuosta en ota, mutta tarjoamasi potutkin ovat olleet hyviä :thumbup:Eilinen... mjaaahhh... ihan suotta uhrasitte yhden päivän luukun mulle, mutta taisi teksti sopia sen verran suoraan, että ette voineet vastustaa kiusausta? Jos vielä mökkimöötteä tulee, niin taidatte syödä pelkkiä pottuja!?:ahem:
Tässä läppärissä on muuten ekaa päivää mokkula toiminnassa.... Ylläkseltä vaan terveiset!:thumbup: