Formulanomi
Seksikäs rumä kääpiö
En kysynyt sulta mitään. Siitä kamerista vaan näky tollaista.Multa on tuota turha kysellä, koska mun puolesta kukin suomalainen saa siivota just niin kun itse haluaa.
En kysynyt sulta mitään. Siitä kamerista vaan näky tollaista.Multa on tuota turha kysellä, koska mun puolesta kukin suomalainen saa siivota just niin kun itse haluaa.
Juu, ei ollut syytös tai moite. Pelkkä huomio.Kuvassa a) oleva lamppu on yölamppu, ja sen kuuluukin osoitella päin seiniä, koska muuten se paistaa silmiin.
Ymmärsi kyllä.Juu, ei ollut syytös tai moite. Pelkkä huomio.
Pintamaalatut kipsiseinät (ja betonielementtiseitän) ja LED-lamppu...Sitä paitsi ei se lamppu voi noin lähellä seinää olla. Tulee palovaara. Tapetti syttyy tuleen. Jos tapetoit. Joskus. Tai maali. Jos olet maalannut ruudilla. Niin voi käydä.
Toi on selvästi syytös tai moite...tai pelkkä tuomio.Juu, ei ollut syytös tai moite. Pelkkä huomio.
Sitä paitsi ei se lamppu voi noin lähellä seinää olla. Tulee palovaara. Tapetti syttyy tuleen. Jos tapetoit. Joskus. Tai maali. Jos olet maalannut ruudilla. Niin voi käydä.
Non niin purppi mogas..Ymmärsi kyllä.
Pintamaalatut kipsiseinät (ja betonielementtiseitän) ja LED-lamppu...
JeeheehhhheeeNon niin purppi mogas..
JOo..hheh...hihihih...BYRBBI ....hähähhä...Jeeheehhhheee
Nauretaan kaikki sille yhessä!
Heh, Burb! Voi sitä Burbbia!
Bosch näytti olevan.HEI RENNERI ONKO TUO KAHVINKEITIN TEFAL!
Jos on niin mulla on samanlainen. Ihquuu.
Bosch näytti olevan.
On se silti ihquu.
Kaljat loppu. :frown:Rupesko se nyt siivoomaan, vai miksi se kuvia tänne postaillee?
Kaikkea sitä, keskellä yötä siivoaa.
Kaukaa se näyttää käyttämättömältä, läheltä ihan muulta.Runnqvistilla on yhtä käyttämättömän näköinen liesiuuni kuin meikäläiselläkin.
Peruslikaa. Ei edes hometta. Jos oikein katsoin. Viis kautta kymppi.Hyi saatana
Oli se.Ei edes hometta. Jos oikein katsoin. Viis kautta kymppi.