burb
.
Jaaaaaa no sehän nostaa pisteitä. Ysi tulee heti homeesta. Mut noin oli pieni, vähän niinku mun penis.Oli se.
9-/10
Jaaaaaa no sehän nostaa pisteitä. Ysi tulee heti homeesta. Mut noin oli pieni, vähän niinku mun penis.Oli se.
Minulla on vielä 1,5 tölkkiä jäljellä. Oon varjellut näitä viimeisiä kuin rakkaitani. Koko ajan haistellut, että onko sopiva humala, jotta maksimoin viihtyyvyyden ajan funktiona. Tasainen käyrä, ei jyrkkia nousuja ja laskuja.Kaljat loppu. :frown:
TOI ON MUUTEN PAHA! Että joutuu maksimoimaan! Ei noin pitäis ryypätessä käydä. Mut joskus käy. Tsempit. Jaksuhalit.Minulla on vielä 1,5 tölkkiä jäljellä. Oon varjellut näitä viimeisiä kuin rakkaitani. Koko ajan haistellut, että onko sopiva humala, jotta maksimoin viihtyyvyyden ajan funktiona. Tasainen käyrä, ei jyrkkia nousuja ja laskuja.
Riittääkö, jos on muuten vaan poikkeava?Tarjoan, jos joku haluaa tulla poikkeamaan.
SamaPäivitystä tilanteeseen: tilanne ennallaan.
Mistä lähtien kalsarikännätessä on pitänyt olla hauskaa tai viihtyisää?Minulla on vielä 1,5 tölkkiä jäljellä. Oon varjellut näitä viimeisiä kuin rakkaitani. Koko ajan haistellut, että onko sopiva humala, jotta maksimoin viihtyyvyyden ajan funktiona. Tasainen käyrä, ei jyrkkia nousuja ja laskuja.
Korjataan: vähemmän ikävää kuin normaalisti.Mistä lähtien kalsarikännätessä on pitänyt olla hauskaa tai viihtyisää?
Siirsin keittiön tasolta käytetyn jugurttipurkin jo valmiiksi roskasankoon.
Ennakointi on näissä hommissa oleellista.
meikällä oli aikanaan tommoi samallaiset lautaset! Oli reteet. No nyt ne on exän pikkusiskolla ja meikä vetää safkat joltain randomeilta mitäsattuulautasilta. Heikkoa suorittamista. Muista tämä tarina sitten kun joku nainen ehdottaa noista luopumista.Tilannepäivitys (eli tilis) nro 1:
Hyi saatana
Silloin aikoinaan kun asuin vielä kotonakotona, meillä oli tähän tarkoitukseen tehokkaampi laite ja se oli tämmöinen:
Tuo filosofia toimii: hankimme hiljakkoin talouteen nimittäin tälläisen eli rikkiksen...
Näytä liitetiedosto 19300
Tolla kun vetelee parin päivän välein ainakin matot ja näkyvät roskat niin viiden minsan duunilla per laaki:
a) kämppä näyttää koko ajan suht siistiltä
b) varsinaisena siivouspäivänä homma ei ole niin toivotonta ja sitä ei tule lykättyä niin helposti
..tämä siis alakerrassa, jossa imuroitavaa sauna/pesuhuone/wc/portaat poislukien n. 50 m2.