Joo, mä tuun siinä kahden huitteilla. Etsin vaan housut jostakin.kohta saapuu arvovaltaiset juhlavieraat.
ÄLÄ HELVETISSSÄ!!!!Joo, mä tuun siinä kahden huitteilla. Etsin vaan housut jostakin.
Työn alla.Käynen talouden pienemmän WC:n kimppuun kera välinein, kemikaalein ja hiekan.
Elon laskuopin mukaan n. 4 kertaa tilavampi hiekka-astia.Mun kissa kusee reilussa viikossa tuon "kuukauden" kestävän hiekan vaihtokuntoon... Keksikääs joku joku ratkaisu kissanhiekkavessan virtsaongelmaan...
Eipä ole kyllä yhtään ikävä noita aikoja. Etenkään sitä hiekkojen vaihtoa. Vanhempien kissalla oli vielä tapana raivokkaasti peittää jätöksensä jolloin hiekka lensi yli laatikon laidan ja hiekan jyviä oli ympärs vessaa. Samalla raivolla lensi joskus paskakikkareetkin lattialle tai ainakin se astui paskansa päälle jolloin tassuihin tarttui hiekkaa ja paskaisia hiekkakokkareita löytyi muistakin huoneista. Tosin kyllä tuonkin vielä sieti - eipä sentään tarvinnut ulos lähteä elukkaa kusettamaan.Paskapökäleet kun on helppo poistaa kissanvessasta tarkoitukseen valmisetulla "lapiolla" WC-pyttyyn, niin (haisevaksi) ongelmaksi jää hiekka-astiaan jäävä suoraan sanoen kusi. Kissan.
Kissat tuppaavat osata hyppiä, niin jotkut n 50 litran muovilaatikot 30cm korkeilla reunoilla toimineet ihan hyvin.Eipä ole kyllä yhtään ikävä noita aikoja. Etenkään sitä hiekkojen vaihtoa. Vanhempien kissalla oli vielä tapana raivokkaasti peittää jätöksensä jolloin hiekka lensi yli laatikon laidan ja hiekan jyviä oli ympärs vessaa. Samalla raivolla lensi joskus paskakikkareetkin lattialle tai ainakin se astui paskansa päälle jolloin tassuihin tarttui hiekkaa ja paskaisia hiekkakokkareita löytyi muistakin huoneista. Tosin kyllä tuonkin vielä sieti - eipä sentään tarvinnut ulos lähteä elukkaa kusettamaan.
Sekin on toiminut ihan hyvin kun ei ole hankkinut kissaa/kissoja.Kissat tuppaavat osata hyppiä, niin jotkut n 50 litran muovilaatikot 30cm korkeilla reunoilla toimineet ihan hyvin.
Korkeat reunat ja katto päälle. Pieni ruokintaluukku päälle ja mirri sisälle. Sellaisen mää hankkisin, jos olisi pakko kissaa hoitaa.Kissat tuppaavat osata hyppiä, niin jotkut n 50 litran muovilaatikot 30cm korkeilla reunoilla toimineet ihan hyvin.
Minkähänlainen krokotiili olis lemmikkinä..Turhaa elämästä helppoa tehdä, kun sen voi vaikeuttaakin.