??Eiköhän se ollut sitten siinä. :frown:
Miksei? Tuolla on vielä 20 astetta lämmintä ja sateisemmat kuukaudet ovat kesällä.Saanko kysyä tähän väliin turhan kysymyksen mutta miksi Suzukan eli Japanin kisaa ajetaan lokakuussa.
Kaipa kyseessä on jonkinlainen perinne. Ensimmäinen Japanin GP vuonna 1976 (silloin Fujissa) ajettiin kauden päätöskisana, ja 1980-luvun loppupuolella kisa vakiintui Suzukaan. Tuolloin kisa oli logistisesti järkevässä välissä, koska yleensä kauden päätöskisa ajettiin Australiassa Adelaiden katuradalla ja Suzuka oli siis toiseksi viimeinen kilpailu. Vuonna 1987 Suzukan kisa oli näemmä 1.11. joten vieläkin myöhempään on radalla pystytty ajamaan. Taifuuneja ei osu kohdalle joka vuosi kuitenkaan.Saanko kysyä tähän väliin turhan kysymyksen mutta miksi Suzukan eli Japanin kisaa ajetaan lokakuussa.
Onneksi auto on ilmeisesti osunut traktoriin edes hieman poikittain. Jos tuosta nopeudesta pää olisi osunut suoraan traktoriin, niin todennäköisesti mitään pelastettavaa ei olisi. Kaikkea hyvää Bianchille.
Toisaalta, jos tässä vaiheessa on vielä hengissä, niin sekin on jo ihme. Tuollaisella vauhdilla pää voisi olla kokonaan hajallaan, tai niskat taittuneet, mutta ilmeisesti ainakin jollain tapaa on vielä hengissä, joten toivoa on.200 vauhtia, osuma traktoriin, kova osuma päähän. Ollaan realistisia. Tottakai toivon olevani väärässä.
Mistäs tällainen vauhtitieto on peräsin?Toisaalta, jos tässä vaiheessa on vielä hengissä, niin sekin on jo ihme. Tuollaisella vauhdilla pää voisi olla kokonaan hajallaan, tai niskat taittuneet, mutta ilmeisesti ainakin jollain tapaa on vielä hengissä, joten toivoa on.
Kyllä ne ensin kelaa asiaa omaisten ja viranomaisten kanssa ja vie uhrin sairaalaan vaikka elintoiminnot olisi heti ensitoimenpiteissä todettavissa kadonneen.Toisaalta, jos tässä vaiheessa on vielä hengissä, niin sekin on jo ihme. Tuollaisella vauhdilla pää voisi olla kokonaan hajallaan, tai niskat taittuneet, mutta ilmeisesti ainakin jollain tapaa on vielä hengissä, joten toivoa on.
Näkeehän sen noista kuvistakin että ihan mateluvauhdilla ei ole tultu. Eikä siinä paljoa vauhtia tarvitse, kamalaa jälkeä tulee jos sattuu "oikeaan" paikkaan osumaan. Eihän de Villotallakaan tainnut olla vauhtia kolarissaan kuin muutamia kymmeniä kilometrejä tunnissa.Mistäs tällainen vauhtitieto on peräsin?
Näin se moottoriurheilun kuolonkolareissa menee. Kuolinuutiset julkaistaan vasta myöhemmin, kun varmistettu, että omaiset saa tiedon ensin. Jotain jos pitää lehdistölle kuitenkin sanoa niin sitten puhutaan tajuttomuudesta. Sanotaan ettei ambulanssit kuljeta ruumiita, mutta moottoriurheilussa se ei pidä paikaansa. Joskus sekin, että potilasta ei viedä kopterilla vaan autolla sairaalaan on huono merkki, ei ole enää kiire. Mutta nythän oli huono sää.Olikos Sennan kohdalla niin, että myös kerrottiin kaverin olevan tajuttomana matkalla sairaalaan, vaikka oikeasti oli heti selvä, että mitään ei ollut tehtävissä?
https://twitter.com/BilboaRocky/status/518693839671132160Mistäs tällainen vauhtitieto on peräsin?
Sitten kyllä peli vaikuttaa aikalailla menetetyltä.:frown:Salo kertoi katsomon haastattelussa, että olisi suoraan keula edellä mennyt alle. Todella pahalta vaikuttaa tämä tilanne.
Kopteri kuitenkin nousi ilmaan. Sen vahvisti esimerkiksi Oskari Saari omin silmin. Kurja juttu. :frown:Joskus sekin, että potilasta ei viedä kopterilla vaan autolla sairaalaan on huono merkki, ei ole enää kiire. Mutta nythän oli huono sää.
Miten tämä vastaus liittyi tuohon kysymykseen?Näkeehän sen noista kuvistakin että ihan mateluvauhdilla ei ole tultu. Eikä siinä paljoa vauhtia tarvitse, kamalaa jälkeä tulee jos sattuu "oikeaan" paikkaan osumaan. Eihän de Villottallakaan tainnut olla vauhtia kolarissaan kuin muutamia kymmeniä kilometrejä tunnissa.
Hirveää, aivan hirveää. :frown: