Anteeksi.Minä olin se sama nainen kummassakin ylemmässä tapauksessa.
Ei se mitään. : )Anteeksi.
Et.Ylemmässä?
Olenko ainoa forumisti, joka on asetuksista säätänyt toikkien postaukset niin, että uusin on ekana?
En jaksa kelata viestiketjua loppuun saakka nähdäkseni uusimman.
Kunhan vain on tarpeeksi liukasta! ÄÄÄÄÄHÄHÄÄÄ!!1Muistat varmaan että olen itsekin aika hyvä luistelemaan.
Vastuunvälttelyä kaikki vain. Onpahan muuten ruman ukon naama tähän liitetty. Ei kuulu mulle.Kunhan vain on tarpeeksi liukasta! ÄÄÄÄÄHÄHÄÄÄ!!1
Kaikki me näytämme kuusikymppisinä tuolta.Onpahan muuten ruman ukon naama tähän liitetty.[/URL]
Täyttä skeidaa! Mä nimittäin näytän tuolta jo nyt.Kaikki me näytämme kuusikymppisinä tuolta.
Toimi!Täyttä skeidaa! Mä nimittäin näytän tuolta jo nyt.
Näyttää siltä, että on pitänyt tiukkaa kypärää päässä jossain vaiheessa 24/7.Kunhan vain on tarpeeksi liukasta! ÄÄÄÄÄHÄHÄÄÄ!!1
Soisin, ettei kuviani postattaisi tänne näin.Käännetäänpä asia näin päin: jos Toimi olisi tämän näköinen, olisiko asiasta noussut kohua vai olisiko peitto kohoillut ihan salassa?
Jengi postailee pulloposkitoimin kuvia ihan simona, mutta nyt itse asia tuppaa unohtumaan.
Ok.Soisin, ettei kuviani postattaisi tänne näin.
Tuo on ennemminkin miesten mies. Jossain oli juttu miten miesten ja naisten ihannemies eroaa.Käännetäänpä asia näin päin: jos Toimi olisi tämän näköinen, olisiko asiasta noussut kohua vai olisiko peitto kohoillut ihan salassa?
Musta tuntuisi vähän rumalta runkata tälläisille kuville. Mutta sepä onkin vain oma tuntemus olla nyt runkkaamatta. Mikä se kenenkin venettä keinuttaa. Tämä ei saa aaltoa täältä.Olen itsetyydyttänyt itseäni.