Julkisten pollien vastaajat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ace17
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Oletko kiinnostunut, miten kukin vastasi julkiseen polliin?

• Äänestäjiä yhteensä
    29
Täytyy kyllä tunnustaa, että useimmiten kiinnostaa nimenomaan se, mitä mieltä kukin on, ei niinkään se tilastollinen jakauma, miten mielipiteet jakautuu.

Joskus vastailen julkisiin polleihin, mutta mieluummin sais olla ei-julkisia.

Kyllä tulee katsottua miten porukka on vastaillut polleihin semmoisissa asioissa jotka itseäni kiinnostavat. Muttei kuitenkaan aina. Eli valitsin tuon keskimmäisen.

Veikkaan että mun olisi pitänyt vastata ykkös- ja kakkosvaihtiksen välimaastoon.:o

Aloin jostain syystä kirjottamaan pidempää perustelua, mutta onneks tulin järkiini. Eli joskus tarkistan mitä kukakin on äänestänyt.

Kyllä sitä aina joskus tulee vilkaistua, että kuka hitto vastasi tällaiseen polliin :o

F1-puolella erityisesti kiinnostaa tietää, että mitä muut ovat vastanneet. Monien nimimerkkien vastauksissa olen huomannut usein selkeää epäobjektiivisuutta. Esimerkiksi pollissa, jossa tiedusteltiin F1:n huippukuskeja, olivat monet ruksanneet nimenomaan omat suosikkikuskinsa. Sama linja on tuntunut jatkuvan muissakin F1-kuski -polleissa, esim siinä, jossa kyseltiin Espanjan GP:n onnistujia :rolleyes:

Vastasin että erittäin kiinnostunut. Sitten kun vielä jättää perustelematta ja postaa toista mitä on äänestänyt. Sen jälkeen ei tietenkään kannata postata koko toikkiin niin jarnaajat on tohkeissaan. Nyt tuli tosin tehtyä poikkeus ja kommentoitua.

Vastasin "jossain määrin". Oikeastaan jo kaduttaa että vastasin tähän, koska pollin aihe - totta kai - täydellisesti ratkaisee kuinka paljon asia kiinnostaa.
"Jossain määrin" menee tietysti jonkinlaisena keskiarvona.

Jossain määrin. Jos aihe antaa aihetta, vilkaisen miten on äänestetty. Vain huomatakseni olevani samaa tai eri mieltä aina suurin piirtein samojen hahmojen kanssa.

Ei kiinnosta. Ei minulla useimmista kirjoittajista ole minkäänlaista mielikuva muutenkaan - enkä pidä sitä lainkaan tärkeänä asiana -, joten en yhdistäisi pollattua mielipidettä mihinkään.