Julkkistenbongausketju

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Thyella sanoi:
ONHAN! Jonsi ja Nylon ja Í svörtum fötum ja Helgi Rafn ja Björgvin Halldórsson ja MAGNI ÁSGEIRSSON!

Kaikkien pitais tietaa Magni!
kuka se noista nyt sit oli, jonka näit? Magni? Onko se muuten mies vai nainen?

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Jacques sanoi:
kuka se noista nyt sit oli, jonka näit? Magni? Onko se muuten mies vai nainen?
Kun kyse on Islannista ja sukunimi loppuu son, niin kyseessä on mies.

burb

.
Thyella sanoi:
ONHAN! Jonsi ja Nylon ja Í svörtum fötum ja Helgi Rafn ja Björgvin Halldórsson ja MAGNI ÁSGEIRSSON!

Kaikkien pitais tietaa Magni!
En tunne.
Mutta mä tunnen ne pelätyt islantilaiset jodlaajakaksoset Róininegvin, Róiníolasson ja Yks Korhónensdóttirsdóttir.
Ai miks pelätyt? No siksi että niitä kaksosia on kolme. Ihmiset pelkää tuollaisia asioita.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Entäs onko geysireja tai Vatnajöökullia näkynyt? Niistähän koko Islanti on tunnettu.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
burb sanoi:
En tunne.
Mutta mä tunnen ne pelätyt islantilaiset jodlaajakaksoset Róininegvin, Róiníolasson ja Yks Korhónensdóttirsdóttir.
Ai miks pelätyt? No siksi että niitä kaksosia on kolme. Ihmiset pelkää tuollaisia asioita.
:D :D :D :D

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Mä kuulemma istuin yks päivä kaffittelemassa samassa pöydässä jonkun julkkiksen kanssa. En saanut oikein selvää bändin nimestä, kun tuon mulle myöhemmin julkituonut henkilö ei oikein osannut englantia ääntää. Mutta joku Charlies, Tsaarliis tms. se bändi oli.
Naama ei ollut kyllä yhtään tuttu.

Thunder

Vihan aiheuttaja
Yrittäkääpä saada selvää suomeksi: гомосексуальный

Thunder

Vihan aiheuttaja
Runar ja Kyllikki sanoi:
Hyvä! Osaatko sitten kertoa, että mikä on venäjäksi transvestiitti? Lisäisin sen sanakirjaan?

EDIT: Se on muuten homoseksuaalinen, ei homo. Homo on rodun määrittelemisen alkusana ja lopun tiedätkin, sapiens.:rolleyes:

Thunder

Vihan aiheuttaja
Micael sanoi:
Onks tuo niinku "dobra huja"?
Ei tule muuta mieleen kuin sen, että känninen mies hävisi pokeripeluun ja haukkui hoonoa soomea: "Dopsu huijas".