Julkkistenbongausketju

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Viime tiistaina näin Kirovskissa, kun Sean Connery odotteli suojatielle uskaltautumista. Ylpeänä esitteli ryijyään ja outokumpuaan.

Keskiviikkona puolestaan Rushin Geddy Lee veti kaksin käsin kaljaa naamariin Novgorodissa. Hitsarin lasit oli hukassa, mutta Kimitys ei. Toivottavasti tokenee lokakuuksi Helsinkiin..

Teme-84

Well-known member
Sijainti
Kokkola
Kreikan konetta odottaessa Oulun Karppien valmentaja Kari Jalonen. Kiitin viimeisesta (mestaruudesta) todeten etta kun edellisesta kaudesta jai niin paljon hampaankoloon. Eipa siina, ei ihan niin mielenkiintoinen kuitenkaan julkkisbongauksena kuin kerran kans Hki-Vantaan kentalla noin 10v (ylikin) aikaisemmin.. Silloin siella pyori Vesa-Matti Loiri Uunomaisessa palttoossa :D

Hupaista kirjoitella tallaisella nappiksella josta ei loydy pisteita aan ja oon paalle. Varsinkin toi eka lause.. "Karppien" :D

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Teemu-84 sanoi:
Kreikan konetta odottaessa Oulun Karppien valmentaja Kari Jalonen. Kiitin viimeisesta (mestaruudesta) todeten etta kun edellisesta kaudesta jai niin paljon hampaankoloon.
Mä olen jokusen kerran ottanut viinaa samassa porukassa (Kaveri pelas Tepsissä ja siksi tuli toisinaan samassa porukassa oltua ja osa sen aikaisista pelaajista tuli erittäin tutuiksi) Kari Jalosen kanssa ja kauniisti sanottuna: ei ainakaan peluriaikanaan ollut ihmisenä ollenkaan sieltä miellyttävimmästä päästä ihmisiä.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Runar ja Kyllikki sanoi:
Mä olen jokusen kerran ottanut viinaa samassa porukassa (Kaveri pelas Tepsissä ja siksi tuli toisinaan samassa porukassa oltua ja osa sen aikaisista pelaajista tuli erittäin tutuiksi) Kari Jalosen kanssa ja kauniisti sanottuna: ei ainakaan peluriaikanaan ollut ihmisenä ollenkaan sieltä miellyttävimmästä päästä ihmisiä.
Kävikö Jalonen NENÄKKÄÄKSI?:rolleyes:

burb

.
kouvotsvoni sanoi:
Burb hengaili Prisman luona pussipysäkillä, ihan varmasti!
:eek!:
Mä muuten olin Prisman luona pussipysäkillä!
Paitsi että se oli S-Market ja pussipysäkki tarkoittanee sitä muovikassien paikkaa siinä kassahihnan alla.
Mutta muuten ihan just tolleen kun sanoit!

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
burb sanoi:
:eek!:
Mä muuten olin Prisman luona pussipysäkillä!
Paitsi että se oli S-Market ja pussipysäkki tarkoittanee sitä muovikassien paikkaa siinä kassahihnan alla.
Mutta muuten ihan just tolleen kun sanoit!
Niinhän mä just sanoin! Huomioi känniartikulaatio, kun kaiken moninkertaistaa, kuten S-marketista tulee Prisma ja pussipysäkistä kassahihna.

burb

.
Suvi-Anne Siimes tsättäili jonkun äijän kaa Senaatintorin kulmilla.