kouvotsvoni
Banjottu
Tampereen Alebaarissa istui Tool-paita päällä Nine inch nailsin hahmo Trent Reznor:ahem:
Paikka ei ole enää tiedotuksessaMity sanoi:http://www.mol.fi/paikat/Job.do?lang=fi&jobID=6737260&index=101&anchor=6737260
tänne töihin vaan, niin julkkiksia on kuin sieniä sateella...
Mä olen jokusen kerran ottanut viinaa samassa porukassa (Kaveri pelas Tepsissä ja siksi tuli toisinaan samassa porukassa oltua ja osa sen aikaisista pelaajista tuli erittäin tutuiksi) Kari Jalosen kanssa ja kauniisti sanottuna: ei ainakaan peluriaikanaan ollut ihmisenä ollenkaan sieltä miellyttävimmästä päästä ihmisiä.Teemu-84 sanoi:Kreikan konetta odottaessa Oulun Karppien valmentaja Kari Jalonen. Kiitin viimeisesta (mestaruudesta) todeten etta kun edellisesta kaudesta jai niin paljon hampaankoloon.
Kävikö Jalonen NENÄKKÄÄKSI?Runar ja Kyllikki sanoi:Mä olen jokusen kerran ottanut viinaa samassa porukassa (Kaveri pelas Tepsissä ja siksi tuli toisinaan samassa porukassa oltua ja osa sen aikaisista pelaajista tuli erittäin tutuiksi) Kari Jalosen kanssa ja kauniisti sanottuna: ei ainakaan peluriaikanaan ollut ihmisenä ollenkaan sieltä miellyttävimmästä päästä ihmisiä.
Moe Szyslak sanoi:Kävikö Jalonen NENÄKKÄÄKSI?
:eek!:kouvotsvoni sanoi:Burb hengaili Prisman luona pussipysäkillä, ihan varmasti!
Niinhän mä just sanoin! Huomioi känniartikulaatio, kun kaiken moninkertaistaa, kuten S-marketista tulee Prisma ja pussipysäkistä kassahihna.burb sanoi::eek!:
Mä muuten olin Prisman luona pussipysäkillä!
Paitsi että se oli S-Market ja pussipysäkki tarkoittanee sitä muovikassien paikkaa siinä kassahihnan alla.
Mutta muuten ihan just tolleen kun sanoit!
Niin sanoit! Ja mähän sanoin että sä sanoit!kouvotsvoni sanoi:Niinhän mä just sanoin!
Oliko Bosse Niskalaukauksen keikalla?PekPoy sanoi:Eilen Marcus Grönholm ja Timo Rautiainen.
Ei, kyseessä oli kartturinsa vain'. :frown:VJR sanoi:Oliko Bosse Niskalaukauksen keikalla?
Ai Niskalaukauksen kartturi?PekPoy sanoi:Ei, kyseessä oli kartturinsa vain'. :frown:
Oisko sulla ehdotusta tähän?VJR sanoi:Ai Niskalaukauksen kartturi?