Julkkistenbongausketju

Knoukka

Well-known member
Sain Stewartin Davelta tekstiviestiterkut muuan kuukausi sitten.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Il Tempo Gigante sanoi:
Noj juu, mutta kpl määrät ovat sentään erilaiset, kuin Kanerva & Tukiaisella. Onneksi.
Ike on niin näppäräsorminen, että parisataa tekstaria ei ole temppu eikä mikään.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Onko jossain kerrottu, millä aikavälillä nuo Kanervan parisataa viestiä lähetettiin. No, lieneekö tuolla väliä. Minulle niitä ei ole kuitenkaan tullut.

72

Well-known member
Soititko Seiskaan?

Juskanen sanoi:
Ari Koivunen On The Rocksissa eilen. Nautti shotteja ja hengaili mm. erään päihtyneen bruneten kanssa :D
7 Päivää -lehti kertoi, että Ari Koivunen olisi suudellut helsinkiläisravintolassa Idols-kisasta tutun Johanna Hämäläisen kanssa sillä seurauksella, että Arin tyttöystävä olisi suuttunut.

Ari kertoo nyt IS:lle, että ainoa asia, mikä asiassa pitää paikkansa on se, että hän on ollut kyseisessä ravintolassa.

- Olen sinkku ja huhu suutelemisesta on perätön, Ari vakuuttaa.

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
72 sanoi:
7 Päivää -lehti kertoi, että Ari Koivunen olisi suudellut helsinkiläisravintolassa Idols-kisasta tutun Johanna Hämäläisen kanssa sillä seurauksella, että Arin tyttöystävä olisi suuttunut.

Ari kertoo nyt IS:lle, että ainoa asia, mikä asiassa pitää paikkansa on se, että hän on ollut kyseisessä ravintolassa.

- Olen sinkku ja huhu suutelemisesta on perätön, Ari vakuuttaa.
Hah, en soittanut :D Enkä kyllä mitään suudelmiakaan nähnyt. Enemmän se tais äijien kans kuitenkin jutella siellä kuin viihdyttää brunettea (en tiedä oliko tämä kyseinen Johanna).

Partsi

Kuollut apina
Sijainti
Kaatopaikka
Mutku sanoi:
Pate Mustajärvi S-marketilla. Ostokset: paketillinen sellaisia "kuivia" ruisleipiä.
Patellahan jäi rundi kesken viime vuonna kun elimistö otti itseensä. Ruisleipää jos osti niin varmaan on kohta taas keikalla :thumbup:

72

Well-known member
Toissapäivänä Jussi Lampi rautatieasemalla Helsingissä.

Knoukka

Well-known member
Kattelin hämmästellen Olet mitä syöt- ohjelmaa kun vanha kunnon Kojo yritti muutella elämäntapojaan. Hämmästelin siis Kojon elintasoa: kämppää Kaivarissa, luksusta päällä että alla, kaukomatkaa ja autona pakasta vedetty Range Rover. Taitaa olla golf-pisneksessä enämpi tätä nykyä, koska levyt ei myy vaikka pirun hyvä soul-laulaja mies onkin. Mutta kun on välillä kuullut huhuja, ja nähnyt itsekin miehen ns. heikossa hapessa, että mistä moinen muutos. Mutta ainahan sitä voi antaa ymmärtää, että rahaa on vaikka lampaat söisi. Mikä lie totuus?

Itse soisin kyllä Kojolle, ristiriitaiselle, särmikkäälle ja boheemille persoonalle hyvinkin voivia päiviä.

72

Well-known member
Salkkareitten Lasse Sievinen eilen Jäken Prismassa, tänään rullasuksilla vastaan lähellä Tuusulanjärveä.