Kuin myös, mutten Davelta, enkä kuukausi sitten.Knoukkari sanoi:Sain Stewartin Davelta tekstiviestiterkut muuan kuukausi sitten.
Mutta tekstiviestin kuitenkin?Il Tempo Gigante sanoi:Kuin myös, mutten Davelta, enkä kuukausi sitten.
Noj juu, mutta kpl määrät ovat sentään erilaiset, kuin Kanerva & Tukiaisella. Onneksi.Olga sanoi:Mutta tekstiviestin kuitenkin?
Ike on niin näppäräsorminen, että parisataa tekstaria ei ole temppu eikä mikään.Il Tempo Gigante sanoi:Noj juu, mutta kpl määrät ovat sentään erilaiset, kuin Kanerva & Tukiaisella. Onneksi.
Todennäköisesti, mun sormilla luvut eivät ole tuollaisia.Olga sanoi:Ike on niin näppäräsorminen, että parisataa tekstaria ei ole temppu eikä mikään.
7 Päivää -lehti kertoi, että Ari Koivunen olisi suudellut helsinkiläisravintolassa Idols-kisasta tutun Johanna Hämäläisen kanssa sillä seurauksella, että Arin tyttöystävä olisi suuttunut.Juskanen sanoi:Ari Koivunen On The Rocksissa eilen. Nautti shotteja ja hengaili mm. erään päihtyneen bruneten kanssa
Menikö ne alunperinkin väärään osoitteeseen? Eli väärä JOlga sanoi:No, lieneekö tuolla väliä. Minulle niitä ei ole kuitenkaan tullut.
Hah, en soittanut Enkä kyllä mitään suudelmiakaan nähnyt. Enemmän se tais äijien kans kuitenkin jutella siellä kuin viihdyttää brunettea (en tiedä oliko tämä kyseinen Johanna).72 sanoi:7 Päivää -lehti kertoi, että Ari Koivunen olisi suudellut helsinkiläisravintolassa Idols-kisasta tutun Johanna Hämäläisen kanssa sillä seurauksella, että Arin tyttöystävä olisi suuttunut.
Ari kertoo nyt IS:lle, että ainoa asia, mikä asiassa pitää paikkansa on se, että hän on ollut kyseisessä ravintolassa.
- Olen sinkku ja huhu suutelemisesta on perätön, Ari vakuuttaa.
Patellahan jäi rundi kesken viime vuonna kun elimistö otti itseensä. Ruisleipää jos osti niin varmaan on kohta taas keikalla :thumbup:Mutku sanoi:Pate Mustajärvi S-marketilla. Ostokset: paketillinen sellaisia "kuivia" ruisleipiä.
Viime tiistaina Päivi Lipponen, Lasse Norres, Markus Maulavirta, Mato Valtonen72 sanoi:Toissapäivänä Jussi Lampi rautatieasemalla Helsingissä.