Kuin myös, mutten Davelta, enkä kuukausi sitten.Knoukkari sanoi:Sain Stewartin Davelta tekstiviestiterkut muuan kuukausi sitten.
Mutta tekstiviestin kuitenkin?Il Tempo Gigante sanoi:Kuin myös, mutten Davelta, enkä kuukausi sitten.
Noj juu, mutta kpl määrät ovat sentään erilaiset, kuin Kanerva & Tukiaisella. Onneksi.Olga sanoi:Mutta tekstiviestin kuitenkin?![]()
Ike on niin näppäräsorminen, että parisataa tekstaria ei ole temppu eikä mikään.Il Tempo Gigante sanoi:Noj juu, mutta kpl määrät ovat sentään erilaiset, kuin Kanerva & Tukiaisella. Onneksi.
Todennäköisesti, mun sormilla luvut eivät ole tuollaisia.Olga sanoi:Ike on niin näppäräsorminen, että parisataa tekstaria ei ole temppu eikä mikään.
7 Päivää -lehti kertoi, että Ari Koivunen olisi suudellut helsinkiläisravintolassa Idols-kisasta tutun Johanna Hämäläisen kanssa sillä seurauksella, että Arin tyttöystävä olisi suuttunut.Juskanen sanoi:Ari Koivunen On The Rocksissa eilen. Nautti shotteja ja hengaili mm. erään päihtyneen bruneten kanssa![]()
Menikö ne alunperinkin väärään osoitteeseen? Eli väärä JOlga sanoi:No, lieneekö tuolla väliä. Minulle niitä ei ole kuitenkaan tullut.
Hah, en soittanut72 sanoi:7 Päivää -lehti kertoi, että Ari Koivunen olisi suudellut helsinkiläisravintolassa Idols-kisasta tutun Johanna Hämäläisen kanssa sillä seurauksella, että Arin tyttöystävä olisi suuttunut.
Ari kertoo nyt IS:lle, että ainoa asia, mikä asiassa pitää paikkansa on se, että hän on ollut kyseisessä ravintolassa.
- Olen sinkku ja huhu suutelemisesta on perätön, Ari vakuuttaa.
Patellahan jäi rundi kesken viime vuonna kun elimistö otti itseensä. Ruisleipää jos osti niin varmaan on kohta taas keikalla :thumbup:Mutku sanoi:Pate Mustajärvi S-marketilla. Ostokset: paketillinen sellaisia "kuivia" ruisleipiä.
Viime tiistaina Päivi Lipponen, Lasse Norres, Markus Maulavirta, Mato Valtonen72 sanoi:Toissapäivänä Jussi Lampi rautatieasemalla Helsingissä.