Julkkistenbongausketju

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Teemu-84 sanoi:
Itsehän näin Karita Tuomolan 200.. öö olikohan 2001 Alahärmässä Mika Salo circuitilla. Oli siellä myös mm. Ville Virtanen (huh jestas miten pitkä äijä muuten!) ja Kaija Kärkinen & Ile Kallio. Karita kun bongattiin niin isällehän iski heti viidenkympin villitys ja halusi sen kanssa kuvaan :eek:
Ville Virtanen, kera Samuli Edelmanin, Santeri Kinnusen yms. yms. on ollut dokaamasa mun kämpillä Turussa erään ravintolaillaan päätteeksi.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Itte oon juonnu kaljaa Peer Güntin basistin ja hänen vaimokkeensa kanssa Travemünden terminaalissa, Kojon kanssa Helsinki-Turku junassa ja Heinäsirkan kanssa öö.. olikos se nyt Vaasa-Helsinki junassa.

Noista kolmesta lensi Kojolla parhaiten legenda, mikä mahdollisesti johtui siitäkin, että kundilla oli kohtuullinen pohjakunto jo junaan saapuessaan. Tuli siinä ohessa mm. keskustelua siittä, miksei "Nuku pommiin" voittanukkaan Euroviisuja :D :eek: Mukavin ja selkeesti eniten "jalat maassa" -tyyppi oli toi Peer Güntin Teijo "Tsöötz" Kettula, noi kaks muuta oli pikkasen diivailijoita.

K.Yrjola

Well-known member
Sijainti
Thunder Road
Juha Veijonen meni eilen kauppakasseineen Helsingin asemaravintolaan n. 15:50.

Ja Hjallis Harkimo kahden poikansa kanssa Kolmen Sepän aukiolla noin tuntia aiemmin.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
OoPee sanoi:
Itte oon juonnu kaljaa Peer Güntin basistin ja hänen vaimokkeensa kanssa Travemünden terminaalissa, Kojon kanssa Helsinki-Turku junassa ja Heinäsirkan kanssa öö.. olikos se nyt Vaasa-Helsinki junassa.

Noista kolmesta lensi Kojolla parhaiten legenda, mikä mahdollisesti johtui siitäkin, että kundilla oli kohtuullinen pohjakunto jo junaan saapuessaan. Tuli siinä ohessa mm. keskustelua siittä, miksei "Nuku pommiin" voittanukkaan Euroviisuja :D :eek: Mukavin ja selkeesti eniten "jalat maassa" -tyyppi oli toi Peer Güntin Teijo "Tsöötz" Kettula, noi kaks muuta oli pikkasen diivailijoita.
Moon "saanu" Heinäsirkalta :yuck: pusun poskelle ja pikkukolikoita kun meinasin antaa sen mielestä liikaa tippiä pokelle kun mulla ei ollut kuin 10 markan seteli. Paikkana legendaarinen Cafe Metropol. Samassa seurueessa Heiniksen ja mun kanssa mm. Sakke Däddändää ja pari muuta Sliipparia. Ihan sattumalta osuttiin samaan pöytään ja ilta vietettiin porukassa ihan sattumista johtuen.

Observer

Well-known member
BB Heidi ja Mirka ostoksilla Vuokin S-marketissa eilen iltapäivällä.

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Seppo Fränti tuli tossa kävelyllä vastaan.

Vilperi

Välimallin jätkä
Sijainti
Tampere
Observer sanoi:
BB Heidi ja Mirka ostoksilla Vuokin S-marketissa eilen iltapäivällä.
Meitsi näki Kaarlon torstaina. Ens viikollakin voisin kuvitella kaveriin törmääväni. Mieletöntä!!:eek!:

Black Leopard

Pantera negra
Sijainti
Läntinen Suomi
Olen varhaisessa lapsuudessa saanut Kata Kärkkäiseltä nimikirjoituksen - sydämellä - ja samalla suudelman poskelle :eek: :ahem:

Samassa tilaisuudessa tapasin myös nuoren ja lupaavan rallitähden nimeltä Marcus Grönholm - ilman suudelmaa :rolleyes: ;) Nimikirjoitus ja rupattelutuokio jäi kuitenkin mukaan sekä muistoihin.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Black Leopard sanoi:
Olen varhaisessa lapsuudessa saanut Kata Kärkkäiseltä nimikirjoituksen - sydämellä - ja samalla suudelman poskelle :eek: :ahem:

Samassa tilaisuudessa tapasin myös nuoren ja lupaavan rallitähden nimeltä Marcus Grönholm - ilman suudelmaa :rolleyes: ;) Nimikirjoitus ja rupattelutuokio jäi kuitenkin mukaan sekä muistoihin.
Nimmarissa sydän?

Thunder

Vihan aiheuttaja
Kauan sitten olin nörttien tietsikkamessuilla katselemassa sexyjä tietokoneita ja siellä oli esittelylehtiä jakelemassa Carmen Mäkinen, sain häneltä nimmarin.