Espanjassa jos on vartin myöhässä niin saa puolet takaisin ja jos puoli tuntia myöhässä, niin koko rahan takaisin.Just. Japanissa saa ilmaisen matkan jos juna on viisi minuuttia myöhässä.
Tuolla oon ollut 14.9.2001. Erinäisistä syistä paluulento Bostonista pari päivää aiemmin peruuntui. Lunta oli silloin vähemmän.Ja juna kulkee vaan.
Mitähän Vesa VeeÄrrä moisesta tuumaisi?
Ottaen huomioon radalla kuljetetun tavaran määrän, on Jenkkien ratainfrastruktuuri kyllä aivan käsittämättömän surkeassa kunnossa.Ja juna kulkee vaan.
Mitähän Vesa VeeÄrrä moisesta tuumaisi?
Se on se kun joutuvat itse rakentamaan ratansa, eikä pääkaupunki maksa tai ylläpidä niitä.Ottaen huomioon radalla kuljetetun tavaran määrän, on Jenkkien ratainfrastruktuuri kyllä aivan käsittämättömän surkeassa kunnossa.
Aika karua, mutta tuo taitaa koskea kaikkea infraa Jenkeissä.Ottaen huomioon radalla kuljetetun tavaran määrän, on Jenkkien ratainfrastruktuuri kyllä aivan käsittämättömän surkeassa kunnossa.
Ainakin kadut New Yorkissa on välillä 'aika' uraiset.Aika karua, mutta tuo taitaa koskea kaikkea infraa Jenkeissä.
Suomessa ilmeisen kannattavaa, vaikka miljoonakaupunkien sijasta suhataan väliä Turku-Pieksämäki.Yhdysvalloissa kuitenkin osavaltioiden välillä on sen verran pitkät matkat, ettei siellä matkustajaliikenne oikein kannata samalla tapaa kuin jossain Belgiassa.
Onnittelut asuinpaikan valinnasta. Ilmainen terveydenhuolto ja joka neljäs vuosi olympiakultaa kiekossa.Asun näköjään Ontariossa.
En minä mistään matkustajaliikenteestä puhunutkaan vaan ihan vain rahtiliikenteestä. Esimerkiksi Euroopassa rahdista 8 % kulkee rautateillä, sama luku USA:ssa on 38 %.Yhdysvalloissa kuitenkin osavaltioiden välillä on sen verran pitkät matkat, ettei siellä matkustajaliikenne oikein kannata samalla tapaa kuin jossain Belgiassa.
Usassa lienee sama raideleveys koko maassa?En minä mistään matkustajaliikenteestä puhunutkaan vaan ihan vain rahtiliikenteestä. Esimerkiksi Euroopassa rahdista 8 % kulkee rautateillä, sama luku USA:ssa on 38 %.