Vellu
Kuninkaalleninen
Itse oon viimeisen muutaman kuukauden mennyt tunnin-pari myöhempään, mutta pitäis harkita aiemmin menemistä.Menen yleensä kasiks Valimoon ja neljän maissa takas. Tosin liukuva työaikahan mulla on.
Itse oon viimeisen muutaman kuukauden mennyt tunnin-pari myöhempään, mutta pitäis harkita aiemmin menemistä.Menen yleensä kasiks Valimoon ja neljän maissa takas. Tosin liukuva työaikahan mulla on.
Harkitsepa ja ilmoittele. Kyllähän sit aina kyyti kelpais! Siis autokyyti... Sori, en tiiä mikä mua tänään vaivaa.Itse oon viimeisen muutaman kuukauden mennyt tunnin-pari myöhempään, mutta pitäis harkita aiemmin menemistä.
Harkitsepa ja ilmoittele. Kyllähän sit aina kyyti kelpais! Siis autokyyti... Sori, en tiiä mikä mua tänään vaivaa.
JPG!!!!!!!!! Kuvia kehiin HETI!Onpa isotissinen konduktööri tässä junassa :eek!:
Ihanaa. Bensan hinta alenee ja junalipun nousee. Ympäristöystävällisyys voittaa:ahem:Hesari sanoi:Junalippujen hinnat nousevat
VR nostaa junalippujen hintaa vuodenvaihteessa.Hinnat kallistuvat keskimäärin 4,8 prosenttia. VR perustelee korotusta palkkojen ja energiakustannusten nousulla.
Edellisen kerran lippujen hintaa korotettiin vuosi sitten, silloin korotus oli 2,9 prosenttia.
VR ei usko, että nosto vähentää matkustajamääriä.
Henkilöliikennejohtaja Antti Jaatisen mukaan hinnannousu vastaa yleistä kustannuskehitystä. Junaliikenne on kasvanut tänä vuonna seitsemän, viime vuonna kahdeksan prosenttia.
Luulis, että ne lähtee sieltä aina vähän etuajassa.Kävin Hykessä. Sekä mennessä että tullessa juna kulki ajallaan.
Ennestäänkin kalliiden hintojen korottaminen vielä korkeammaksi tuntuu matkaa maksettaessa tästä lähtien lailliselta ryöstöltä.Ihanaa. Bensan hinta alenee ja junalipun nousee. Ympäristöystävällisyys voittaa:ahem:
Lippujen hintoja pitää tietenkin korottaa aina silloin kun on odotettavissa matkustajamäärien laskua. Kustannukset on katettava. Sitten vuoden päästä voivat lakkauttaa vuoroja kun niitä ei enää käytä kukaan.Ihanaa. Bensan hinta alenee ja junalipun nousee. Ympäristöystävällisyys voittaa:ahem:
Tuskin joo. Siks siellä ei junatkaan varsinaisesti edes pysähdy. Hiljentää vaan vähän, että porukat pääsee junaan sieltä ja sitten mennäänkin jo täysillä kohti suurkaupunkeja. Eli Helsinkiä tai Riihimäkeä.Luulis, että ne lähtee sieltä aina vähän etuajassa.
Tuskin sitä veturikuskia paljon nappaa istua H:käällä yhtään kauempaa kuin on aivan pakko.
Toisaalta pk-seudulla pääsee fillarillakin.Onneksi pääkaupunkiseudulla VR ei hinnoittele lippujen hintoja.
toki pääsee. puoli kahdeksan aikaan aamulla on vain pirun paljon mukavampi vain astua junan(tai auton) kyytiin, kun pyöräillä radan vartta mutkikkaita pyöräteitä ja herätä sen vuoksi puoli tuntia aikaisemmin.Toisaalta pk-seudulla pääsee fillarillakin.
Riippuu aina miten kovaa polkee.toki pääsee. puoli kahdeksan aikaan aamulla on vain pirun paljon mukavampi vain astua junan(tai auton) kyytiin, kun pyöräillä radan vartta mutkikkaita pyöräteitä ja herätä sen vuoksi puoli tuntia aikaisemmin.
Joo, Kieltämättä Oulussa oli aika hyvät pyörätiet kun sinne kesällä pyöräilin.suomen parhaat pyörätiet olen nähnyt Oulussa, varsinkin Espoon verkosto on siihen nähden kuin heikko vitsi.
Ehdottomasti kannattaa suunnata vantaanlaaksoon päin. Siellä on paljon viihtyisiä pikkuteitä ja myös vanhan kolmostien vieressä menevä pyörätiekin on aika hyvä. Sitä pitkin pääsee esim. Klaukkalaan varsin kätevästi. Ja Klaukkalasta taas pääsee esim. Lepsämään asti pyörätietä pitkin ja sieltä eteenpäin rauhallisia pikkuteitä pitkin ties miten kauas vaan haluaa mennä.Jos mun tekis mieli alkaa pyöräilemään niin mitä reittejä Jacku mulle ehdottais? Lähtö- ja toivottavasti myös päätepiste olis Malminkartano.
Liikenteen melu on pidempivaikutteisena mun korville myrkkyä joten Vihdintie suuntaan tai toiseen ei oikein kiinnostais...
Vauhdikas pyöräily olis hyvä tapa tehdä työmatkat pääkaupunkiseudulla, harmi vaan ettei kaikilla ole töissä suihkua.Toisaalta pk-seudulla pääsee fillarillakin.
se on tosiaan huono homma monessa duunipaikassa.Vauhdikas pyöräily olis hyvä tapa tehdä työmatkat pääkaupunkiseudulla, harmi vaan ettei kaikilla ole töissä suihkua.