Tuli mieleen se "ensimmäisen maailman ongelmia"-ketju, mutta enpä tietenkään löydä sitä.Presidentti loppu. Juhla Mokkaa joutuu vetämään.:frown:
Tuli mieleen se "ensimmäisen maailman ongelmia"-ketju, mutta enpä tietenkään löydä sitä.
Eipä tuo Presidentti sen kummoisempaa omaan makuun ollut, ja kun halvemmat versiot ajavat saman asian niin en näe miksi pitäisi sitä boss-tason kampaamolitkua ryystää
Mua itseäni taas naurattaa, kun jotkut ostaa 'halpaa' kahvia kuvitellen että siinä jotain säästää. Montakohan sentin prosenttia per kuppi?
Kuitenkin sitten se sama säästö tulee, kun juo baarissa/huoltsikalla yhden kupin vähemmän viikossa. Tai käy kerran vähemmän kotona suihkussa ja käykin siellä treenipaikalla 'ilmaiseksi'.
http://www.f1-forum.fi/vb/showthread.php?t=39605Tuli mieleen se "ensimmäisen maailman ongelmia"-ketju, mutta enpä tietenkään löydä sitä.
No ilmankos en löytänyt, kun jonakin suahilina otsikko:thumbfh:
Siksi että mä maistan niistä eron. Juhlis on karvaamman makuista.Eipä tuo Presidentti sen kummoisempaa omaan makuun ollut, ja kun halvemmat versiot ajavat saman asian niin en näe miksi pitäisi sitä boss-tason kampaamolitkua ryystää
Ei sitä Suomen oligopolilla sentään niin neuvostoliittolainen tarjonta ole, että pitäisi valita noiden kahden väliltä (ja kyllä, Juhlis ei ole kummoista). Eri tietty sinulla, kun ei ole kaikki kahvit kaapissa.Siksi että mä maistan niistä eron. Juhlis on karvaamman makuista.
Toisilla onkin Boss-tason makuaistitSiksi että mä maistan niistä eron. Juhlis on karvaamman makuista.
Vaikka olenkin vain Manager-tasoa.:thumbfh:Toisilla onkin Boss-tason makuaistit
Onnistuit sitten tekemään juhlamokan, mutta toivottavasti juhlamokastasi selvittiin vähillä vahingoilla.Presidentti loppu. Juhla Mokkaa joutuu vetämään.:frown:
Nyt vasta kehtasit kertoa, että venasit putiikin edessä jo pari päivää ennen avajaisia.Kävin tuossa ns. "äsken" ekaa kertaa kohutussa Starbucksissa. Sain huoltoasemakahvia. Ehkä espressot tai kaputsiinot on eri juttu mutta perustason kahvi ei vakuuttanut.