toleranssisiipi
Langennut enkeli
Kyllä. Nyt löytää kontroläffällä toikin helposti. Ja kansa saa odotetun ilmoituksein, "aamukahvetta". Paitsi että nyt en juo aamukahvetta. Tiedoks. Se oli esimerkki.Onko nyt YHTÄÄN parempi?
Kyllä. Nyt löytää kontroläffällä toikin helposti. Ja kansa saa odotetun ilmoituksein, "aamukahvetta". Paitsi että nyt en juo aamukahvetta. Tiedoks. Se oli esimerkki.Onko nyt YHTÄÄN parempi?
Koodikieltä.. Sitä sitten purkamaan jos osaa. Mutta toki kuten mut tuntien aikuisten oikeasti true stooria eikä bullshittiä.Mitä saakuttia tuossa lukee.
Samixii!!!Samalla apajalla. Tosin on mulla tuossa muutamien muidenkin brändien tuotetta juotavissa.
Seuraavaksi Sandels.
Ihan hyvin.Miten sulla muuten menee aziz nykyään?
Kyllä minä taas niin mieleni pahoitin. :frown:Onko nyt YHTÄÄN parempi?
<3 ihgSamixii!!!
Toi dpcim vois olla deep penetration cimulation lyhennettynä :doubtful: :idea:.Mitä saakuttia tuossa lukee.
onOnko nyt YHTÄÄN parempi?
Eiköhä lähetä Tiksin Pinee Montana!+ :thumbup:Tää on oikee true stoori.
Juon vitaminoitua mehua.
Silloin, kun laitamyötäinen on niin vahva, ettei seuralla ole enää mitään väliä.Koskahan lähtis Jonin kanssa bailaamaan oikein kunnolla?
Vaikka ja heti? Se on vaa halusta kii. Aattele kelaa juomia ja naisia vaa singahtaa sun syliin eikä sun tarvii olla vaan ku oma itsesi! Ethän ny perhana voi kieltäytyy tollasesta tarjouksesta ellet sä oikeesti oo naimisissa.Koskahan lähtis Jonin kanssa bailaamaan oikein kunnolla?
Rauhallisia ollaa ennenku toisin todistetaan! Kysy vaikka Kimiltä!Eiväthän Rauhalliset Miehet bailaa.
Ihme koodikieltä :doubtful:. "Mits jos kuitenki menee stiflaa flikkaa stendarii Monttuu!"Eiköhä lähetä Tiksin Pinee Montana!+ :thumbup:
Snaijaatsä ettei tunnu kauhee kliffalt et joku nevari stryyttaa keittoo bögille. Ja oon hiffanu hei et friidut diggaa ilmanki, ei tarte baarei.Vaikka ja heti? Se on vaa halusta kii. Aattele kelaa juomia ja naisia vaa singahtaa sun syliin eikä sun tarvii olla vaan ku oma itsesi! Ethän ny perhana voi kieltäytyy tollasesta tarjouksesta ellet sä oikeesti oo naimisissa.