Millaiselta paahtamaton kahvi maistui? En ole koskaan maistanut.Perus Juhla Mokkaa ilman paahtoa tälläkertaa.
En mä tiedä, mutta lienee vastaavaa kuin pähkinöitä jauhaisi ja kuuman veden sitten niiden läpi laskisi. Eli ihan hivenen kahvinmakua kuumassa vedessä.Millaiselta paahtamaton kahvi maistui? En ole koskaan maistanut.
Nähnyt kyllä olen paahtamattomia kahvin papuja. Kovin ovat kalpeita paahdettuihin verrattuna.
Epäilen edes hiventä makua. Toki voin olla väärässäkin. Sitä vaan ihmettelen, että miksi Paulig myy Juhla Mokka-merkillä paahtamatonta kahvia.En mä tiedä, mutta lienee vastaavaa kuin pähkinöitä jauhaisi ja kuuman veden sitten niiden läpi laskisi. Eli ihan hivenen kahvinmakua kuumassa vedessä.
Mikä on feat vermee? Ja vastaas myös tuohon paahtamattoman kahvin arvoitukseen. Kiitos.Baarii menos feat vermeet
Sent from my GT-S6500 using Tapatalk 2
Ei myy.Epäilen edes hiventä makua. Toki voin olla väärässäkin. Sitä vaan ihmettelen, että miksi Paulig myy Juhla Mokka-merkillä paahtamatonta kahvia.
Niin siis ilman tummapaahtoa tarkentaekseni.Millaiselta paahtamaton kahvi maistui? En ole koskaan maistanut.