Juomisilmoitukset #3

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Venäjällä oli tuosta myynnissä versiota, jossa oli 9 % alkoholia. Kolme puolen litran tölkkiä nousi kivasti hattuun. Ei ollut muistaakseni edes kovin pahaa.
Yllättävän hyvää tämä 8-prosenttinen versiokin on.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
Yllättävän hyvää tämä 8-prosenttinen versiokin on.
Nauttisitki munkin kanssa ees kerran... Kerrankin kaks perfect age MÄN & WOMANIA ACT together mut tyydyt sun stadilaiseen vitun karvaseen "gungheriin" :p Mutjoo jees moro.


Hei Bobbis! Olis kiva tietää miten helvetin vitus onnistuit iskee Estiksen! :D Aerodynaamissti kyllä onnistuit oivaltaa Estiksen kaaret.. Aijai pitäs itekki oppia näitä!


Mutjoo vitut mä meen nuqkkuu moro!
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Olisipa nyt jotain sokeuttavaa juotavaa :dunno:

kappas, haarukka ->
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Nauttisitki munkin kanssa ees kerran... Kerrankin kaks perfect age MÄN & WOMANIA ACT together mut tyydyt sun stadilaiseen vitun karvaseen "gungheriin" :p Mutjoo jees moro.


Hei Bobbis! Olis kiva tietää miten helvetin vitus onnistuit iskee Estiksen! :D Aerodynaamissti kyllä onnistuit oivaltaa Estiksen kaaret.. Aijai pitäs itekki oppia näitä!


Mutjoo vitut mä meen nuqkkuu moro!
Kokonaisuudessaan talteen.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Nauttisitki munkin kanssa ees kerran... Kerrankin kaks perfect age MÄN & WOMANIA ACT together mut tyydyt sun stadilaiseen vitun karvaseen "gungheriin" :p Mutjoo jees moro.


Hei Bobbis! Olis kiva tietää miten helvetin vitus onnistuit iskee Estiksen! :D Aerodynaamissti kyllä onnistuit oivaltaa Estiksen kaaret.. Aijai pitäs itekki oppia näitä!


Mutjoo vitut mä meen nuqkkuu moro!
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Kahvia.

Hetki sitten join Pepsi-merkkistä kasvisuutejuomaa, jouduin muokkaamaan siitä itselleni sopivan version. Nimittäin. Pidän lähes poikkeuksetta kaikkia limonadi-mallisia juomia liian hiilihappopitoisina ja joskus hölskytän limonadipulloja jotta saisin niistä katoamaan osan, mieluiten suurimman osan, hiilihapoista. Ja sen tempun tein siis tuolle Pepsi-juomallekin.
"Siellä kaveri nyökyttelee, että no joo, tulihan tuossa yritettyä pikku kikkaa."
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18215
Kahvia.

Hetki sitten join Pepsi-merkkistä kasvisuutejuomaa, jouduin muokkaamaan siitä itselleni sopivan version. Nimittäin. Pidän lähes poikkeuksetta kaikkia limonadi-mallisia juomia liian hiilihappopitoisina ja joskus hölskytän limonadipulloja jotta saisin niistä katoamaan osan, mieluiten suurimman osan, hiilihapoista. Ja sen tempun tein siis tuolle Pepsi-juomallekin.
"Siellä kaveri nyökyttelee, että no joo, tulihan tuossa yritettyä pikku kikkaa."
Luonnonvastaista touhua. :thumbdown:yuck:

Mitä seuraavaksi, sian kanssa naimisiin? Taas poljetaan hiilihappoja normaalisti kestävää valkoista heteromiestä.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Mä luulen burbin vain tykkäävän hiilihappojen poistamisesta sekä tölkkien ja pullojen hölskyttelemisestä. Mahdollinen virvoitusjuoma on vain väline tuohon puuhaan.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
Kahvia lailla tasokasta. Tasoa josta muuta foorumilaiset voi vain haaveilla ;P
 
Ylös