Melinda
Sponsored by Sam
Tollaset kaadoin just syliini:
Totta joka sana. Kotona keitän sen verran vähän kahvia (n.10 kuppia/viikko) että käytän jotain erikoisempia (ehkä jopa kampaamotasoisia) lajikkeita, mutten koskaan kahta samantyyppistä peräkkäisiä paketteja. Ilmaista JuhlaMokkaa saa työmaatärpättinä riittävästi.Vaikken italialaisista niin ihmeemmin diggaakaan, niin pakko myöntää, että kahvia ne pirulaiset osaa tehdä
Katson Fykkösiä 24/7 ellen enämpikin. Entäs itse?Ok. Mitäs teet viikonloppuna?
Juu, ihmisin pitää osata suoda itselleen pieniä nautintojakin. Oli se sitten vaikka se kampaamotasoinen kahvi kotioloissa, loppupeleissä kuitenkin halvempaa kuin se huoltsikan pohjaanpalanut tarjouskahvi.Totta joka sana. Kotona keitän sen verran vähän kahvia (n.10 kuppia/viikko) että käytän jotain erikoisempia (ehkä jopa kampaamotasoisia) lajikkeita, mutten koskaan kahta samantyyppistä peräkkäisiä paketteja. Ilmaista JuhlaMokkaa saa työmaatärpättinä riittävästi.
Miten viikonloppuna voi katsoa mitään 24/7? Vastaan itse, ei mitenkään. Maksimimäärä, jos perjantai lasketaan viikonlopuksi, lienee 24/3, eli 8.Katson Fykkösiä 24/7 ellen enämpikin. Entäs itse?
Otetaanpa tämä talteen.Aion masturboida 3,43!
Nimettäkööt tuo tästä lähtien Azizin vakioksi!.Piti muuten ihan laskimella tarkistaa toi 3,43.
Siemailet juurikasmehua ja katselet turkulaista jääkiekkoa?JM TPS
Pölhö-Kustaa. 24/7 on heinäkuun 24. päivä.Miten viikonloppuna voi katsoa mitään 24/7? Vastaan itse, ei mitenkään. Maksimimäärä, jos perjantai lasketaan viikonlopuksi, lienee 24/3, eli 8.
Jatkossa aion käyttää 24/7 -termin, jota en koskaan käytä, tilalla 3,43:a.
- Aion masturboida 3,43!
- Huikeeta! Itsehän olen kännissä 3,43!
- Sehän se on mielessä 3,43, mutta hypätään nyt ensin!
Yksis bailuis bongasin yhe sika makeen gimman. Dallasin jubailee se luo ja bamlasin sil makeet settiii. Frogasin silt mis se budjaa nii se vastas olevansa stadin mimmei ja se sanos diggaavans stadi kolleist. Heitin sil et cool homma ja jatkoin jubailuu meisin kiesist ja mutsist. Friidun öögist nägys et se oli iha lämäs meisiin. meisi oli iha like a boss ku meisi o true boy skoles forever q ei friidut usually diggaa nördeist. Si joskus ku oli oikee holidei nii ruinasin sitä stadin ytimee ja siel hengailtii yhes. En mä tie, mut se jossai välis halus styylata. Tälläst stoorii tänää.JM TPS
Turkkulainen yrittää kirjoittaa stadin slangia`?Yksis bailuis bongasin yhe sika makeen gimman. Dallasin jubailee se luo ja bamlasin sil makeet settiii. Frogasin silt mis se budjaa nii se vastas olevansa stadin mimmei ja se sanos diggaavans stadi kolleist. Heitin sil et cool homma ja jatkoin jubailuu meisin kiesist ja mutsist. Friidun öögist nägys et se oli iha lämäs meisiin. meisi oli iha like a boss ku meisi o true boy skoles forever q ei friidut usually diggaa nördeist. Si joskus ku oli oikee holidei nii ruinasin sitä stadin ytimee ja siel hengailtii yhes. En mä tie, mut se jossai välis halus styylata. Tälläst stoorii tänää.
Siemailet juurikasmehua ja katselet turkulaista jääkiekkoa?
Ehkä panen. Ehkä poltan metsän.Katson Fykkösiä 24/7 ellen enämpikin. Entäs itse?