Albert Oil
Hippi ja juntti
Kunnon palkintojen puutteessa mä en ole koskaan viitsinyt kunnolla panostaa.Muuten hyvä idea, mutta kisailut ja visailut voittaa Mehe, jolla on muutenkin laatuviinaa kaapit pullollaan.
Kunnon palkintojen puutteessa mä en ole koskaan viitsinyt kunnolla panostaa.Muuten hyvä idea, mutta kisailut ja visailut voittaa Mehe, jolla on muutenkin laatuviinaa kaapit pullollaan.
Ei.Pepsitölkkien hinnat noussut "oikealle" tasolle, niin voi taas palata aitoon kolajuomaan.
Huomaan toki tätä juodessain, että makuaisti ehti tottua Pepsi Nextiin jo, ja tämä maistuu vähän erikoiselta. Pitäisköhän tässä alkaa ihan tosissaan kääntämään palttoota.
Ok. Ei sitten.
Hahmo maradona koitti tilata möötessä voittojuomana laphroaig whiskyä, mutta tuskin sai sitä koska Alppu kävi hakemassa sen... Tod. näk. sai Jamesonia.
Vettä se sai. Suoraan pöntöstä.Hahmo maradona koitti tilata möötessä voittojuomana laphroaig whiskyä, mutta tuskin sai sitä koska Alppu kävi hakemassa sen... Tod. näk. sai Jamesonia.
Omatekemää kirkasta ja kehtaa tunnustaa, toivottavasti foppa ja muut nettipoliisit ovat tilanteen tasalla.Hanavettä. Itse valutettua.
Toivottavasti nimenomaan ovat.Omatekemää kirkasta ja kehtaa tunnustaa, toivottavasti foppa ja muut nettipoliisit ovat tilanteen tasalla.