markoj
Custom User
Kouluvihjaily ymmärretty. Ok, häivyn.Jospa tääkin Martta sitten antais pojan unelmoida?
Kouluvihjaily ymmärretty. Ok, häivyn.Jospa tääkin Martta sitten antais pojan unelmoida?
"SINÄ MAKSAT!!!"Minä juon nyt olutta.
Tapasin muuten kouvon naapureitakin Manamansalossa. -83 Transitista tehdyllä matkailuautolla reissaavan 60-kymppisen pariskunnan. Sympaattinen kaksikko ja alta tunnin pysähdyksestä olivat ympäripäissään. Sinne ne jäi toikkaroimaan. Liperistä.
Toivottavasti kahvi maistuu.Pian hesan stadiin ja naikkosille juomaa ja maksvat ens viikol takas mut tosiaa.. NIille varmaa sixi sombersbyytä ja mulle laatikollinen..nykyään muovinen 24pack kohvia..
Please, älä laita.Pian hesan stadiin ja naikkosille juomaa ja maksvat ens viikol takas mut tosiaa.. NIille varmaa sixi sombersbyytä ja mulle laatikollinen..nykyään muovinen 24pack kohvia.. Nyt maistuu kyllä päärynämyrkytyksen jälkeen bisse. Laittelen kuvia sit jos jaksan..
Riittääkö sixi, jos itse vedät laatikollisen?Pian hesan stadiin ja naikkosille juomaa ja maksvat ens viikol takas mut tosiaa.. NIille varmaa sixi sombersbyytä ja mulle laatikollinen..nykyään muovinen 24pack kohvia.. Nyt maistuu kyllä päärynämyrkytyksen jälkeen bisse. Laittelen kuvia sit jos jaksan.. Reneee vai mitä?
Joo kuvii heti ku pystyt. Mut paa kuvat tonne Boss-tason dokailua invavessassa -toikkiin. Se on sun toikkiPian hesan stadiin ja naikkosille juomaa ja maksvat ens viikol takas mut tosiaa.. NIille varmaa sixi sombersbyytä ja mulle laatikollinen..nykyään muovinen 24pack kohvia.. Nyt maistuu kyllä päärynämyrkytyksen jälkeen bisse. Laittelen kuvia sit jos jaksan.. Reneee vai mitä?
Oikotie /dev/nullJoo kuvii heti ku pystyt. Mut paa kuvat tonne Boss-tason dokailua invavessassa -toikkiin. Se on sun toikki
"eihän näistä nykyjuomistaViinan täytyy maistua pahalle, saatana. Mä en sotinut Talvisodassa siksi että nykynuoret voisivat juoda karkin makuista viinaa. Sen maun pitää ensipuraisulla itkettää ja myöhemmin tuhota makuaisti kokonaan. Viinan juonnin pitää olla taistelua ja osoitus sisusta.
Hitto, että.