Juomisilmoitukset #3

PekPoy

oik. yo.
Liittynyt
11.2.2001
Viestit
8173
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Säälittää Jonin puolesta, kun se luulee Renen olevan sen kaveri. Mieshän vittuilee sulle melkein joka viestissä, mutta sä et sitä huomaa.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
Säälittää Jonin puolesta, kun se luulee Renen olevan sen kaveri. Mieshän vittuilee sulle melkein joka viestissä, mutta sä et sitä huomaa.
Niinku kaikki te muutkin. Luuletko et mua lapselliset vittuilut kiinnostaa? Toisesta silmästä analysoi mikrosekan ja toisesta recycleen.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Niinku kaikki te muutkin. Luuletko et mua lapselliset vittuilut kiinnostaa? Toisesta silmästä analysoi mikrosekan ja toisesta recycleen.
Saattais se vittuilukin vähentyä huomattavasti tai ehkä jopa loppua kokonaan jos ymmärtäisit lopettaa sen ainaisen paskanpuhumisen ja suoranaisen valehtelun.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
Saattais se vittuilukin vähentyä huomattavasti tai ehkä jopa loppua kokonaan jos ymmärtäisit lopettaa sen ainaisen paskanpuhumisen ja suoranaisen valehtelun.
No mitä helvettiä puhun nii suoraa ku voi olla ja kuvat kertoo enemmä ku tuhat sanaa... Huoh.. Mutjoo ei vanhuspapat enää ymmärrä... Vaikkakin vielä ajotaidot riittää kookooweeceeässsäässä... Muuten nää sosiaaliset taidot... Joo Koiruus me osataa nää paremmi.
 

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Taas reflektointia. Miten sä edes kehtaat väittäväs, että paskaa ei ole tullut puhuttua? Ei opi ei. Kaikkien neuvot ihan turhaa ajan tuhlausta.
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
No mitä helvettiä puhun nii suoraa ku voi olla ja kuvat kertoo enemmä ku tuhat sanaa... Huoh.. Mutjoo ei vanhuspapat enää ymmärrä... Vaikkakin vielä ajotaidot riittää kookooweeceeässsäässä... Muuten nää sosiaaliset taidot... Joo Koiruus me osataa nää paremmi.
Kuvat kertoo, todellakin. Ja sun kirjoittamasta tekstistä lähes 100% on täyttä paskaa ja valehtelua. Sitten itket kun "vanhuspapat ei ymmärrä". Eikä ymmärrä kukaan muukaan, mutta sä olet ihan liian tyhmä tajutakses että missä se vika on. Sä olet täysi luuseri, etkä tule mitään muuta koskaan olemaan. Ikinä. Milloinkaan. Yksinäs nylkytät vanhempiesi peräkammarissa jollekin Cheekin kuvalle ja selittelet partnerin puutetta sillä että "ne eivät ymmärrä hyvän päälle".
Siinä sulle sosiaalisia taitoja.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
Taas reflektointia. Miten sä edes kehtaat väittäväs, että paskaa ei ole tullut puhuttua? Ei opi ei. Kaikkien neuvot ihan turhaa ajan tuhlausta.
Anna olla... Mä oon ollu rehellinen ja sä vain yks mulkku siinä samassa missä Pyryf siellä myös taustalla.. i know.
 
Ylös